ا

  • احمدی.بهزاد پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • اسلامی نصرت آبادی.حمید سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • الحسینی.سید سرمد بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]

ح

  • حاجیها.علی شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • حقیقی نسب.منیژه ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]

خ

  • خیری.بهرام بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]

ش

  • شفیع ها.راحیل بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]

ص

  • صادقی.علیرضا میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]

ع

  • عابدین.بهاره ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالکریمی.مهوش ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالوند.مهری بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]

م

  • محمدیان.محمود بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • میرزامحمدی.امیرهوشنگ بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]