ا

  • اسگندری.کریم طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • ایمانی.عباس بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • ایمانی.ملیحه تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

ب

  • باقری بهروز.حسین تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بهرامی.شهاب تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • بهروزی.حسین تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بیگلو.لیلا طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]

پ

  • پایاب.بهروز بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • پورجمشیدی.حدیث بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]

ت

  • تقی پوریان.محمدجواد خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

ج

  • جعفرپور.محمود مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ح

  • حاجی حسینی.عفت تأثیر تلاش‌های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف‌کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • حزباوی.سنا ساختاریابی الگوی مشغولیت‌ها و پیامدهای زندگی غذایی مصرف‌کنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • حیدرزاده.کامبیز تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]

خ

  • خلیل زاده.محسن بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • خنده رو.نرگس بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

د

  • دانشیان.مرجان بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • دهقان چاچکامی.محدثه مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ر

  • راه چمنی.احمد تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • رحمانیان.عماد بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • رضایی.محمد صالح بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]

ز

  • زنگانه.مهدی شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]

س

  • سهرابی.ابوالفضل تأثیر تلاش‌های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف‌کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

ش

  • شعبانی نژاد.اسماعیل تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • شیخ اسماعیلی.سامان ساختاریابی الگوی مشغولیت‌ها و پیامدهای زندگی غذایی مصرف‌کنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ص

  • صادقی.تورج بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • صادقیان.ابوالفضل بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • صفرخانی.مهدی بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]

ط

  • طباطبایی نسب.سید محمد تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • طباطبایی نسب.سید محمد بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]

ع

  • عباسی.حامد بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • عبدالوند.مهری ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • عضدی.راضیه تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • عطایی.سپیده خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • علوی.سید مسلم شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]

ف

  • فتاحی.فاطمه مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • فیض ابادی.اکرم بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

ق

  • قربانی.حسن بررسی تأثیر مکانیزم‌های سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]

ک

  • کاظمی.سیدحسین شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • کاظمی.فضل اله تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • کریمی.آصف تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • کیا.کیهان رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]

گ

  • گیوریان.حسن تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

ل

  • لدنی.تانیا بررسی تأثیر مکانیزم‌های سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]

م

  • محمدی آرزوچی.خدیجه شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • محمدی.معصومه رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • مرتضی زاده.افشین بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • مظفری.امین رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • معین الدین.محمود بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • منصوری.سارا مطالعه رضایت‌مندی مشتری در زنجیره‌های تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان کرمانشاه) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • موسوی حقیقی.محمد هاشم شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهدی زاده.حسین بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهرانی.هرمز شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهری.سعید تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • مهری.قدیره تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • میراحمدی باباحیدری.سیدمهدی تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ن

  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • نبی زاده مامانی.الناز مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نجاتی.مهرناز تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • نجفی.مهرنوش ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نظری.رسول مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • نعلچی کاشی. علیرضا بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • نوروزی دریاکناری.نفیسه خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]

و

  • ورامینی.معصومه بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • وظیغه دوست.حسین بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • ولایتی شکوهی.رضوان تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]