ابراهیم زاده.رضا
تحلیل گفتمان مدیریت دولتی ایران در بخش توسعه گردشگری (گفتمانهای مورد بررسی: اصلاحات، عدالتمحور و اعتدال)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احتشام راثی.رضا
بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
احقر.آزیتا
بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد کسب وکار با نقش میانجی استراتژی آمیخته بازاریابی سبز، فرآیند سبز و برچسب زدن محصول سبز در شرکت هواپیمایی ایران ایر
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدلو.مجید
الگوی بومی پیشگیری از فساد اداری منابع انسانی در بخش عمومی ایران (رویکرد ایرانی- اسلامی)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی.عباداله
عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ادهمی.جمال
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اربیع.عباس علاء اسماعیل
طراحی مدل قابلیتهای پویای کارکنان سازمان با رویکرد چابکی فکری
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اسماعیلی.مهدی
الگوی مدیریت منابع انسانی استراتژیک با تأکید بر تکنیکهای حسابداری مدیریت در سازمان بنادر و دریانوردی کشور
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اصلاحی.فاطمه
استخراج و اعتبارسنجی تعیینکنندههای تجربه دیجیتال مشتری به روش آمیخته
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اعتباریان خوراسگانی.اکبر
نقش مدیریت اطلاعات در اداره قدرت اوج گیرنده نتوکراتها در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: سازمان بیمه سلامت ایران)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اعتباریان.اکبر
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اعتباریان.اکبر
بررسی رابطه بین شخصیت کارکنان و پذیرش فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
افشارنژاد.علیرضا
طراحی چارچوبی برای مدیریت استعداد ها با رویکرد جانشین پروری در بانک سپه
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
افشانی.سیدعلیرضا
واکاوی شرایط و زمینههای مؤثر بر برندینگ نهادینه شده بانک صادرات از تبلیغات رسانهای با استفاده از روش نظریه زمینهای
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
افضل.سیدامیرحسین
بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگیهای بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بستهبندی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اقیان.علی
مدیریت عملکرد منابع انسانی مبتنی بر تفاوتهای فردی و تناسب فرد با سازمان با رویکرد شخصیسازی در شهرداری تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اکبری.حمید
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گروه بهداشتی فیروز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اله وردی.زهرا
بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانیمد)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اله وردی.زهرا
بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ذهنآگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپفود)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
امجدی.غلامرضا
طراحی چارچوبی برای مدیریت استعداد ها با رویکرد جانشین پروری در بانک سپه
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
امیدی.فریدون
تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
امیرنژاد.قنبر
تحلیلی بر دموکراسی سازمانی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
انجم شعاع.زهرا
اعتبار سنجی مدل فرهنگ سازمانی مبتنی بر مقاومت اسلامی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
انوشه ئی.رضا
طراحی مدل بازاریابی پایدار با تأکید بر توسعه پایدار در صنعت بانکداری ایران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
مدیریت منابع انسانی پایدار در صنعت برق
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ایرانبان.جواد
طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکتهای پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایراندوست.منصور
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]