ا

  • ابدالی.علی تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1396]
  • ابراهیمی قوام.صغری ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • ابراهیمی کندری.مهتاب رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی پرسشنامه نگرش نسبت به اینترنت در دانشجویان [ دوره12, شماره 45 - تابستان سال 1402]
  • ابواالمعالی آل حسینی.خدیجه پیش بینی بهزیستی ذهنی و سلامت عمومی بر اساس استرس ادراک شده با میانجی گری شفقت خود در زنان ورزشکار شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1402]
  • ابوالمعالی الحسینی.خدیجه بررسی روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه حضور شناختی دانشجویان در آموزش مجازی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • ابوالمعالی.خدیجه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با نیازهای روانشناختی بنیادی [ دوره12, شماره 48 - بهار سال 1403]
  • ابوالمعالی.خدیجه تاثیر راهنمای آموزش علوم اول ابتدایی برمبنای ابزارهای شناختی نظریه آموزش مبتنی‌بر تخیل بر ادراک فعالیت‌های کلاسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1402]
  • ابوالمعالی.خدیجه اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1399]
  • ابوالمعالی.خدیجه روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانه‌ای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [ دوره4, شماره 16 - بهار سال 1395]
  • ابوالمعالی.خدیجه عامل‌یابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [ دوره5, شماره 18 - پاییز سال 1395]
  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1399]
  • ابوالمعالی.خدیجه استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1399]
  • ابوالمعالی.خدیجه بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • ابوالمعالی.خدیجه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1399]
  • احمدی پروری.فرانک بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه شرم(MSRI-21) [ دوره12, شماره 45 - تابستان سال 1402]
  • احمدی ده قطب الدینی.محمد تدوین، ارزیابی و پالایش مقیاس برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف: کاربرد مدل پاسخ مدرج نظریه پاسخ سوال در ساخت آزمون [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1401]
  • احمدی.آرزو مقایسه اثر بخشى درمان شناختى رفتارى و درمان ذهن آگاهى بر کنترل هیجانى و اجتناب رفتارى و هیجانات ناشى از صدا بیزارى در دانشجویان مبتلا به صدا بیزارى [ دوره12, شماره 48 - بهار سال 1403]
  • احمدی.سامان بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • ادیب منش.افشین ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1401]
  • ادیب نیا.فائزه ساخت و اعتبار‌یابی نسخه رایانه ای فارسی آزمون استروپ عددی در دانش آموزان [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1401]
  • ارجمندنیا.علی اکبر ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [ دوره9, شماره 36 - بهار سال 1400]
  • اسدی یونسی.محمد رضا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1400]
  • اسدی.مسعود ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • اسدی.مسعود ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • اسلامی.فرشته ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • اسماعیلی رنجبر.خاطره ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [ دوره9, شماره 36 - بهار سال 1400]
  • اسماعیلی.محمدرضا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • اسماعیلی.مریم ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • اصغری اقدم.بهرام ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1396]
  • اصغری.زینب تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ادراک پیری در سالمندان ایرانی [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1396]
  • اعتماداهری.علاءالدین طراحی الگوی برنامه‌درسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1400]
  • افشاری.علی اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1402]
  • افشاری.علی اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1402]
  • اکبرزاده.بهروز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1400]
  • اکبری.بهمن ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • اکبری.رحمان تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1396]
  • اکبری.فاطمه بررسی ویژگی‌های روا‌ن‌سنجی پرسش‌نامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [ دوره10, شماره 40 - بهار سال 1401]
  • الوانی.سیدمهدی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • الوانی.سیدمهدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • الهام پور.فوزیه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • امامی پور.سوزان استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • امامی پور.سوزان ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1399]
  • امامی پور.سوزان ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1399]
  • امیر قاسم خانی.سمیه ساخت و اندازه گیری شاخص های روان‌سنجی مقیاس ازدواج خوشبخت در پدران دانش آموزان متوسطه شهر اهواز [ دوره6, شماره 24 - بهار سال 1397]
  • امیرتاش.علیمحمد بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • امیرخسروی.آنسته مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [ دوره10, شماره 37 - زمستان سال 1400]
  • امیرفخرایی.ازیتا اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [ دوره10, شماره 40 - بهار سال 1401]
  • امیری.سهراب مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1401]
  • امیری.سهراب بررسی نقش میانجی‌گری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعه‌ای بر روی جمعیت بهنجار [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • امیری.سهراب نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • امیری.سهراب مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • امینی.ناصر اعتباریابی مدل بیوریتم با استفاده از نمرات خوداظهاری در دانش آموزان دبیرستانی شهر یاسوج [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • انتظاری.سمیه ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‎های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1401]
  • ایرانمنش.محمد ارائه چارچوب تحلیلی تاثیر رنگ بر بیش فعالی دانش آموزان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1401]
  • ایوبی.پریسا بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه شوخ‌طبعی در محل کار [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]