ا

  • ابراهیم زاده.رضا تحلیل گفتمان مدیریت دولتی ایران در بخش توسعه گردشگری (گفتمان‌های مورد بررسی: اصلاحات، عدالت‌محور و اعتدال) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • احتشام راثی.رضا بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • احقر.آزیتا بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد کسب وکار با نقش میانجی استراتژی آمیخته بازاریابی سبز، فرآیند سبز و برچسب زدن محصول سبز در شرکت هواپیمایی ایران ایر [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احمدلو.مجید الگوی بومی پیشگیری از فساد اداری منابع انسانی در بخش عمومی ایران (رویکرد ایرانی- اسلامی) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی.عباداله عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ادهمی.جمال پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اربیع.عباس علاء اسماعیل طراحی مدل قابلیت‌های پویای کارکنان سازمان با رویکرد چابکی فکری [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اسماعیلی.مهدی الگوی مدیریت منابع انسانی استراتژیک با تأکید بر تکنیک‌های حسابداری مدیریت در سازمان بنادر و دریانوردی کشور [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اصلاحی.فاطمه استخراج و اعتبارسنجی تعیین‌کننده‌های تجربه دیجیتال مشتری به روش آمیخته [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اعتباریان خوراسگانی.اکبر نقش مدیریت اطلاعات در اداره قدرت اوج ‌گیرنده نتوکرات‌ها در سازمان‌های دولتی (مورد مطالعه: سازمان بیمه سلامت ایران) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اعتباریان.اکبر ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اعتباریان.اکبر بررسی رابطه بین شخصیت کارکنان و پذیرش فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • افشارنژاد.علیرضا طراحی چارچوبی برای مدیریت استعداد ها با رویکرد جانشین پروری در بانک سپه [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • افشانی.سیدعلیرضا واکاوی شرایط و زمینه‌های مؤثر بر برندینگ نهادینه شده بانک صادرات از تبلیغات رسانه‌ای با استفاده از روش نظریه زمینه‌ای [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • افضل.سیدامیرحسین بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اقیان.علی مدیریت عملکرد منابع انسانی مبتنی بر تفاوت‌های فردی و تناسب فرد با سازمان با رویکرد شخصی‌سازی در شهرداری تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اکبری.حمید بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گروه بهداشتی فیروز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اله وردی.زهرا بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اله وردی.زهرا بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • امجدی.غلامرضا طراحی چارچوبی برای مدیریت استعداد ها با رویکرد جانشین پروری در بانک سپه [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیدی.فریدون تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • امیرنژاد.قنبر تحلیلی بر دموکراسی سازمانی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • انجم شعاع.زهرا اعتبار سنجی مدل فرهنگ ‌سازمانی مبتنی بر مقاومت اسلامی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انوشه ئی.رضا طراحی مدل بازاریابی پایدار با تأکید بر توسعه پایدار در صنعت بانکداری ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان مدیریت منابع انسانی پایدار در صنعت برق [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • ایرانبان.جواد طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکت‌های پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایراندوست.منصور پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]