ب

  • باجلان.اصغر بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]

ج

  • جانی.محمد بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]

ح

  • حریری.مه سا بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • حسنی پارسا.الهام بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]

د

  • دنیائی.محمد ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]

ر

  • رادفر.رضا چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • رحیمی کلور.حسین طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • رشیدی.احتشام طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]

س

  • سبحانی.نوبخت مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • سلیمانی.حسن بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]

ش

  • شاهین.آرش میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • شعبانی.رضا بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]

ص

  • صنایعی.علی میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]

ع

  • عبدالعظیمی.حمید بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • عبدالوند.مهری بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]

ف

ک

  • کارخانه ی.ساجده ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کاظمی.نگین بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کدخدایی.مژگان بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کربلائی اسماعیلی.حمیدرضا ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کشاورزی.شهرام بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کنجکاو منفرد.امیر مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کیا.علی رضا بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]

ل

  • لاهیجی.کوهیار بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]

م

  • مشایخ نیا.علی بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]

ن

  • نایب زاده.شهناز مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • نجفی.فرزانه بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • نخعی.آرزو بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • نیساری تبریزی.سپیده جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]

ه

  • هاشمی.حامد کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]

ی

  • یونس فر.سید محمد میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]