پ

  • پازوکی.لیلا ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [ دوره4, شماره 14 - پاییز سال 1394]
  • پازوکی.لیلا رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [ دوره5, شماره 18 - پاییز سال 1395]
  • پاشاشریفی.حسن ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • پاشاشریفی.حسن ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1396]
  • پاشاشریفی.حسن بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • پاشاشریفی.حسن سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسه‎ای مؤثر در مهارت‌های زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1401]
  • پاشاشریفی.حسن نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1400]
  • پاشاشریفی.حسن مطالعه سیر تحول مفهوم لذت تحصیلی در دانش آموزان پایه های دورۀ دوم آموزش ابتدایی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1401]
  • پاشاشریفی.حسن بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [ دوره10, شماره 40 - بهار سال 1401]
  • پاشاشریفی.حسن سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسه‎ای مؤثر در مهارت‌های زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران [ دوره6, شماره 24 - بهار سال 1397]
  • پاشاشریفی.حسن هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [ دوره5, شماره 20 - بهار سال 1396]
  • پاشاشریفی.حسن ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به تحصیل و آینده شغلی در بین دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - تابستان سال 1396]
  • پاشانجاتی.معصومه ویژگی‌های روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [ دوره10, شماره 40 - بهار سال 1401]
  • پاشنگ.سارا مدل ساختاری رابطه بین راهبردهای مقابله با استرس، پریشانی روانشناختی، سازگاری روانشناختی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [ دوره11, شماره 44 - بهار سال 1402]
  • پاکدامن.مجید ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1400]
  • پاکی.فاطمه ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1400]
  • پاکی.فاطمه ساخت و هنجاریابی اولیه و مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1400]
  • پروال.امیر روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • پناهی پور.ثنا بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • پورافروز.الهام ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • پورشریفی.حمید نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • پیشدادیان.منیره ویسک- آر (WISC-R) در ایران زنده است : هنجاریابی آزمون هوش وکسلر کودکان- تجدید نظر شده در گروه سنی 15 سال [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1401]
  • پیشدادیان.منیره ویسک- آر (WISC-R) در ایران زنده است: هنجاریابی آزمون هوش وکسلر کودکان- تجدید نظر شده در گروه سنی 15 سال [ دوره6, شماره 24 - بهار سال 1397]
  • پیمان.ساره اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [ دوره10, شماره 40 - بهار سال 1401]