ا

  • ابراهیمی دلار.سمیه اثربخشی روش تدریس حل مساله برتفکر نقادانه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم شهر بیرجند [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ابراهیمی دلار.سمیه بهبود درک دانش آموزان پایه دوم ابتدایی از چگونگی جمع و تفریق اعداد سه رقمی به روش تکنیکی(تجربه ای مبتنی بر درس پژوهی) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اتابکی.علی محمد طراحی الگوی تدریس مبتنی بر توسعه تفکر انتقادی در دوره متوسطه [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • احمدبیگی. فاطمه تاثیر بازی‌های آموزشی در آموزش مجازی بر افزایش یادگیری الفبای فارسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • احمدزاده.سهراب واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدوند.فاطمه واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • احمدی.عبداله طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی.یعقوب شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانش‌آموزان در دوران کرونا [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اخلاق نیک.یکتا پیش بینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس توانمندسازی روانشناختی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسدزاه.احمد واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اسدیان.سیروس بازاندیشی در محتوای آموزش مهارت‌های زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسکندری نسب.فرزاد تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسلمی.الهه بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزه پیشرفت با نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • افراسیابی.رؤیا رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • امیریان زاده.مژگان ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امینی.نازنین واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اناری نژاد.عباس بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اوجی نژاد.احمد رضا تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر روحیه پژوهشگری و یادگیری خودراهبر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اوجی نژاد.احمد رضا اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اوجی نژاد.احمد رضا طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

آ

  • آتش پور.حمید مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ب

  • بابا احمدی مهدی پور.تینا نقش میانجی تاب آوری سازمانی در رابطه سبک رفتارهای مدیران با عملکرد مثبت کادر آموزشی مدارس متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • باقری.عباس تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • باقری.عباس ارائه مُدل تحلیلی تجارت الکترونیک صنایع آموزشی ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • باقری.عباس آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • باقری.عباس تحلیل و ارائه مُدل مفهومی مولفه های فرهنگ سازمانی در مدارس غیر دولتی کشور [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • باقری.فریبرز تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بریمانی.ابوالقاسم مدل ساختاری رابطه بین خودکارآمدی و عملکرد اجتماعی با نقش میانجی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بغدادی.مرضیه تاثیر بازی‌های آموزشی در آموزش مجازی بر افزایش یادگیری الفبای فارسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بیات.احمد شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بیات.احمد نقش میانجی ادراک تعامل اجتماعی در رابطه‌ی بین رفتار اخلاقی و ابعاد هویت در میان دانش‌آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بیات.احمد رابطه‌ی بین رفتار و هویت اخلاقی: نقش میانجی سود روان‌شناختی و موقعیتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

پ

  • پاک روان.فرامرز طراحی و تحلیل دیاگرام محورهای پداگوژی در زیست‌بوم مجازی(VE) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • پناهی.سمانه آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ت

  • ترابیان.انسیه طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • تقوایی یزدی.مریم تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • تقوایی یزدی.مریم ارزیابی کمّی و کیفی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ج

  • جباری ظهیرابادی.علی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • جزایری.لیلا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • جزایری.لیلا طراحی و تبیین مدل سنجش اثربخشی سیستم آموزشی بر مبنای استراتژی های منابع انسانی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • جعفریان.فاطمه تأثیر دست سازه های دانش آموزی بر ارتقاء یادگیری درس زیست شناسی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • جعفریان.فریبا تأثیر دست سازه های دانش آموزی بر ارتقاء یادگیری درس زیست شناسی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • جلیلیان.رحمان شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • جوانمرد.فاطمه بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق تربیتی در کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • جوجم.پگاه تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودپنداره و اهمال‌کاری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • جودی.گیو مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطه‌ای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

چ

  • چوبدار.ایرج اثر یادگیری جاذبه‌های گردشگری از طریق بازی‌وار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ح

  • حاجی بابائی.فاطمه نقش جنسیت در محتوای آموزش رسمی و عمومی براساس آموزه‌های قرآن و حدیث [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حاجی زاده.حجت الله طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حافظیان.مریم رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • حافظیان.مریم دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حافظیان.مریم تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حبیبی.فرهاد بازاندیشی در محتوای آموزش مهارت‌های زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسنوند.نادیا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.حسین واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.رفیق تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسین پناهی.ناهیده شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانش‌آموزان در دوران کرونا [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسین پور.سهیلا بررسی میزان برخورداری دانش‌آموزان ابتدایی از مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی شهروندی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسین پور.سیروس مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حسینی.سیده بتول طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حقیقت.سمیه موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حیدری نقد علی.ژیلا مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

خ

  • خالندپور.سیمین ارزیابی عملکرد مدیریت دولتی و غیردولتی جهادی در اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خزاعی.محمد رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خسروی بابادی.علی اکبر طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خسروی.عبدالرضا آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خمیس آبادی.محمد واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • خوش بیانی آرانی.فاطمه طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خوش بیانی آرانی.فاطمه طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

د

  • دانشور.زرین طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • دانشور.زرین مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطه‌ای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • درتاج.فریبرز تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • دشتگری.بیتا بررسی میزان برخورداری دانش‌آموزان ابتدایی از مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی شهروندی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • دلفان بیرانوندی.آرزو ساخت، اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی مقیاس رفتاراخلاقی در میان نوجوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • دلفان بیرانوندی.آرزو نقش میانجی ادراک تعامل اجتماعی در رابطه‌ی بین رفتار اخلاقی و ابعاد هویت در میان دانش‌آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • دلفان بیرانوندی.آرزو رابطه‌ی بین رفتار و هویت اخلاقی: نقش میانجی سود روان‌شناختی و موقعیتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • دلگشایی.یلدا طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • دوایی.مهدی طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • دهقانی.عبداله واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • دهقانیان.فرشته اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ر

  • رادان.محمد مهدی تاثیر بازی‌های آموزشی در آموزش مجازی بر افزایش یادگیری الفبای فارسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ربی بی.معصومه تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رجبی.لیلا شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رحمانی.جعفر طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رحمتی.رباب مطالعه‌ اسنادی مقالات آینده‌پژوهی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رحمن نژاد.ارسلان تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • رحیمی.حسین نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رستمی.افشین ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رشید.خسرو شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رشید.خسرو ساخت، اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی مقیاس رفتاراخلاقی در میان نوجوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضایی.اعظم نقش میانجی فرسودگی شغلی در رابطه بین احساسات معلم با رضایت شغلی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رفیق ایرانی.سودابه طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ز

  • زادسیرجان.زهرا تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارت‌های اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • زارع.شکوفه تاثیر روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • زارعی.رضا ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

س

  • سادات اخوی.علی ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سبحانی.پرویز شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانش‌آموزان در دوران کرونا [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سرچهانی.زهرا مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سرچهانی.مجتبی مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سعدی.پری بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سعیدی.علی تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلطانی.مریم تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر روحیه پژوهشگری و یادگیری خودراهبر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سلیمی.سمانه رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلیمی.فاطمه واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سیاهی اتابکی.فاطمه طراحی الگوی تدریس مبتنی بر توسعه تفکر انتقادی در دوره متوسطه [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سینا.حمید تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارت‌های اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ش

  • شاکری.ناصره اثربخشی آموزش به روش چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال روانشناختی برون‌نمود [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شجاع.طاهره تأثیر خودکارآمدی و اشتیاق معلمان بر تغییرات در کیفیت تدریس ادراک‌شده توسط دانش‌آموزان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شریعتمداری.مهدی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شریفانی.محمد نقش جنسیت در محتوای آموزش رسمی و عمومی براساس آموزه‌های قرآن و حدیث [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شفیع پور.فرهاد رابطه سبک های مدیریت تعارض مدیران مدارس با اخلاق و عدالت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه؛دبیران دوره دوم متوسطه شهر اصفهان) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شفیع پور.فرهاد هوش مصنوعی در آموزش و پرورش: چیستی، چرایی، و چگونگی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شفیع زاده.حمید شناسایی مؤلفه‌های آموزش شایستگی‌محور در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کار‌دانش: مطالعه ترکیبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شکری.اقدس اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شمشادی.سمیه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شمشادی.مرضیه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شهامت.نادر طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شهیدی.نیما آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شهیدی.نیما رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شیرمحمدی.یزدان بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همه‌گیری کووید-19 [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر یادگیری جاذبه‌های گردشگری از طریق بازی‌وار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ص

  • صادقی.علیرضا طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صادقیان.آزاده تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • صالحی فر.معصومه مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانش‌آموزان پایه اول [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صالحی.مسلم ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صدوقی.میترا تأثیر خودکارآمدی و اشتیاق معلمان بر تغییرات در کیفیت تدریس ادراک‌شده توسط دانش‌آموزان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفرپور دهکردی.سپیده تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودپنداره و اهمال‌کاری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفرپور دهکردی.سپیده اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش‌آموزان در درس علوم پایه پنجم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفرپور دهکردی.سپیده مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانش‌آموزان پایه اول [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صفری. امید آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفری. امید ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفری. امید رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • صفری. امید ارائه الگوی حمایت سازمانی و اجتماعی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری با نقش تعدیلگر توانمندسازی روانشناختی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صمیمی.سمیه پیش بینی عملکرد سازمانی براساس سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صیامی.ملیحه رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ط

  • طهماسبی.نرگس نقش میانجی خستگی عاطفی در رابطه بین مدیریت عملکرد با عملکرد معلمان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • طهماسبی.نرگس طراحی مدل عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عباسی.عفت بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عبدالهی.افسانه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همه‌گیری کووید-19 [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عروجی.نسرین تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عزیزی.فرامرز واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • علوی.سید محمد جواد مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علی محمدی.یاسمن دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عمادروئیانی.مریم رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزه پیشرفت با نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عمادی.سمیه تدوین چارچوب توسعه حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عنایتی.ترانه تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

غ

  • غلامرضایی.داود شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • غلامی.سحر نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • غلامی.عابد تدوین چارچوب توسعه حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • غلامی.عبدالخالق ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهره‌ور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمان‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • غلیزاده.زلیخا تدوین چارچوب توسعه حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ف

  • فاتح نزاد.کوروش طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فانی.حجت اله نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فخرآبادی.مصطفی طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فرخی.محمدجواد اثربخشی آموزش شناختی رفتاری بر تاب‌آوری تحصیلی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • فرهادیان.علی طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فعله گری.فاطمه شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانش‌آموزان در دوران کرونا [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • فلاح.محمد حسین تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فیاض بخش.حسین رابطه بین استرس شغلی و دلبستگی شغلی با تعهد سازمانی معلمان ابتدایی شهر یاسوج [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ق

  • قاسمی زاد.علیرضا موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قاسمیان اصل.حدیث ارائه الگوی حمایت سازمانی و اجتماعی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری با نقش تعدیلگر توانمندسازی روانشناختی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قاضی زاده.هادی فراتحلیل مقایسه اثربخشی بازی های ذهنی و واقعی بر کارکردهای شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قبادی.مجید نقش میانجی تاب آوری سازمانی در رابطه سبک رفتارهای مدیران با عملکرد مثبت کادر آموزشی مدارس متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قزاقی.لیلا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قزاقی.لیلا طراحی و تبیین مدل سنجش اثربخشی سیستم آموزشی بر مبنای استراتژی های منابع انسانی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قلتاش.عباس بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق تربیتی در کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قلتاش.عباس نقش میانجی تاب آوری سازمانی در رابطه سبک رفتارهای مدیران با عملکرد مثبت کادر آموزشی مدارس متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قلتاش.عباس اثربخشی روش تدریس حل مساله برتفکر نقادانه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم شهر بیرجند [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قویدل.میثم آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگوی‌ذهنی‌تعالی‌فردی معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • قهرمانی.مسعود ارزیابی عملکرد مدیریت دولتی و غیردولتی جهادی در اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ک

  • کارگر خرمی.صدیقه بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کاظم پور.اسماعیل نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کاظم پور.سمیه نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کاظمی.آذر مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کاویانی.الهام طراحی و تبیین مدل سنجش اثربخشی سیستم آموزشی بر مبنای استراتژی های منابع انسانی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • کردستانی.فرشته طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کرمی.سمانه تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • کرمی.عشرت ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهره‌ور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمان‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کریمی.امیر مطالعه‌ اسنادی مقالات آینده‌پژوهی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کلهری.مرتضی واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کمالپورخوب.ناصر طراحی و تحلیل دیاگرام محورهای پداگوژی در زیست‌بوم مجازی(VE) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • کمالی سروستانی.آمنه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همه‌گیری کووید-19 [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کمالی سروستانی.آمنه اثر یادگیری جاذبه‌های گردشگری از طریق بازی‌وار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کوثری.مهدی ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

گ

  • گل پرور.محسن مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • گودرزی.پرستو تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • گودرزی.پرستو ارائه مُدل تحلیلی تجارت الکترونیک صنایع آموزشی ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • گودرزی.پرستو آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • گودرزی.پرستو تحلیل و ارائه مُدل مفهومی مولفه های فرهنگ سازمانی در مدارس غیر دولتی کشور [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

م

  • مجلل.محمدعلی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • محبی.سراج الدین ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهره‌ور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمان‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محققی.حسین شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.رزگار رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.رضا رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.زهرا نقش بهره وری تربیتی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه (مورد مطالعه:پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بوشهر)‎ [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.مریم واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.یحیی واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدیان.پریماه شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مدنیان.لطیفه سادات بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه با ذهنی‌‏سازی و تاب‌‏آوری در آموزگاران ابتدایی خمینی‌‏شهر [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مصاحبی.محبوبه طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مظفری.سامان رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معتمد.حمیدرضا موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معتمدی.مریم مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق بازاندیشی در محتوای آموزش مهارت‌های زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ملکی آوارسین.صادق مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطه‌ای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • منتظرعطایی.محبوبه آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگوی‌ذهنی‌تعالی‌فردی معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • منتظرعطایی.محبوبه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • منتظرعطایی.محبوبه طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • موسوی.فرانک واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • مولودی.سیامند طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مویدی.سیده زینب اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهجور.راضیه تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • میبودی.حامد تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرزا بیگی.سیروس واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • میرسعیدی.حسین تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرشفیعیان.سیداسماعیل بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه با ذهنی‌‏سازی و تاب‌‏آوری در آموزگاران ابتدایی خمینی‌‏شهر [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ن

  • نجفی.حبیبه تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نجفی.حبیبه بررسی رابطه رویکردهای سطحی و عمیق مطالعه با مهارت های یادگیری خود محور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نخستین گلدوست.اصغر طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نریمانی.محمد طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نیاز آذری.کیومرث تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نیازی.محسن طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نیازی.محسن طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نیکوروش.اقدس شناسایی مؤلفه‌های آموزش شایستگی‌محور در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کار‌دانش: مطالعه ترکیبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نیکوکار.اعظم نقش آموزش در حفاظت ازمحیط زیست [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

و

  • وزیری.سعید تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • وکیلی.جواد تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ه

  • هارونی.اعظم تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • هاشمی اردکانی.سید جواد بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • هاشمی.نرگش نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ی

  • یاری حاج عطالو.جهانگیر تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • یوسفی.مسلم واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]