واحدی.شهرام
مقایسه اثربخشی مدل 5E و مدل گانیه بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه در سال 1398
[
دوره18,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
واصفیان.فرزانه
تأثیر روشهای ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه ها بر توانمندی های آموزشی و پژوهشی از نقطه نظر دانشجویان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1389]
واصفیان.فرزانه
میزان پاسخگویی روشهای تدریس برنامه درسی دانشگاهها و رفتار کارآفرینی تجربه از نقطه نظر اساتید و دانشجویان
[
دوره5,
شماره
20
- پاییزسال
1388]
وحدت بوراشان.رقیه
مدلیابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران
[
دوره16,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
وحدت.رقیه
تبیین و اعتبارسنجی شاخص ارزشیابی برنامه درسی کوانتومی (مطالعه موردی: رشتهی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره18,
شماره
73
- زمستانسال
1401]
وحدتی.سعیده
پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرتهران
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
وحدتی.سعیده
پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
وشنی.امیر
نقش تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر انتقادی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره14,
شماره
58
- بهارسال
1398]
وفایی.رضا
تبیین مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی تاریخ دوره متوسطه ایران
[
دوره10,
شماره
42
- بهارسال
1394]
ونداد.امید
ارزیابی مولفههای رهبری اخلاقی مبتنی بر رویکرد مسئولیتپذیری اجتماعی
[
دوره17,
شماره
71
- تابستانسال
1401]
وهاب.مهسا
شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن
[
دوره15,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
ویسی.فرزانه
بررسی رابطه بهزیستی مدرسه و مطلوبیت اجتماعی با تاب آوری اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره19,
شماره
77
- زمستانسال
1402]