زارع.حسین
بررسی ارتباط بین درک میزان آسانی و درک مفید بودن فناوری اطلاعات با شادکامی و سلامت روانی در کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
[
دوره6,
شماره
23
- تابستانسال
1389]
زارع.زهرا
رابطه بین استراتژیهای مدیریت تعارض و سلامت سازمانی دبیرستانهای شهرستان شیروان
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1384]
زارع.سمیه
نقش نگرش مدیران مدارس نسبت به مدیریت دانش در کارایی آنان
[
دوره9,
شماره
39
- تابستانسال
1393]
زارع.فاطمه
پژوهشی پیرامون میزان بهره مندی مردم شهر بجنورد از مطبوعات
[
دوره3,
شماره
9
- زمستانسال
1385]
زارع.فاطمه
پژوهشی پیرامون میزان بهره مندی مردم شهر بجنورد از مطبوعات
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1384]
زارع.فاطمه
بررسی علل تعارض در بین کتابداران کتابخانههای مؤسسات آموزش عالی مستقر در استانهای خراسان شمالی- رضوی- جنوبی و نقش آن در رضایت شغلی آنان
[
دوره5,
شماره
18
- بهارسال
1388]
زارع.فاطمه
کارآفرینی و تعاونی زنان
[
دوره2,
شماره
8
- پاییزسال
1385]
زارع.فاطمه
بررسی جایگاه مدیریت دانش بر اساس نظریه نوناکا و رابطه آن با فرهنگ سازمانی
[
دوره3,
شماره
11
- تابستانسال
1386]
زارع.فاطمه
بررسی علل تعارض در بین کتابداران کتابخانههای عمومی مراکز استان و نقش آن در رضایت شغلی آنان
[
دوره7,
شماره
30
- بهارسال
1391]
زارعی.علی
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب و کارایی تکنولوژی آموزشیی اعایا هیات علمی مدیریت ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی کشور
[
دوره8,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
زاهدی راد.حلیمه
نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبکهای یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
44
- پاییزسال
1394]
زاهدی راد.حلیمه
بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز
[
دوره12,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
زاهدی.محمد جواد
تحلیل مقابله با شرارت از منظر نظریه آشفتگی (بررسی موردی طرح برخورد پلیس با شرارت خیابانی در خراسان شمالی)
[
دوره9,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
زکی زاده.مریم
مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
زکی زاده.مریم
مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
زمانی فراهانی.پریسا
بررسی و تعیین عوامل موثر بر مهارتهای زندگی نسل دیجیتال
[
دوره14,
شماره
59
- تابستانسال
1398]
زمانی فراهانی.پریسا
بررسی و تعیین عوامل موثر بر مهارتهای زندگی نسل دیجیتال
[
دوره14,
شماره
59
- تابستانسال
1398]
زمانی.بی بی عشرت
بررسی میزان به کارگیری مؤلفه های مؤثر بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان دانشگاه اصفهان
[
دوره7,
شماره
32
- پاییزسال
1391]
زمانی.بی بی عشرت
بررسی موانع کاربست فاوا ( فناوری اطلاعات و ارتباطات) در مدارس متوسطه شهر اصفهان از نظر دبیران و مدیران
[
دوره3,
شماره
11
- تابستانسال
1386]
زمانی.دکتر بی بی عشرت
شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایاننامههای دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان
[
دوره12,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
زمانیان.پویا
امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن
[
دوره16,
شماره
66
- بهارسال
1400]
زنجانی زاده.هما
تحلیل مقابله با شرارت از منظر نظریه آشفتگی (بررسی موردی طرح برخورد پلیس با شرارت خیابانی در خراسان شمالی)
[
دوره9,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
زندهدل.احمد
شناسایی مولفههای موثر بر شایستگی حرفهای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزشوپرورش
[
دوره15,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
زندی.سعید
شیوههای مواجهه با تعارض در بین والدین دانشآموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
زندی.سعید
شیوههای مواجهه با تعارض در بین والدین دانشآموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
زندی.سعید
شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
زندی.طالب
بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری (حسی-شهودی ، دیداری-کلامی) با اضطراب رایانه دانشجویان کارشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
[
دوره8,
شماره
33
- زمستانسال
1391]
زنگنه مطلق.فیروزه
اثربخشی تربیت زیباییشناختی بر تفکر انتقادی و تدریس خلاق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
70
- بهارسال
1401]
زهراکار.کیانوش
بررسی اثربخشی آموزش تلقیح استرس (SIT) در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان شهر زرند
[
دوره5,
شماره
20
- پاییزسال
1388]
زیرک.مهدی
طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان
[
دوره16,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
زیرک.مهدی
بررسی استانداردهای حرفهای روسای دانشگاهها به منظور ارائه چارچوب مناسب برای ارتقای کیفی مدیریت آموزش عالی
[
دوره5,
شماره
19
- تابستانسال
1388]
زیرک.مهدی
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با تأکید بر نقش میانجی مدیریتدانش
[
دوره9,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
زین الدینی میمند.زهرا
بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز
[
دوره15,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
زین الدینی میمند.زهرا
نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
زین الدینی میمند.زهرا
بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز
[
دوره12,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبکهای یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
44
- پاییزسال
1394]
زین الدینی میمند.زهرا
طراحی الگوی غنیسازی فرایند یاددهی و یادگیری آنلاین بر اساس مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
78
- بهارسال
1403]
زینالی.فاطمه
تبیین و اعتبارسنجی شاخص ارزشیابی برنامه درسی کوانتومی (مطالعه موردی: رشتهی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره18,
شماره
73
- زمستانسال
1401]