و

  • واحدی.شهرام مقایسه اثربخشی مدل 5E و مدل گانیه بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه در سال 1398 [ دوره18, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • واصفیان.فرزانه تأثیر روش‌های ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه ها بر توانمندی های آموزشی و پژوهشی از نقطه نظر دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1389]
  • واصفیان.فرزانه میزان پاسخگویی روش‌های تدریس برنامه درسی دانشگاه‌ها و رفتار کارآفرینی تجربه از نقطه نظر اساتید و دانشجویان [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • وحدت بوراشان.رقیه مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • وحدت.رقیه تبیین و اعتبارسنجی شاخص ارزشیابی برنامه درسی کوانتومی (مطالعه موردی: رشته‌ی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان) [ دوره18, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • وحدتی.سعیده پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرتهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • وحدتی.سعیده پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • وشنی.امیر نقش تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و تفکر انتقادی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره14, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • وفایی.رضا تبیین مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی تاریخ دوره متوسطه ایران [ دوره10, شماره 42 - بهار سال 1394]
  • ونداد.امید ارزیابی مولفه‌های رهبری اخلاقی مبتنی بر رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی [ دوره17, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • وهاب.مهسا شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • ویسی.فرزانه بررسی رابطه بهزیستی مدرسه و مطلوبیت اجتماعی با تاب آوری اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]