تاروردی زاده.هاجر
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگیهای شخصیتی و جمعیتشناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تابآوری تحصیلی
[
دوره16,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
تارویردی زاده.هاجر
اثربخشی آموزش معکوس بر انگیزشتحصیلی، درگیریتحصیلی و خودتنظیمیتحصیلی دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی
[
دوره17,
شماره
72
- پاییزسال
1401]
تاشک.آناهیتا
بررسی نقش میانجیگری خودپندارهی تحصیلی در رابطهی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزهی پیشرفت
[
دوره12,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
ترکاشوند.سینا
پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
ترکاشوند.سینا
پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری
[
دوره12,
شماره
50
- بهارسال
1396]
تسلیم.مریم
اثربخشی آموزش بورمن بر تحریکپذیری بالا، تحمل ناکامی، روابط با همسالان و اعتماد به نفس دانشآموزان تیز هوش 10 تا 12 ساله
[
دوره18,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
تفرشی نژاد.اکرم
بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق کودک درکتب درسی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
تقوایی.مریم
رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحولآفرین با نقش میانجی تابآوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری)
[
دوره16,
شماره
68
- پاییزسال
1400]
تقوایی.مریم
شناسایی ابعاد توسعه حرفه ای مدیران مدارس در افق 1404 :مورد مطالعه مدیران متوسطه استان خراسان شمالی
[
دوره18,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
تقوی مقدم.علی
بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
تقوی مقدم.علی
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
تقی پور ظهیر.علی
اثربخشی برنامههای درسی دروس تربیتی بر ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
[
دوره5,
شماره
20
- پاییزسال
1388]
تقی زاده.حمیدرضا
تعیین رابطه بین مهارتهای کارآفرینی و اثربخشی سازمانی در بین دانشجویان شاغل شاهد و ایثارگر شرق استان مازندران
[
دوره9,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
تقی زاده.هادی
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
تقی زاده.هادی
بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز
[
دوره15,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
تکلوی.سمیه
مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
تکلوی.سمیه
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی
[
دوره16,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
تمنائی فر.محمدرضا
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در رابطه بین کمالگرایی و صفات شخصیت با استرس تحصیلی
[
دوره19,
شماره
78
- بهارسال
1403]
توزنده جانی.حسن
مقایسه اثربخشی فنون شناختی – رفتاری، دارو درمانی و ترکیب آنها (دارودرمانی و شناختی رفتاری) در درمان اختلال وسواس فکری و عملی
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1384]
توزندهجانی.حسن
پردازش انتخابی اطلاعات یا سوگیری حافظه در دانشآموزان دختر مبتلا به اختلال هراس اجتماعی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1389]
توزندهجانی.حسن
بررسی اثربخشـی آمـوزش مهـارتهـای ابـراز وجـود بر سبک اسنـادی و افسـردگـی دانشجویان
[
دوره7,
شماره
30
- بهارسال
1391]
توکلی.زینب سادات
پیشبینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی
[
دوره15,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
توکلی.محسن
مقایسه خودکارآمدی با فرسودگی شغلی اعضاء هیات علمی
[
دوره10,
شماره
44
- پاییزسال
1394]
تیزدست.طاهر
رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی
[
دوره16,
شماره
68
- پاییزسال
1400]