A

  • Abbasian.Gholamreza Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Abkhoo.Fereshteh توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Afrashteh.Mahdiya کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Afrashteh.Mahdiya عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afrashteh.Nahid کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Afrashteh.Nahid عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afrashteh.Samira عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afraz.Shahram طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Afraz.Shahram در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Afraz.Shahram تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Afraz.Shahram Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Afsharpour.Reza The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Aghaei.Fatemeh تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Ahanghari.Saeideh نقش رضایت شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی در عملکرد شغلی آنها: سهم ارزش خیرخواهی [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Akbarpour.Leila استفاده از بازخورد فرازبانی در به خاطرسپاری گرامر: موردی از دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Alimohamadi.Narges A Comparative Study on Novice and Experienced EFL Teachers’ Expected and Feared Possible Selves: A Mixed-Methods Approach [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Amanati.Leila کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Amini Farsani.Mohammad Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Anjomshoa.Leila رابطه بین وابستگی به فرهنگ بومی و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • asadi.jafar مطالعه سبک تغییرات جنسیتی و بین فرهنگی در مقالات آیلتس [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • asadi.jafar توسعه گفتمان آکادمیک مکتوب و فراگیری زبان انگلیسی، به ویژه برای اهداف آکادمیک، مطالعه زبان و سبک های ارتباطی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Ashari Tabar.Narjes تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Ashraf.Hamid Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Ashrafinia.Saher کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Askari.Mohammad Iman CAT Tools in Translation Proficiency Development: Iranian EFL Students' Perceptions in Focus [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Aslrasouli.Morteza Mediating EFL learners’ overall and lexical writing skills in English classrooms: The case of receptive and productive types of vocabulary testing [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • azizmohammadi.fatemeh بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]