م

  • مامی.شهرام ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • محبوبی.طاهر رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • محبوبی.کمال رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • محمدزاده.جهانشاه ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • محمدی.اکبر بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • معنوی پور.داود طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • ملکی.زهرا استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • منصوری.کیقباد بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • موسوی.سید ولی ا... ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • مومن.منا رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • مومن.منا رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • میرهاشمی.مالک بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]