سالاری.اکرم
واکاوی شرایط و زمینههای مؤثر بر برندینگ نهادینه شده بانک صادرات از تبلیغات رسانهای با استفاده از روش نظریه زمینهای
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سامعی.مهدی
واکاوی محرکهای گزارشگری مسئولیتپذیری اجتماعی اسلامی شرکت: کاربست فراترکیب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ساوج.رامین
بررسی رابطه بین شخصیت کارکنان و پذیرش فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سرگلزائی.علیرضا
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
سرگلزائی.علیرضا
شناسایی و اولویتبندی تقلبها و تخلفهای بیمهای و پیشایندهای مؤثر بر آنها در حوزۀ بیمههای تکمیلی درمان: مطالعه در بیمۀ دانا استان سیستان و بلوچستان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سرگلزائی.علیرضا
فراترکیب تفکر انتقادی و هوش معنوی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سعیدی.پرویز
ارائه الگوی همافزایی مالی با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سعیدی.پرویز
اولویتبندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلاجقه.سنجر
ارائه الگوی معادلات ساختاری تأثیر عوامل نهادی بر میزان اجرای خطمشیهای توزیعی مجدد با نقش میانجی رونق تولید
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سلاجقه.سنجر
بررسی نقش میانجی سرمایه فکری در رابطه بین قابلیتهای نوآوری تولیدی، فرآیندی و اداری با عملکرد سازمانی در دانشگاه پیام نور شیراز
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی.حسن
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
سلطانی.حسن
بررسی نقش میانجی سرمایه فکری در رابطه بین قابلیتهای نوآوری تولیدی، فرآیندی و اداری با عملکرد سازمانی در دانشگاه پیام نور شیراز
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی.حسن
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سلیمی.سمانه
شناسایی و اولویتبندی عارضههای مدیریت بهرهوری شرکت پالایش نفت آبادان بر اساس مدل سه شاخگی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
اولویتبندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سنائی.اعظم
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سنگی نور پور.عباسقلی
بررسی تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]