ا

  • امامی.لطیف ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]

پ

  • پژمان.رضیه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • پورناصرانی.امیر تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]

ت

  • تابان.محمد بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • ترکمان.مهدی شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ج

  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • جنانی.حمید بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • جوان بخت.آرزو بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ح

  • حق شناس کاشانی.فریده بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • حقیقی نسب.منیژه شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • حمیدپور.مهسا نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

خ

  • خانی.الهام بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]

د

  • داوری.علی تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • درستی.علی بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]

ر

  • رادفر.رضا تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • راه چمنی.احمد بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • رحیمی کلور.حسین بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • رحیمی.فرج اله بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • رهنما قره خان بیگلو.افشین بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • ریسمانکارزاده.ریحانه بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ز

  • زارع زاده مهریزی.محبوبه بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

س

  • سرمدسعیدی.سهیل شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • سعیدنیا.حمیدرضا نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]

ش

  • شاه طهماسبی.اسماعیل راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • شکاری.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • شهابی.علی تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]

ص

  • صادقی آذر هریس.فرشته بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • صالحی.سید علیرضا عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]

ط

  • طولابی.زینب ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]

ع

  • عابدینی.راضیه تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • عبدالهی بجستانی.امیر شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • علیزاده.روح اله بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]

ف

  • فتحعلی.متینه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • فلاح اصل.زهرا ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]

ق

  • قاسمی.سمیرا شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ک

  • کاظمی مهیاری.حمزه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • کاظمی.مهناز عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • کرراهی مقدم.سیروس بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • کرمیان.حامد بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

م

  • محمدی آلمانی.امین تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • محمدی.عادله بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • میرمحمدی صدرآبادی.محمد بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ن

  • نامدار جویمی.احسان بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • نسائی.خبات راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]