ابدالی.علی
تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
ابراهیمی قوام.صغری
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
ابراهیمی کندری.مهتاب
رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی پرسشنامه نگرش نسبت به اینترنت در دانشجویان
[
دوره12,
شماره
45
- تابستانسال
1402]
ابواالمعالی آل حسینی.خدیجه
پیش بینی بهزیستی ذهنی و سلامت عمومی بر اساس استرس ادراک شده با میانجی گری شفقت خود در زنان ورزشکار شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1402]
ابوالمعالی الحسینی.خدیجه
بررسی روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه حضور شناختی دانشجویان در آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1403]
ابوالمعالی.خدیجه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با نیازهای روانشناختی بنیادی
[
دوره12,
شماره
48
- بهارسال
1403]
ابوالمعالی.خدیجه
تاثیر راهنمای آموزش علوم اول ابتدایی برمبنای ابزارهای شناختی نظریه آموزش مبتنیبر تخیل بر ادراک فعالیتهای کلاسی دانشآموزان پایه اول ابتدایی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1402]
ابوالمعالی.خدیجه
بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
ابوالمعالی.خدیجه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
احمدی پروری.فرانک
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه شرم(MSRI-21)
[
دوره12,
شماره
45
- تابستانسال
1402]
احمدی ده قطب الدینی.محمد
تدوین، ارزیابی و پالایش مقیاس برنامهریزی برای دستیابی به اهداف: کاربرد مدل پاسخ مدرج نظریه پاسخ سوال در ساخت آزمون
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1401]
احمدی.آرزو
مقایسه اثر بخشى درمان شناختى رفتارى و درمان ذهن آگاهى بر کنترل هیجانى و اجتناب رفتارى و هیجانات ناشى از صدا بیزارى در دانشجویان مبتلا به صدا بیزارى
[
دوره12,
شماره
48
- بهارسال
1403]
ادیب منش.افشین
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
ادیب نیا.فائزه
ساخت و اعتباریابی نسخه رایانه ای فارسی آزمون استروپ عددی در دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1401]
ارجمندنیا.علی اکبر
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
اسدی یونسی.محمد رضا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1400]
اسدی.مسعود
ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
اسدی.مسعود
ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
اسلامی.فرشته
ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
اسماعیلی رنجبر.خاطره
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
اسماعیلی.محمدرضا
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]
اصغری اقدم.بهرام
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
اصغری.زینب
تعیین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ادراک پیری در سالمندان ایرانی
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
اعتماداهری.علاءالدین
طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1400]
افشاری.علی
اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1402]
افشاری.علی
اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1402]
اکبرزاده.بهروز
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1400]
اکبری.بهمن
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
اکبری.رحمان
تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
اکبری.فاطمه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ)
[
دوره10,
شماره
40
- بهارسال
1401]
الوانی.سیدمهدی
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1398]
الوانی.سیدمهدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
الهام پور.فوزیه
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
امامی پور.سوزان
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
امامی پور.سوزان
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
امامی پور.سوزان
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
امیر قاسم خانی.سمیه
ساخت و اندازه گیری شاخص های روانسنجی مقیاس ازدواج خوشبخت در پدران دانش آموزان متوسطه شهر اهواز
[
دوره6,
شماره
24
- بهارسال
1397]
امیرتاش.علیمحمد
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]
امیرخسروی.آنسته
مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان
[
دوره10,
شماره
37
- زمستانسال
1400]
امیرفخرایی.ازیتا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون
[
دوره10,
شماره
40
- بهارسال
1401]
امیری.سهراب
مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
امیری.سهراب
بررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]
امیری.سهراب
نقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1398]
امیری.سهراب
مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
امینی.ناصر
اعتباریابی مدل بیوریتم با استفاده از نمرات خوداظهاری در دانش آموزان دبیرستانی شهر یاسوج
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1403]
انتظاری.سمیه
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
ایرانمنش.محمد
ارائه چارچوب تحلیلی تاثیر رنگ بر بیش فعالی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
ایوبی.پریسا
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه شوخطبعی در محل کار
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1403]