گرامی پور.مسعود
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری
[
دوره5,
شماره
20
- بهارسال
1396]
گراوند.یاسر
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
گراوند.یاسر
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1401]
گل پرور.محسن
ساخت و هنجاریابی اولیه و مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1400]
گل پرور.محسن
ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1400]
گلشنی.فاطمه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس زوجی انریچ در زنان متاهل ساکن شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1402]
گنجی.حمزه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
گنجی.حمزه
بررسی روایی، اعتبار سیاهه افکار اضطراب تکلم بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
گنجی.حمزه
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
گنجی.حمزه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
گنجی.حمزه
رابطة غیر مستقیم هویت اطلاعاتی، هویت هنجاری و هویت سردرگم- اجتنابی با سرمایة روانشناختی
[
دوره6,
شماره
24
- بهارسال
1397]
گنجی.حمزه
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال
[
دوره10,
شماره
40
- بهارسال
1401]
گودرزی سرخی.فاطمه
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]