SaadabadiMotlagh.Hossein
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Sabzevari.Marziye
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Saeidi.Mahnaz
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
salahshoor.farzad
Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Salajeghe.Niloofar
تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Salamati.Kimiya
اهمال کاری تحصیلی از دیدگاه تئوری انتساب: یک مرور کلی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Salehi.Hadi
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Salehi.Hadi
تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
salehi.Masoomeh
The Effect of Collaborative, Online Augmented Reality Games on EFL Learners’ Speaking Performance and Communication Apprehension
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Samimi. Fazlolah
Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Samimi. Fazlolah
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Samimi. Fazlolah
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Sarkeshikian.Amir
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Seifoori.Zohreh
Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Seifoori.Zohreh
Iranian Bilingual EFL Learners’ Willingness to Communicate across Gender
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Shafiee.Sajad
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Shafiee.Sajad
بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Shahabi.Hassan
برداشت و برداشت نادرست از خشونت: بررسی ژیژکی آبی تری چشم و دلبند نوشته تونی موریسون
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Shahabi.Hassan
Introversion and Extraversion of female characters in Gillian Flynn's Gone Girl: A Jungian Reading
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Shahidi Zandi.Farzaneh
بررسی استراتژی های کنترل احساسات مورد استفاده مدرسین زبان انگلیسی در موسسات کرمان
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Shahrokhi.Mohsen
Unraveling the Impacts of Teacher’s Self-Disclosure on Idiomatic Expression Learning and L2 Willingness to Communicate among EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
5
- Autumn - WinterYear
2024]
Shekarian Behzadi.Akram
تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Siyyari.Masood
Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Soori.Afshin
Exploring the Impact of Explicit Instruction of Communication Strategies on Speaking Fluency: A Study on Lower Intermediate Iranian Female EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]