طالب.زهرا
اولویت بندی مهارتهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی
[
دوره8,
شماره
34
- بهارسال
1392]
طالب.زهرا
اولویت بندی مهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی
[
دوره6,
شماره
27
- تابستانسال
1390]
طالبزاده شوشتری.مرضیه
مقایسهی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز
[
دوره18,
شماره
74
- بهارسال
1402]
طالبی.اسماعیل
تبیین وضعیت رهبری تحولی و رابطه آن با رفتار نوآورانه مدیران مدارس هوشمند
[
دوره14,
شماره
59
- تابستانسال
1398]
طالبی.بهنام
کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیلکننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیلکننده: گزارش یک پژوهش آمیخته
[
دوره16,
شماره
67
- تابستانسال
1400]
طالبی.هوشنگ
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان استفاده از افکار خودآیند منفی در بیماران افسرده
[
دوره8,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
طالعی فرد.احمد
وضعیت انعکاس مؤلفه های هویت فرهنگی منبعث از برنامه درسی ملی در کتاب های درسی ریاضی دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
طاهر.محبوبه
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
طاهر.محبوبه
رابطه خودنظمدهی تحصیلی و مسئولیتپذیری با اضطراب امتحان دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
طاهری.افسانه
بررسی رابطه بین رضایت از زندگی و بهزیستی معنوی در بیماران مبتلا به سرطان پستان
[
دوره7,
شماره
32
- پاییزسال
1391]
طاهری.فاطمه
واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ
[
دوره15,
شماره
62
- بهارسال
1399]
طباطبایی.تکتم سادات
پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و سبکهای یادگیری در دانشآموزان دختر شهر مشهد
[
دوره14,
شماره
60
- پاییزسال
1398]