ت

  • تاروردی زاده.هاجر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • تارویردی زاده.هاجر اثربخشی آموزش معکوس بر انگیزش‌تحصیلی، درگیری‌تحصیلی و خودتنظیمی‌تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی [ دوره17, شماره 72 - پاییز سال 1401]
  • تاشک.آناهیتا بررسی نقش میانجی‌گری خودپنداره‌ی تحصیلی در رابطه‌ی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزه‌ی پیشرفت [ دوره12, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • ترکاشوند.سینا پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • ترکاشوند.سینا پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [ دوره12, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • تسلیم.مریم اثربخشی آموزش بورمن بر تحریک‌پذیری بالا، تحمل ناکامی، روابط با همسالان و اعتماد به نفس دانش‌آموزان تیز هوش 10 تا 12 ساله [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • تفرشی نژاد.اکرم بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق کودک درکتب درسی پایه پنجم ابتدایی [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • تقوایی.مریم رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • تقوایی.مریم شناسایی ابعاد توسعه حرفه ای مدیران مدارس در افق 1404 :مورد مطالعه مدیران متوسطه استان خراسان شمالی [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • تقوی مقدم.علی بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • تقوی مقدم.علی رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • تقی پور ظهیر.علی اثربخشی برنامه‌های درسی دروس تربیتی بر ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • تقی زاده.حمیدرضا تعیین رابطه بین مهارت‌های کارآفرینی و اثربخشی سازمانی در بین دانشجویان شاغل شاهد و ایثارگر شرق استان مازندران [ دوره9, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • تقی زاده.هادی مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [ دوره13, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • تقی زاده.هادی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • تکلوی.سمیه مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • تکلوی.سمیه اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • تمنائی فر.محمدرضا نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در رابطه بین کمال‌گرایی و صفات شخصیت با استرس تحصیلی [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • توزنده جانی.حسن مقایسه اثربخشی فنون شناختی – رفتاری، دارو درمانی و ترکیب آنها (دارودرمانی و شناختی رفتاری) در درمان اختلال وسواس فکری و عملی [ دوره1, شماره 2 - بهار سال 1384]
  • توزنده‌جانی.حسن پردازش انتخابی اطلاعات یا سوگیری حافظه در دانش‌آموزان دختر مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1389]
  • توزنده‌جانی.حسن بررسی اثربخشـی آمـوزش مهـارت‌هـای ابـراز وجـود بر سبک اسنـادی و افسـردگـی دانشجویان [ دوره7, شماره 30 - بهار سال 1391]
  • توکلی.زینب سادات پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • توکلی.محسن مقایسه خودکارآمدی با فرسودگی شغلی اعضاء هیات علمی [ دوره10, شماره 44 - پاییز سال 1394]
  • تیزدست.طاهر رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]