مامی.شهرام
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
مامی.شهرام
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
متقیان.مریم
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ)
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
محبوبی.طاهر
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
محبوبی.کمال
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
محبوبی.کمال
رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
محبی.سمیه
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
محمد داوودی.امیر حسین
تکنیکهای تجزیه و تحلیل میانجی و تعدیل آماری (نقدی بر مقالهی بارون و کنی و دیگر نویسندگان) اجرا و تحلیل تکنیکها با استفاده از بسته نرمافزاری R
[
دوره12,
شماره
45
- تابستانسال
1402]
محمد رضایی.علی
ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت
[
دوره5,
شماره
20
- بهارسال
1396]
محمدخانی.کامران
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی
[
دوره10,
شماره
40
- بهارسال
1401]
محمدزاده.جهانشاه
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
محمدزاده.جهانشاه
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
محمدکریمی.محمدرضا
استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا
[
دوره4,
شماره
16
- بهارسال
1395]
محمدی سلیمانی.محمدرضا
ساخت و هنجاریابی آزمون توانایی پیشگیری از اچ آی وی
[
دوره6,
شماره
24
- بهارسال
1397]
محمدی سلیمانی.محمدرضا
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان
[
دوره5,
شماره
20
- بهارسال
1396]
محمدی.اکبر
بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
محمدی.سعید
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
محمدی.عیسی
اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1402]
مدرس.احمد
استانداردسازی پرسشنامه موفقیت کاروان اعزامی ایران به المپیک
[
دوره6,
شماره
23
- زمستانسال
1396]
مدرس.احمد
استاندارد سازی پرسشنامه عوامل موثر بر موفقیت کاروان اعزامی ایران به المپیک
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1401]
مرادی.علی رضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
مرمضی.مریم
اعتباریابی، روایی سازی و هنجاریابی مقیاس اضطراب سخنرانی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1403]
مسعودی همت آبادی.فاطمه
رابطه تعارض کار-خانواده و خودکارآمدی با خستگی عاطفی، با میانجیگری هوش هیجانی در کارمندان واحد بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)
[
دوره12,
شماره
46
- پاییزسال
1402]
مشتاقی.سعید
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1400]
معراجی اسکوئی.شلاله
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی
[
دوره10,
شماره
40
- بهارسال
1401]
معنوی پور.داود
طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
مقدم زاده.علی
بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1400]
مقدم زاده.علی
ویژگی های روانسنجی درس ریاضی آزمون سراسری گروه ریاضی - فیزیک سال 1391
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1403]
مقدم.اعظم
کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی
[
دوره5,
شماره
17
- تابستانسال
1395]
مکوندی.بهنام
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
ملاحسینی.علی
ساخت و اندازه گیری شاخص های روانسنجی مقیاس ازدواج خوشبخت در پدران دانش آموزان متوسطه شهر اهواز
[
دوره6,
شماره
24
- بهارسال
1397]
ملکی.زهرا
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
ملیحی الذاکرینی.سعید
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
منطقیان.الهام
سنجش نقش واسطهای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمالگرایی و افسردگی
[
دوره4,
شماره
15
- زمستانسال
1394]
منوچهری نژاد.محسن
هنجاریابی پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در سازمانهای ورزشی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1401]
موحدی راد.مسلم
بررسی اعتبار و روایی مقیاس کوتاه اعتقاد و عمل مسلمانان (S-MPBS) در نمونه ایرانی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1403]
موسوی تیله بنی.میرعون
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و توانبخشی شناختی بر بهزیستی روانشناختی و خودکارآمدی دانشآموزان کمبینا
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1401]
موسوی.سید ولی ا...
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
موسوی.سیده زهرا
اعتباریابی قدرت رهبری و رابطه آن با تعهد شغلی در افسران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1403]
موسوی.فرانک
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
مومن.منا
بررسی ساختار عاملی پرسشنامه کمالگرایی چند بعدی ورابطهی آن باپرخاشگری در نوجوانان دختر دبیرستانی شهر تهران
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
مومن.منا
رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
مومن.منا
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
مهام.کیهان
استاندارد سازی پرسشنامه عوامل موثر بر موفقیت کاروان اعزامی ایران به المپیک
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1401]
مهام.کیهان
استانداردسازی پرسشنامه موفقیت کاروان اعزامی ایران به المپیک
[
دوره6,
شماره
23
- زمستانسال
1396]
میرزا کوچک خوش نویس.احمد
ارائه چارچوب تحلیلی تاثیر رنگ بر بیش فعالی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1401]
میرزازاده.زهرا
اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی
[
دوره6,
شماره
21
- تابستانسال
1396]
میرهاشمی.مالک
سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسهای مؤثر در مهارتهای زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1401]
میرهاشمی.مالک
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1400]
میرهاشمی.مالک
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ)
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
میرهاشمی.مالک
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
میرهاشمی.مالک
سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسهای مؤثر در مهارتهای زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره6,
شماره
24
- بهارسال
1397]
میرهاشمی.مالک
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با نیازهای روانشناختی بنیادی
[
دوره12,
شماره
48
- بهارسال
1403]
مینایی.اصغر
ویژگی های روانسجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران
[
دوره6,
شماره
22
- پاییزسال
1396]
مینائی.اصغر
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی
[
دوره10,
شماره
37
- زمستانسال
1400]
مینائی.اصغر
ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1400]
میهن دوست.زینب
رواسازی مقیاس خوانش پریشی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایلام
[
دوره6,
شماره
21
- تابستانسال
1396]
میهن دوست.زینب
هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام
[
دوره4,
شماره
13
- تابستانسال
1394]