ا

  • احمدی.عباس راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • اسمعیلی.محسن تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • اشرفی.نیلوفر تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • امیدی.انوش بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • امیراصل.الیکا بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ب

  • باباپور.اصغر ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • بنی اسدی.مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی" [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]

پ

  • پورسلیمی.مجتبی بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]

ت

  • تاج بر پرشکوهی.رقیه تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • تقی پوریان.محمدجواد نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]

چ

  • چیت ساز.شهرزاد تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • چیت ساز.شهرزاد تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ح

  • حاجی حسینی.عفت تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حضوری.سمیه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژه‌ای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حقیقت.ستاره بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • حقیقی.محمد بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • حکیمی.ایمان بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • حیدرزاده.کامبیز مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]

خ

  • خدایاری.فرانک تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]

د

  • درودی.هما بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • ده بینی.نیوشا بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ر

  • راه چمنی.احمد تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • رزقی شیرسوار.هادی رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • رضایی.شمس الدین تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • رمضانی قمی.محمدرضا رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ز

  • زیبائیان.مهسا تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • سعیدنیا.حمیدرضا طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • سعیدی.حمید تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • سعیدی.حمید تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • سلطانی.نادعلی بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی) [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • سلیمانی.سیداحمد راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • سلیمانی.نسرین مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • سورمه.سولماز بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]

ش

  • شیروانی.طهماسب تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]

ط

  • طوطیان اصفهانی.صدیقه تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • طویلی.نوشین رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ظ

  • ظهیری.مریم بررسی رابطه انگیزه‌های خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]

ع

  • عبدالوند.مهری شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی" [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژه‌ای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • عسگرپور.عسکر تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • عطایی.سپیده نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • علیلو.پرویز طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • غفاری.محمد بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • غلامی.عبدالخالق بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ق

  • قدرتی.انیسه ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • قلعه نویی.محمدکریم بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • قلی پور.نگار تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش‌ها و ادراکات مشتریان [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]

م

  • مجنونیان نوش آبادی.مریم تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • محمد سمسار.حسین رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • محمدی پور.مجید بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • محمدیان.مقدسه ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • مرادی.ساناز بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • مرادی.ندا بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • مشایخ بخش.مهسا نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی اثرمیانجی سیاست‌های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • موسوی.سید علیرضا ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]

ن

  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی رابطه انگیزه‌های خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • نوروزی.محمدصالح بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی) [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • نویدی نکو.رضا بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]