م

  • محمدی نایینی.مژگان ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • مرادی.سعید تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • مرادی.سعید مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • مشايخ.پري مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • ملکی آوارسین.صادق مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • ملکی.محمد حسن شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • منوچهری دزکی.فاطمه فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی.فرانک طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرآور گیگلو.شهرام تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • مهرمحمدی.محمود شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • میبودی.حامد شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]