س

  • ساجدی.سهیلا ارتباط هوش هیجانی با انگیزش شغلی کارکنان شرکت نگهبان گاز استان اصفهان [ دوره3, شماره 12 - پاییز سال 1386]
  • سادات جعفر طباطبایی.تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سادات جعفر طباطبایی.سمانه تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سادات جعفری طباطبایی.تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • ساداتی کیادهی.سید مرتضی شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سالاری فر.محمد حسین نقش واسطه‌ای حافظه‌ی کاری (حلقه‌ی واج‌شناسی و حافظه‌ی دیداری-فضایی) در رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با اضطراب امتحان [ دوره14, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • سالاری.یحیی نقش تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر انتقادی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره14, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • سالاریان.فرانک ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • سامانیان.مصیب نیازسنجی آموزشی مهارتهای مدیریتی مدیران ستادی و اجرایی استان گلستان و ارائه یک برنامه آموزشی ویژه آنان [ دوره1, شماره 4 - پاییز سال 1384]
  • سامانیان.مصیب وضعیت تولید علم درایران درگروه علوم انسانی وموانع توسعه ی علمی در این گروه [ دوره1, شماره 4 - پاییز سال 1384]
  • سامانیان.مصیب بررسی هزینه سودمندی نشریات الکترونیکی و کتابخانه دیجیتال در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره5, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • سامری.مریم رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • سامی.رقیه کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • سبحانی.عبدالرضا ضرورت توسعه رشته های آموزش علوم در دوره های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی [ دوره3, شماره 12 - پاییز سال 1386]
  • سپاه منصور.مژگان اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • سپهوندی.محمدعلی بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی دانشجویان [ دوره12, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • ستاری.صدرالدین مدل یابی معادلات ساختاری رابطه رهبری عاطفی با اعتماد سازمانی، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • ستاری.صدرالدین ارزیابی درونی کیفیت گروه آموزشی علوم تجربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به منظور ارایه راهبردهایی برای بهبودکیفیت این گروه [ دوره6, شماره 25 - زمستان سال 1389]
  • سجادی.احمد ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سجادی.احمد ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [ دوره12, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • سجادی.سیدمهدی آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • سجادی.سیدمهدی تبیین ملاحظات جنسی و جنسیتی در رویکرد فمنیسم اگزیستانسیالیست و نقد چالشهای ارزشی آن بر اساس آموزه های اسلامی [ دوره6, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • سجادیان.ایلناز پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم و ششم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سجادیان.ایلناز پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • سرکشیکیان.سید مهدی نقش میانجیگری تحمل ناپذیری بلاتکلیفی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و رفتارهای خودشکن تحصیلی [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • سرلک.محمدعلی سرلک طراحی مدل سازمان عدالت محور درآمدی نو برکارت امتیازی متوازن [ دوره8, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • سرلک.محمدعلی سرلک طراحی مدل سازمان عدالت محوردرآمدی نو برکارت امتیازی متوازن [ دوره8, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • سرمدی.محمدرضا مطالعه نیازسنجی آموزشی نظام آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در راستای فرصت های یکسان آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان [ دوره5, شماره 19 - تابستان سال 1388]
  • سرو.ساجده بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران آموزشی با سبک رهبری تحولی مدیران مدارس غیر انتفاعی [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • سعادتمند.زهره تأثیر آموزش درس ریاضی به روش حل مسأله بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی شهر بروجن [ دوره6, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب اثربخشی آموزش شناختی رفتاری برظرفیت خودمهارگری و تعهد زناشویی در زوجین متقاضی طلاق مراجعه کننده به مرکز مشاوره [ دوره14, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب بررسی وضعیت آموزش وآثار پرورشی خلاقیت در کلاسهای درس [ دوره8, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب حافظه کاری و بهره هوشی:آیا دانش آموزان دوزبانه عملکرد بهتری از همتایان یک زبانه دارند [ دوره6, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب پیش بینی مهارتهای حل مسئله اجتماعی براساس ترتیب تولد و سبکهای دلبستگی [ دوره8, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب بررسی تأثیر آموزش راهبردهای ان.ال.پی بر میزان سلامت روان و مسئولیت پذیری دانش آموزان شهر بجنورد [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی- رفتاری بر افزایش بلوغ عاطفی و شادکامی [ دوره8, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب مدل‌یابی رابطه تعادل عاطفی، هوش اجتماعی با اضطراب سخنرانی: نقش واسطه‌گری انتظار پیامد و برانگیختگی هیجانی در دانشجویان [ دوره17, شماره 72 - پاییز سال 1401]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب بررسی ارتباط بین سبکهای هویت و مسؤلیت پذیری در دانشگاههای تهران [ دوره3, شماره 10 - بهار سال 1386]
  • سعدی پور.اسماعیل اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • سعدی پور.اسماعیل فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی [ دوره9, شماره 38 - بهار سال 1393]
  • سعدی پور.اسماعیل بررسی رابطه سرمایه روانشناختی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی کادر آموزشی شاغل در مدارس ناحیه سه کرج در سال تحصیلی 93-92 [ دوره9, شماره 38 - بهار سال 1393]
  • سعدی.پری تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم دبستان بر اساس مولفه مهارت های اجتماعی [ دوره17, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • سعدی.محمدرضا رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • سعدی.محمدرضا رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سعیدی.علی تحلیل شاخص‌های مهندسی و رفتاری- آموزشی در مدارس آینده کشور [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • سعیدی.فرهاد مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • سعیدیان.نرگس بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سعیدیان.نرگس بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • سعیدیان.نرگس آسیب شناسی مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • سعیدیان.نرگس ارتباط بین سبکهای مطالعه و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [ دوره4, شماره 15 - تابستان سال 1387]
  • سعیدیان.نرگس تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • سف نراقی.مریم اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • سلامی.نیکا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سلحشور.پرویندخت نقش میانجی‌گری انگیزش پیشرفت در رابطه باورهای معرفت‌شناختی با تفکر فلسفی دانشجویان [ دوره19, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • سلطانی.امان ا... نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی [ دوره13, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • سلطانی.امان ا... بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • سلطانی.امان ا... مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • سلطانی.امان اله بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • سلگی.رحیم مقایسه میزان ماندگاری آموزش مبتنی بر رابطه والد کودک با آموزش مدیریت والدین بر بهبود روابط والد کودک(موردمطالعه: کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ‏ای) [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • سلمانی دنگلانی.سمیه بررسی و نقش آموزشهای مهارتی در کارآفرینی دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی(مطالعه موردی؛ مرکز علمی و کاربردی شرکت پست) [ دوره10, شماره 43 - بهار سال 1394]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه واکاوی پدیده ی گسست نسلی و راههای برون رفت با رویکرد تربیتی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطه نظام آراستگی فضای آموزشی و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی دلبستگی مکانی در بین دانش آموزان [ دوره17, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه آموزش زیست محیطی و جایگاه آن در برنامه درسی دوره متوسطه نظام آموزشی کشور [ دوره8, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • سلیمانی.توران بررسی تاثیر فناوری‌های نوین بر عناصر برنامه درسی مطلوب مدارس آینده [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • سلیمانی.توران مدل یابی معادلات ساختاری رابطه رهبری عاطفی با اعتماد سازمانی، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • سلیمانی.فاطمه بررسی رابطه بین هوش هیجانی، روحیه کاری و رضایت شغلی کارکنان [ دوره6, شماره 26 - زمستان سال 1390]
  • سلیمانی.نادر بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با استقرار مدیریت کیفیت فراگیر در مدارس استان سمنان [ دوره5, شماره 21 - بهار سال 1388]
  • سلیمانیان.علی اکبر پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • سلیمانیان.علی اکبر بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت زناشویی [ دوره5, شماره 19 - تابستان سال 1388]
  • سلیمانیان.علی اکبر اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • سلیمی.برات بررسی تاثیر فناوری‌های نوین بر عناصر برنامه درسی مطلوب مدارس آینده [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • سلیمی.حسین اثربخشی آموزش هنر خوشنویسی بر کاهش میزان اضطراب دانشآموزان دختر دبیرستان [ دوره6, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • سلیمی.فرزانه پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم و ششم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سلیمی.فرزانه پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • سلیمی.قربانعلی بررسی رابطه بین جو سازمانی و میزان اعتماد در محیط مدارس [ دوره1, شماره 3 - تابستان سال 1384]
  • سلیمی.لادن شناسایی و الویت‌بندی مولفه‌های رفتار شهروندی سایبری، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و عدالت آموزشی در نظام آموزشی و ارتباط آنها با یکدیگر [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • سواری.کریم نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سواری.کریم اثر حمایت از خودمختاری بر استرس تحصیلی : نقش واسطه یادگیری خودتنظیمی و هدف گرایی تبحری [ دوره17, شماره 70 - بهار سال 1401]
  • سودی.حورا بررسی تأثیر آموزش یادگیری خودتنظیمی بر اشتیاق تحصیلی و هیجانات مثبت تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • سورانی.رضا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سورانی.رضا شناسایی مولفه های مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • سوری.معصومه تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی مبتنی بر هوش موفق [ دوره18, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • سهرابی.فرامرز تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی مبتنی بر هوش موفق [ دوره18, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • سیادت.علی بررسی میزان انگیزش کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و همبستگی آن با ویژگی های شغلی آنان [ دوره8, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • سیدنوری.سیده زهرا رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • سیدنوری.سیده زهرا رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سیف نراقی.مریم اولویت بندی مهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی [ دوره6, شماره 27 - تابستان سال 1390]
  • سیف نراقی.مریم میزان آگاهی معلمان دوره راهنمائی از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری به منظور ارائه الگوی عملی جهت ارتقای دانش و مهارتهای آنان [ دوره5, شماره 19 - تابستان سال 1388]
  • سیف نراقی.مریم بررسی تأثیر یادگیری مبتنی بر وب (وبلاگ) با رویکرد حل مساله بر رشد تفکر منطقی در دانشجویان رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل [ دوره5, شماره 18 - بهار سال 1388]
  • سیف نراقی.مریم بررسی تاثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنت بر رشد یادگیری خودراهبر دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1389]
  • سیف‌نراقی.مریم اعتبارسنجی عناصر برنامه درسی ترمیمی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی با نارسایی‌های ویژه در یادگیری از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط استان آذربایجان شرقی [ دوره14, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • سیفی.محمد ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سیفی.محمد ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]