ا

  • امامی.لطیف ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ب

  • بخشش.مقصود بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • بنار.احد تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • بنیادی نائینی.علی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی:یک سازمان خدماتی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

پ

  • پژمان.رضیه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پناهی وانانی.ماندانا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پوراشرف.یاسان‌اله ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پورناصرانی.امیر تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ت

  • تابان.محمد بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی ‏(مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 ‎‏ از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)‏ [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • تابان.محمد بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • ترکمان.مهدی شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • تقوی.مهدی شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • توکلی مقدم.رضا ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ج

  • جعفری فر.شیوا ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جنانی.حمید بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوان بخت.آرزو بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوانی.ملیحه توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی(مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ح

  • حبیبی راد.امین تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حسینی اوزینه.سیدمهدی بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حق شناس کاشانی.فریده بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حق شناس کاشانی.فریده ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حقیقی نسب.منیژه شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حمدی.کریم ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حمیدپور.مهسا نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]

خ

  • خالقی بایگی.مریم تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خانی.الهام بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

د

  • داوری.علی تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • درستی.علی بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • دهقان دهنوی.حسن بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ر

  • رادفر.رضا تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • راه چمنی.احمد بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رحیمی کلور.حسین بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رحیمی.فرج اله بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رضائی ملک.محمد ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رهنما قره خان بیگلو.افشین بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • ریسمانکارزاده.ریحانه بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ز

  • زارع زاده مهریزی.محبوبه بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زمانی مقدم.افسانه ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زمانی.فرزام نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

س

  • ستاک.مصطفی رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • سعیدنیا.حمیدرضا نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • سید حسینی.سید محمد نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ش

  • شاه طهماسبی.اسماعیل راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • شعبانی.رضا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • شکاری.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • شهابی.علی تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ص

  • صادقی آذر هریس.فرشته بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صالحی.سید علیرضا عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • صمدی.سعید بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ط

  • طولابی.زینب بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • طولابی.زینب ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ع

  • عابدینی.راضیه تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عباسی.علی نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسالِ تحصیل کرده ایرانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عبدالوند.مهری ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • عبدالهی بجستانی.امیر شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • علیزاده.روح اله بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ف

  • فاریابی.محمد بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فتحعلی.متینه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فرزام.فرید صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات" [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • فضل زاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فلاح اصل.زهرا ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فنی.محمدرضا شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • فیض ابادی.اکرم بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ق

  • قاسمس.علی شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • قاسمی.سمیرا شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • قربانی فرد.بهنام تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند(مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ک

  • کاری.مهرزاد تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • کاظمی مهیاری.حمزه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کاظمی.مهناز عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کرراهی مقدم.سیروس بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کرمیان.حامد بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کناره فرد.مریم تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

م

  • محمدی آلمانی.امین تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمدی.عادله بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمودی میمند.محمد تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • مطهری نژاد.فاطمه بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • موسوی.سید علیرضا تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • میرمحمدی صدرآبادی.محمد بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ن

  • نامدار جویمی.احسان بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی ‏(مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 ‎‏ از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)‏ [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نامدار جویمی.احسان بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نجفی.امیرعباس رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • نسائی.خبات راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ه

  • هرندی.عطاءاله تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]

ی

  • یوسفی دارستانی.سمیه رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]