B

  • Badpa.Hamed The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Bagheri Masoudzade.Azar رابطه بین توانایی تفکر انتقادی و استراتژی های درک شنیداری: تمرکز بر زبان آموزان پیشرفته [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Bagheri Masoudzade.Azar تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Baharlouie.Roya توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Barani.Ghasem فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Barani.Ghasem The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Behboudi.Sakineh Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]