Rabani Ebrahimi Pour.Kamran
تفکرات و ترجیحات زبان آموزان ایرانی در زمینه تصحیح خطاهای گفتاری
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Raees Yazdi.Hafeze
جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Raeesi.Fatemeh
Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Raeesizadeh.Alireza
جنبههای ارتباطی معادلهای جدید APLL درترجمه اصطلاحات انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Rafieyan.Maryam
Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Rahimi rad.Neda
خوانش کریستوایی رمان امیلی در نیومون اثر لوسی ماد مونتگمری
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Rahimi Tehrani.Afsaneh
تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Rahimi.Fariba
Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Rahimi.Fariba
بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Rahimi.Forough
The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Rashtchi.Mojgan
Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]