ا

  • اخباراتی.ایمان طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اصغرزاده شیاده.سید عارف ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اصلانی.ندا ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • امیری مجد.مجتبی شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انصاری.راحله طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

آ

  • آخوندی.نسرین طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • آریا.کیومرث ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آندرواژ.لیلا ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ب

  • بره مقدم.مهدی ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بقائی شهریور.مرتضی تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جابری.مریم شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جزایری.راضیه بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جلالی فراهانی.کامبیز طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جلالی.سید مهدی طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حاتمی نسب.سیدحسن طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسنوند.مجتبی بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسنوند.نسرین بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسینی.سیدشاهین ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حکیم پور.حسین ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حمدی.کریم شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

خ

  • خضری.محمد طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ر

  • روح الامینی.مهدی ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روزبهانی.بابک به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روشن ضمیر.محمدحسین ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ز

  • زکی پور.مهدی شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • زمانی.علیرضا طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • سرمدسعیدی.سهیل به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سعیدی.حمید ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سمیعی نصر.محمود طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شیرمحمدی.یزدان طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ص

  • صفاریان همدانی.سعید ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ط

  • طاهری کیا.فریز طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • علیفری.ملیحه بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ف

  • فتاحی.مجید ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ق

  • قاسمی.بهروز به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کرامتی.محمدعلی ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کوچک پور نصفی.رضا ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کیاپور.آزاده ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • محترم.رحیم ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • معصومی.شیبا ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرانی.آزاده ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهری نژاد.صفیه ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ن

  • نایب زاده.شهناز طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نجفی.سپیده شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ه

  • همتی.فریبا بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • هنرمندی.زهرا بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]