ج

  • جاجرمی.محمود نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • جانی.نیلوفر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی، اضطراب و سبک‌های مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • جانی.نیلوفر طراحی و هنجاریابی پرسشنامه سنجش اثربخشی برنامه درسی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی مدیران آموزشی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1397]
  • جاودانی.محمد تدوین الگوی مفهومی ارتقا کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی [ دوره14, شماره 6 - زمستان سال 1402]
  • جاویدی.حجت اله تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر استرس شغلی کارشناسان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1389]
  • جاویدی.محمد رضا بررسی رابطه ی کارآفرینی با اثربخشی مدیران دبیرستان های دخترانه شهر کرمان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • جاهد.حسینعلی طراحی الگوی پویایی مدارس ابتدایی [ دوره14, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • جباری ظهیرابادی.علی ارزیابی مدل عدالت سازمانی با تکیه بر اعتماد سازمانی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • جباری ظهیرابادی.علی ادراک معلمان از وضعیت سلامت سازمانی مدارس [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1394]
  • جباری ظهیرابادی.علی بررسی عوامل مؤثر در ایجاد کار آفرینی در سطح استان لرستان با تأکید بر نقش آموزش [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • جباری ظهیرابادی.علی طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه) [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • جباری.نگین ارائه مدلی برای دستیابی به هدایت تحصیلی کارآمد دانش آموزان در نظام آموزشی ایران [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • جباری.نگین نظریه برخاسته از داده‌کاوی کیفی در به‌ اشتراک گذاری دانش و طراحی مقیاس بومی آن: مطالعه موردی [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • جبلی.امیر شناسایی شاخص‌های موثر جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه‌ها (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1396]
  • جعفرزاده.محمد رحیم نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • جعفری ثالث.ابوالفضل آسیب شناسی توسعه مدیریت دانش در دانشگاههای استان کرمان بر اساس مدل سه شاخگی [ دوره14, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • جعفری نیا.غلامرضا بررسی مقایسه‌ای نظام ارزشی فرهنگیان (مدیران و معلّمان) شهرستان دشتستان بر اساس نظریه ارزش‌های بنیادین شوارتز [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • جعفری هرندی.رضا تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • جعفری.پریوش ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]
  • جعفری.پریوش ارائه مدلی برای توسعه خود مدیریتی در دانش آموزان پایه ششم مدارس ابتدایی شهرستان شیراز [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • جعفری.پریوش عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • جعفری.پریوش مدل رهبری اثر بخش دانشگاه جامع علمی-کاربردی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • جعفری.پریوش رابطه بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی با کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی در منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1392]
  • جعفری.پریوش ارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1397]
  • جعفری.پریوش مدل بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مبتنی بر یادگیری غیررسمی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • جعفری.حسن بررسی ساختار سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و رابطۀ آن با رضایت ‌شغلی و توانمندسازی کارکنان [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1396]
  • جعفری.سکینه امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد در گروههای آموزشی دانشگاه شیراز از دیدگاه مدیران [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • جعفری.مرضیه رابطه خوش بینی تحصیلی معلمان با ادراک حمایت اجتماعی، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • جعفری.معصومه تأثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • جعفری.ناهید ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحیۀ دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • جعفری.نسیم ارائه الگوی بومی رهبری مثبت‌گرا برای مدیران مدارس ابتدایی [ دوره14, شماره 5 - زمستان سال 1402]
  • جعفری.نصرت مطالعه تجربی رابطه توانمندسازی روانشناختی و بلوغ رفتار تسهیم دانش دانشجویان دکتری دانشگاه شیراز [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]
  • جعفری.نصرت اثر هوش عاطفی در بهبود رضایت و عملکرد شغلی کارکنان در نهادهای آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • جعفری.نصرت ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان. [ دوره14, شماره 5 - زمستان سال 1402]
  • جعفری.نصرت کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • جلالوند.مصطفی تاثیر تدریس علوم‌تجربی بر یادگیری فراشناختی با الگوی مدیریت آموزش [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1396]
  • جلالوندی.مهناز بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • جلائیان مهری.هدی کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری در سطح بندی شاخص‌های رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی) [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]
  • جلیلی کهنه شهری.خسرو بررسی دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد شیراز از لحاظ سازمان یادگیرنده از دیدگاه اعضای هیأت علمی [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1390]
  • جلیلی.رضا رابطه ی سبک های تفکر با منابع قدرت مدیران مدارس [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1392]
  • جلیلی.محمد نقش خودارزیابی در پیش بینی توانمندسازی و تعهد سازمانی کارکنان [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • جمال زاده.محمد مقایسه ی دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه 3 شیراز [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • جمال زاده.محمد ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1392]
  • جمال زاده.محمد مقایسه عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه از نظر مهارت‌های سه گانه مدیریتی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • جمالی.اختر عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • جمشیدی.سوزان رابطه بین تیپ شخصیتی درونگرایی- برونگرایی با میزان رضایت شغلی و تعهد سازمانی معلمان [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • جمشیدی.لاله نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1394]
  • جمور.فردین بررسی مدل پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات در اداره کل آموزش و پرورش فارس [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1397]
  • جمور.فردین بررسی تأثیر عوامل فردی بر خلاقیت مدیران مدارس متوسطه نواحی چهارگانه شهر شیراز [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1390]
  • جمور.فردین رابطه‌ی هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری و بلوغ معلمان ابتدایی ناحیه2 شهر شیراز [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • جوانرو.یحیی مطالعه رابطه بین کارکرد های مدیریت منابع انسانی در محیط های یادگیری با فرسودگی شغلی در بین مدیران دبیرستان: مطالعه موردی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1397]
  • جواهری زاده.ناصر طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان) [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • جوکار.ناصر رابطه هوش معنوی وهوش هیجانی با رفتارشهروندی سازمانی دبیران [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • جهانگیری فرد.سهراب الگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [ دوره13, شماره 5 - زمستان سال 1401]
  • جهانی.جعفر توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان در دوره متوسطه ی اول [ دوره14, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • جهانی.زینت بررسی موانع پژوهش از دیدگاه دبیران دوره راهنمایی بهشهر [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]
  • جهانیان.رمضان طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیات علمی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه فکری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • جهانیان.رمضان طراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • جهانیان.رمضان ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • جهانیان.رمضان طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • جهانیان.رمضان رابطه سلامت و عدالت سازمانی با رشد حرفه‌ای کارکنان در سازمان‌‌های آموزشی [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]