ب

  • باب الحوائجی.فهیمه ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [ دوره9, شماره 36 - بهار سال 1400]
  • باب المرادی.ناهید رابطهی باورهای انگیزشی و چشم انداز آینده با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع [ دوره6, شماره 21 - تابستان سال 1396]
  • باباخانی.نرگس مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • باباخانی.نرگس هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [ دوره5, شماره 20 - بهار سال 1396]
  • بابایی همتی.روشن بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه نوموفوبیا (بی‌موبایل هراسی) در بین دانشجویان ایرانی [ دوره6, شماره 23 - زمستان سال 1396]
  • بابایی همتی.روشن ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • بابایی همتی.روشن بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه نوموفوبیا (بی‌موبایل هراسی) در بین دانشجویان ایرانی [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1401]
  • باقری.قدرت اله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • باقری.قدرت اله اعتباریابی مدل بیوریتم با استفاده از نمرات خوداظهاری در دانش آموزان دبیرستانی شهر یاسوج [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • باقری.قدرت اله اعتباریابی مدل بیوریتم با استفاده از نمرات خوداظهاری در دانش آموزان دبیرستانی شهر یاسوج [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • باقری.نسرین سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - تابستان سال 1394]
  • باقری.نسرین ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • باقری.نسرین ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1399]
  • بخشی پور جویباری.باب الله اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [ دوره9, شماره 36 - بهار سال 1400]
  • بدیعی.هانیه رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • برجعلی.احمد مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • برخورداری احمدآبادی.عاطفه بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تکانشگری کارکردی زندانیان [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • بردن.زهرا بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه شرم(MSRI-21) [ دوره12, شماره 45 - تابستان سال 1402]
  • بشردوست.سیمین بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • بشردوست.سیمین تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1400]
  • بشیرپور.محراب ویژگیهای روانسنجی مقیاس گرایش به خیانت زناشویی [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1401]
  • بشیرپور.محراب ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس گرایش به خیانت زناشویی [ دوره6, شماره 24 - بهار سال 1397]
  • بکتاشی.مولود ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به تحصیل و آینده شغلی در بین دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - تابستان سال 1396]
  • به پژوه.احمد ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • بهادری.بهروز ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [ دوره9, شماره 36 - بهار سال 1400]
  • بهارشانجانی.ثمین ویژگی های روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس تجربه همدلانه [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1402]
  • بهبودی.معصومه اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [ دوره6, شماره 21 - تابستان سال 1396]
  • بهرام زاده.حسنعلی ساخت و اعتبار یابی ابزارارزشیابی عملکرد مدیران مدارس مقطع ابتدایی [ دوره6, شماره 21 - تابستان سال 1396]
  • بهرامی پور اصفهانی.منصوره هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس طبقه‌بندی سبک دلبستگی (ASCQ) در کودکان ۶ تا ۱۲ ساله [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1403]
  • بهرامی پور اصفهانی.منصوره ویژگی های روان سنجی پرسشنامه باورهای هسته ای ضد اجتماعی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • بهرامی پور اصفهانی.منصوره ویژگی های روان سنجی پرسشنامه باورهای هسته ای ضد اجتماعی [ دوره13, شماره 50 - پاییز سال 1403]
  • بهرامی جاه.آزاده بررسی روایی، اعتبار سیاهه افکار اضطراب تکلم بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1396]
  • بهرامی.معصومه ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیت‌پذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [ دوره5, شماره 17 - تابستان سال 1395]
  • بهرامی.معصومه بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [ دوره5, شماره 17 - تابستان سال 1395]
  • بهرامی.معصومه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • بهرامی.معصومه ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفه‌های اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [ دوره4, شماره 15 - زمستان سال 1394]
  • بهرامی.هادی مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [ دوره10, شماره 37 - زمستان سال 1400]
  • بیرشک.بهروز سنجش رابطۀ بین ذهن‌آگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [ دوره5, شماره 17 - تابستان سال 1395]
  • بیگدلی.ایمان الله ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • بیگدلی.حسین ویژگی‌های روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [ دوره10, شماره 37 - زمستان سال 1400]
  • بیگلریان.اکبر تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1399]