فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ امیرعباس فرهمند سارا بینایی زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری رضا جعفری افشار سید عباس حیدری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران نیکا حبیبی اعظم رحیمی نیک فریده حق شناس کاشانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار علی صفرزاده قاسمعلی بازایی مهدی فقیهی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) نسرین غریبی سید کامران یگانگی بهنوش جووری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی مهرداد قیاسی سیده معصومه غمخواری محسن شربتیان حمید پوربابا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) مهدی گودرزی علی اکبر چهارمحالی احسان رحمانی نیا هاشم نیکومرام محسن امینی خوزانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی سید شهاب موسوی محمود سمیعی نصر فرهاد حسین زاده لطفی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران هادی نجفیان حبیب اله جوانمرد احمد سرلک دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا