محمدی نایینی.مژگان
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مرادی.سعید
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
مرادی.سعید
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مشايخ.پري
مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته)
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ملکی آوارسین.صادق
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
منوچهری دزکی.فاطمه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.فرانک
طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرآور گیگلو.شهرام
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
مهرمحمدی.محمود
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
میبودی.حامد
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]