ا

  • اصغری.فرشته بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • اکبری.بهزاد بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • امیدزاده.رضوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

پ

  • پراخودی مقدم.پرنیا بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • پناهی وانانی.ماندانا بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]

ج

  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • جوانمرد.حبیب اله تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

ح

  • حاجی محمد علی.علی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • حسینی.سمانه تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]

خ

  • خواجویی.فاطمه تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • خیری.بهرام وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

ر

  • رادی پور.ایمان تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]

س

  • سلگی.محمد ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو) [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • سمیعی نصر.محمود وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

ش

  • شعبانی.رضا بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • شمسی گوشکی.سجاد ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو) [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]

ص

  • صمدی.رقیه شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

ع

  • عبدالوند.مهری برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • عظیم پور خورجین.محمد وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

ف

  • فراهانی.حسن بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • فقیهی.ابوالحسن بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]

ق

  • قاسمی.افشین بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • قاسمی.پریا بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • قاسمی.پریا ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • قوچانی.فرخ بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

گ

  • گوهرجو.الهام بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]

م

  • محمدی پور.سیامک شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • محمدی.اسفندیار رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • محمودی.لیلا موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • موجودی.امین ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • میرحسینی.مریم بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]

ن

  • ناقلی.الهام رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • نایب زاده.شهناز بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • نجفی زاده.نادره السادات ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

و

  • وظیغه دوست.حسین بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]

ه

  • هاشم‌نیا.شهرام بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • هاشمی.محمد بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]