S

  • SaadabadiMotlagh.Hossein  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Sabzevari.Marziye اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Saeidi.Mahnaz کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • salahshoor.farzad Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Salajeghe.Niloofar تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Salamati.Kimiya Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Salehi.Hadi Developing Interactive Tasks in Iranian EFL Students’ Self-Monitoring, Self-Regulation, and Willingness to Communicate Using ICT Tools [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Salehi.Hadi Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Salehi.Hadi تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • salehi.Masoomeh The Effect of Collaborative, Online Augmented Reality Games on EFL Learners’ Speaking Performance and Communication Apprehension [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Samimi. Fazlolah Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Samimi. Fazlolah در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Sarkeshikian.Amir Effects of WhatsApp, Adobe Connect, and Face-to-face Classes on Learning Collocations by Iranian EFL Learners [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Seifoori.Zohreh Iranian Bilingual EFL Learners’ Willingness to Communicate across Gender [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Seyyedrezaei.Seyyed Hassan The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Seyyedrezaei.Zari Sadat The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Shafiee.Sajad Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shafiee.Sajad Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Shahabi.Hassan Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Shahabi.Hassan رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shahabi.Hassan Introversion and Extraversion of female characters in Gillian Flynn's Gone Girl: A Jungian Reading [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Shahabi.Hassan Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Shahidi Zandi.Farzaneh Investigating Emotion Regulation Strategies Used by EFL Teachers in Kerman Language Institutes [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Shahrokhi.Mohsen Unraveling the Impacts of Teacher’s Self-Disclosure on Idiomatic Expression Learning and L2 Willingness to Communicate among EFL Learners [ Vol.3, Issue 5 - Autumn - Winter Year 2024]
  • Shekarian Behzadi.Akram تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Siyyari.Masood Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Soori.Afshin Exploring the Impact of Explicit Instruction of Communication Strategies on Speaking Fluency: A Study on Lower Intermediate Iranian Female EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]