غ

  • غریب نواز.نادر طراحی مدل بازاریابی پایدار با تأکید بر توسعه پایدار در صنعت بانکداری ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • غفوریان شاگردی.امیر طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • غلامزاده.داریوش مدیریت عملکرد منابع انسانی مبتنی بر تفاوت‌های فردی و تناسب فرد با سازمان با رویکرد شخصی‌سازی در شهرداری تهران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • غلامی.عبدالخالق شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • غیاثی.شهین شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های شکل‌گیری رفتارهای ضد شهروندی در کارکنان سازمان‌های دولتی (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی ایلام) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]