ز

  • زارع.حسین بررسی ارتباط بین درک میزان آسانی و درک مفید بودن فناوری اطلاعات با شادکامی و سلامت روانی در کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • زارع.حسین مهارتهای فراشناختی وهوش معنوى [ دوره7, شماره 30 - بهار سال 1391]
  • زارع.زهرا رابطه بین استراتژیهای مدیریت تعارض و سلامت سازمانی دبیرستانهای شهرستان شیروان [ دوره1, شماره 3 - تابستان سال 1384]
  • زارع.سمیه نقش نگرش مدیران مدارس نسبت ‌به مدیریت دانش در کارایی آنان [ دوره9, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • زارع.فاطمه پژوهشی پیرامون میزان بهره مندی مردم شهر بجنورد از مطبوعات [ دوره3, شماره 9 - زمستان سال 1385]
  • زارع.فاطمه پژوهشی پیرامون میزان بهره مندی مردم شهر بجنورد از مطبوعات [ دوره1, شماره 2 - بهار سال 1384]
  • زارع.فاطمه بررسی علل تعارض در بین کتابداران کتابخانه‌های مؤسسات آموزش عالی مستقر در استان‌های خراسان شمالی- رضوی- جنوبی و نقش آن در رضایت شغلی آنان [ دوره5, شماره 18 - بهار سال 1388]
  • زارع.فاطمه شناسائی الگوهایی اوقات فراغت جوانان شهرستان بجنورد [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • زارع.فاطمه کارآفرینی و تعاونی زنان [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • زارع.فاطمه بررسی جایگاه مدیریت دانش بر اساس نظریه نوناکا و رابطه آن با فرهنگ سازمانی [ دوره3, شماره 11 - تابستان سال 1386]
  • زارع.فاطمه بررسی علل تعارض در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی مراکز استان و نقش آن در رضایت شغلی آنان [ دوره7, شماره 30 - بهار سال 1391]
  • زارعی.علی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب و کارایی تکنولوژی آموزشیی اعایا هیات علمی مدیریت ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی کشور [ دوره8, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • زاهدی راد.حلیمه نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبک‌های یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد [ دوره10, شماره 44 - پاییز سال 1394]
  • زاهدی راد.حلیمه بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • زاهدی.محمد جواد تحلیل مقابله با شرارت از منظر نظریه آشفتگی (بررسی موردی طرح برخورد پلیس با شرارت خیابانی در خراسان شمالی) [ دوره9, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • زکی زاده.مریم مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • زکی زاده.مریم مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زمانی فراهانی.پریسا بررسی و تعیین عوامل موثر بر مهارت‌های زندگی نسل دیجیتال [ دوره14, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • زمانی فراهانی.پریسا بررسی و تعیین عوامل موثر بر مهارت‌های زندگی نسل دیجیتال [ دوره14, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • زمانی.بی بی عشرت بررسی میزان به کارگیری مؤلفه های مؤثر بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان دانشگاه اصفهان [ دوره7, شماره 32 - پاییز سال 1391]
  • زمانی.بی بی عشرت بررسی موانع کاربست فاوا ( فناوری اطلاعات و ارتباطات) در مدارس متوسطه شهر اصفهان از نظر دبیران و مدیران [ دوره3, شماره 11 - تابستان سال 1386]
  • زمانی.دکتر بی بی عشرت شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [ دوره12, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • زمانیان.پویا امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • زنجانی زاده.هما تحلیل مقابله با شرارت از منظر نظریه آشفتگی (بررسی موردی طرح برخورد پلیس با شرارت خیابانی در خراسان شمالی) [ دوره9, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • زنده‌دل.احمد شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • زندی.خلیل کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زندی.خلیل کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • زندی.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان‌شناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زندی.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زندی.سعید شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • زندی.طالب بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری (حسی-شهودی ، دیداری-کلامی) با اضطراب رایانه دانشجویان کارشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [ دوره8, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • زنگنه مطلق.فیروزه اثربخشی تربیت زیبایی‌شناختی بر تفکر انتقادی و تدریس خلاق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 70 - بهار سال 1401]
  • زهراکار.کیانوش بررسی اثربخشی آموزش تلقیح استرس (SIT) در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر زرند [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • زیرک.مهدی طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • زیرک.مهدی بررسی استانداردهای حرفه‌ای روسای دانشگاه‌ها به منظور ارائه چارچوب مناسب برای ارتقای کیفی مدیریت آموزش عالی [ دوره5, شماره 19 - تابستان سال 1388]
  • زیرک.مهدی بررسی تأثیر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با تأکید بر نقش میانجی مدیریت‌دانش [ دوره9, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • زین الدینی میمند.زهرا بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • زین الدینی میمند.زهرا نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی [ دوره13, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • زین الدینی میمند.زهرا بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبک‌های یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد [ دوره10, شماره 44 - پاییز سال 1394]
  • زین الدینی میمند.زهرا طراحی الگوی غنی‌سازی فرایند یاددهی و یادگیری آنلاین بر اساس مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • زینالی.فاطمه تبیین و اعتبارسنجی شاخص ارزشیابی برنامه درسی کوانتومی (مطالعه موردی: رشته‌ی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان) [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]