ح

  • حاتمی.مصطفی بررسی رابطه بین جو دانشگاه با خودکارآمدی دانشجویان (جوارتباطی، مشارکتی، دانشجو محوری، معنوی) [ دوره10, شماره 43 - بهار سال 1394]
  • حاجلو.نادر رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [ دوره12, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • حاجلو.نادر رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [ دوره12, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • حاجی اربابی.فاطمه اثر آموزش مبتنی بر نظریه فعالیت بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان با درماندگی آموخته شده [ دوره7, شماره 29 - زمستان سال 1390]
  • حاجیلو.وحید شناسایی چالش ها و راهبردهای ارزشیابی در شبکه شاد با رویکرد پدیدارشناسی در دوره ابتدایی [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • حافظی.فریبا مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش معکوس و آموزش سنتی بر ادراک کلاس و نگرش تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اهواز [ دوره18, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • حافظی.فریبا اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • حافظیان.مریم بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [ دوره13, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • حافظیان.مریم بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [ دوره13, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • حافظیان.مریم نقش مؤلفه‌های هوش هیجانی مدیران در بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • حبیبی رامیانی.الهه سهم مولفه‌های کیفیت تجارب یادگیری در پیش‌بینی کیفیت زندگی کلاسی [ دوره13, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • حبیبی.زهرا رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حبیبی.شراره تاثیر میزان استفاده از فناوری IT,ICT در بهبود فرایندآموزشی درس قرآن دوره‌ی ابتدایی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1389]
  • حبیبی.مرضیه تأثیر هنردرمانی گروهی بر پرخاشگری و سازش‌یافتگی اجتماعی کودکان با اختلال بیش‌‌فعالی/ نقص-توجه شهر تهران در سال 1399 [ دوره18, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • حجت خواه.سید محسن پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرتهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حجت خواه.سید محسن پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • حجتی.سید عبداله تبیین و اعتبارسنجی شاخص ارزشیابی برنامه درسی کوانتومی (مطالعه موردی: رشته‌ی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان) [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • حریری مقدم.شهلا اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • حریری.نجلا تاثیر آموزه های دینی بر امانتداری و رعایت ضوابط و مقررات مطالعه موردی: حفظ و صیانت از منابع اطلاعاتی و رعایت ضوابط کتابخانه [ دوره9, شماره 38 - بهار سال 1393]
  • حسامی.کبری ارائه مدلی برای پرورش شخصیت پژوهشی دانش آموزان ابتدایی کشور مورد: استان بوشهر [ دوره14, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • حسن زاده.رقیه ارائه یک چهارچوب مفهومی برای سنجش کیفیت در دانشگاه [ دوره6, شماره 26 - زمستان سال 1390]
  • حسن زاده.رمضان ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • حسن‌زاده کفشگرکلایی.فاطمه شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • حسن‌زاده.رمضان تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره3, شماره 11 - تابستان سال 1386]
  • حسن‌زاده.رمضان بررسی رابطه بین هوش هیجانی، روحیه کاری و رضایت شغلی کارکنان [ دوره6, شماره 26 - زمستان سال 1390]
  • حسن‌زاده.رمضان بررسی میزان هوش هیجانی مدیران و ارتباط آن با خصوصیات جمعیت شناختی آنها [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • حسن‌زاده.رمضان بررسی میزان هوش هیجانی مدیران و ارتباط آن باخصوصیات جمعیت شناختی آنها [ دوره4, شماره 15 - تابستان سال 1387]
  • حسنی.جعفر اثر‌بخشی آموزش مهارت‌های زندگی درکاهش مشکلات بین‌فردی نوجوانان [ دوره10, شماره 43 - بهار سال 1394]
  • حسنی.رفیق تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • حسنی.علی اکبر رهبری اخلاقی زمینه ساز ارتقا عدالت تعاملی و جو اخلاقی در ادارات آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • حسنی.محمد مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • حسین پناه.مهدی شناسایی شایستگی‌های پژوهشی مورد نیاز و متناسب با دوره دوم ابتدایی [ دوره14, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • حسین پور.سهیلا سنجش میزان انطباق محتوای آموزشی برنامه شاد براساس استانداردهای تائید شده آموزشی در دوره پیش‌دبستانی [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • حسین پور.سهیلا نقش میانجی‌گری انگیزش پیشرفت در رابطه باورهای معرفت‌شناختی با تفکر فلسفی دانشجویان [ دوره19, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • حسین پور.سهیلا مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • حسین خانزاده.عباسعلی رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • حسین خانزاده.عباسعلی رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حسین خانزاده.عباسعلی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حسین زاده.بابک تاثیر سرمایه ی اجتماعی برتوانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران جهت ارائه مدل [ دوره19, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده.بابک بررسی میزان تأثیر برنامه‌های درسی آموزش ابتدایی بر تقویت بعد عاطفی رفتار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره4, شماره 15 - تابستان سال 1387]
  • حسین زاده.بابک اثربخشی برنامه‌های درسی دروس تربیتی بر ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • حسین زاده.علی طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تاثیر تربیت دینی مقطع ابتدایی مبتنی بر رویکرد محتوایی(p4c) بر تمایزیافتگی دانش آموزان مقطع ابتدایی [ دوره18, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین ارزیابی مولفه‌های رهبری اخلاقی مبتنی بر رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی [ دوره17, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین شناسایی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیک با روش سنتز پژوهی بر گرفته از پایگاه های اطلاعاتی در بازه زمانی( 1389تا 1402ش)و(2010تا 2023م) [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه‌های کندوکاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش عالی [ دوره5, شماره 17 - زمستان سال 1387]
  • حسینی نسب.داوود حافظه کاری و بهره هوشی:آیا دانش آموزان دوزبانه عملکرد بهتری از همتایان یک زبانه دارند [ دوره6, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • حسینی هفشجانی.تورج بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش‌های تدریس بدیعه‌پردازی و حل‌مسئله بر خلاقیت و رضایت دانش‌آموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [ دوره13, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • حسینی.ارزو تبیین و اعتبار سنجی شاخص های آموزش شایسته محور پلیس( مطالعه موردی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • حسینی.اکرم السادات رابطه همخوانی/نا همخوانی سبک تفکراستاد-دانشجو با ابعاد خلاقیت دانشجویان [ دوره12, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • حسینی.زهرا تأثیر استفاده از نرم افزار اسکرچ بر‌ انگیزش تحصیلی دختـران هنرستان سبزوار [ دوره14, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • حسینی.سید هادی ارائه مدلی برای ارتقاء اثربخشی مدارس متوسطه دوم استان هرمزگان [ دوره17, شماره 72 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.سیده اسما مقایسه اثربخشی روش تدریس به شیوه محاکم قضایی و سخنرانی بر یادگیری درس روان‌شناسی صنعتی-سازمانی در میان دانشجویان در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • حسینی.سیده اسما مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس معکوس و سخنرانی (سنتی) بر یادگیری دانشجویان در درس روان‌شناسی صنعتی-سازمانی [ دوره17, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • حسینی.سیده بتول بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [ دوره13, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • حسینی.علی بررسی مقایسه ای دیدگاه کارشناسان (متخصصان) و معلمان شهر قزوین به لحاظ نارسایی‌های آموزش و تربیت شهروندی در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی [ دوره6, شماره 26 - زمستان سال 1390]
  • حضوری.محمدجواد طراحی مدل سازمان عدالت محوردرآمدی نو برکارت امتیازی متوازن [ دوره8, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • حضوری.محمدجواد طراحی مدل سازمان عدالت محور درآمدی نو برکارت امتیازی متوازن [ دوره8, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • حق بجانب.محمود بررسی تاثیر فعالیت تربیتی–اجتماعی بر ارزش‌های فرهنگی دانش آموزان از دیدگاه معلمان [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حقانی.محمود اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • حقیقت.سمیه طراحی مدل برنامه درسی بر اساس واقعیت‌افزوده در نظام آموزش ابتدایی ایران [ دوره17, شماره 72 - پاییز سال 1401]
  • حلاجیان.ابراهیم بررسی و رتبه بندی تأثیرگذاری مؤلفه‌های مؤثردر ریسک پذیری کار آفرینان کسب و کارهای خانگی با تأکید بر آموزش وتربیت مدیران ریسک پذیر [ دوره9, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • حمزه پور.فرهاد تأثیر روش‌های ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه ها بر توانمندی های آموزشی و پژوهشی از نقطه نظر دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1389]
  • حمیدی فر.فاطمه الگوی رهبری مربیگری برای مدیران مدارس ابتدایی: بر پایه نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • حمیدی فر.فاطمه بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران آموزشی با سبک رهبری تحولی مدیران مدارس غیر انتفاعی [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • حنیفی.فریبا ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حیدری ارجلو ( نویسنده اول).حوریه اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [ دوره13, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • حیدری.پویا رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • حیدری.شعبان بررسی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تحمل پریشانی، رفتارهای پرخطر، و احساس تنهایی در دانش‌آموزان دارای رفتارهای خودجرحی [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • حیدری.صدیقه روایی و اعتبار پرسشنامه‌ پیروی از رژیم غذایی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه [ دوره17, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.محمدحسین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم از منظر رویکرد انتقادی با تأکید بر آراء پائولو فریره [ دوره17, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.محمدحسین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم از منظر رویکرد انتقادی با تأکید بر آراء پائولو فریره [ دوره17, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.مرتضی تحلیل شاخص‌های مهندسی و رفتاری- آموزشی در مدارس آینده کشور [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • حیدرئی.علیرضا رابطه فشارزاهای تحصیلی، تفکرات مذهبی و سلامت روان با عملکرد تحصیلی بین دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • حیدرئی.علیرضا مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]