Sabzevari.Marziye
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Salajeghe.Niloofar
تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Salehi.Hadi
Developing Interactive Tasks in Iranian EFL Students’ Self-Monitoring, Self-Regulation, and Willingness to Communicate Using ICT Tools
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Sarkeshikian.Amir
Effects of WhatsApp, Adobe Connect, and Face-to-face Classes on Learning Collocations by Iranian EFL Learners
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Shahidi Zandi.Farzaneh
Investigating Emotion Regulation Strategies Used by EFL Teachers in Kerman Language Institutes
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Shekarian Behzadi.Akram
تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]