ا

  • اسمعلی.نجیبه بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اشرف.مریم بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • افسردگان.آرایه بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • اکبری.مسعود اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]

ب

  • بخشی زاده برج.کبری تعیین نوع تصمیم‌گیری غالب برای خرید در انواع سبک‌های روان نگاشتی والس (برخوردار از منابع کم ) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]

پ

  • پشنگ.لیلا بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ج

  • جوادی.مجید بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ح

  • حقیقی.محمد نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]

خ

  • خداداد حسینی.سید حمید مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]

ذ

  • ذوالفقار دهنوی.حسین بررسی ادراکات مصرف کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در مناطق جنوبی استان کرمان [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]

س

  • سرآبادانی.مرضیه تاثیر جاذبه های فروش نرم و سخت آگهی های تجاری بر قصد خرید مصرف کنندگان [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • سمیعی نصر.محمود بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]

ص

  • صفرزاده.حبیب بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]

ع

  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • عبدالوند.مهری بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • عماری.حسین تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • غلامی.بهمن بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]

ق

  • قدسی خواه.آتنه تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • قلی پور سنگلجی.پویا بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • قنواتی.مهدی جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]

م

  • مقامی.امیر بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • موسوی.محبوبه بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ن

  • نایب زاده.شهناز ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • نایب زاده.شهناز بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • نیکفر.فاطمه بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]