R

  • Rabani Ebrahimi Pour.Kamran تفکرات و ترجیحات زبان آموزان ایرانی در زمینه تصحیح خطاهای گفتاری [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Raees Yazdi.Hafeze جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Raeesi.Fatemeh Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Raeesizadeh.Alireza جنبه‌های ارتباطی معادل‌های جدید APLL درترجمه اصطلاحات انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Rafieyan.Maryam Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Rahimi rad.Neda خوانش کریستوایی رمان امیلی در نیومون اثر لوسی ماد مونتگمری [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Rahimi Tehrani.Afsaneh تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Rahimi.Fariba Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Rahimi.Fariba بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Rahimi.Forough The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Rashtchi.Mojgan Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Rezaei Khatouni.Marzieh Ubiquitous Flipped Instruction and Iranian EFL Learners’ Writing Bolster [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Rezaei.Vali تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Riasati.Mohammad Javad Ubiquitous Flipped Instruction and Iranian EFL Learners’ Writing Bolster [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Roudgar.Faezeh تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]