ابراهیمی دلار.سمیه
اثربخشی روش تدریس حل مساله برتفکر نقادانه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم شهر بیرجند
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ابراهیمی دلار.سمیه
بهبود درک دانش آموزان پایه دوم ابتدایی از چگونگی جمع و تفریق اعداد سه رقمی به روش تکنیکی(تجربه ای مبتنی بر درس پژوهی)
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ابوالمعالی.خدیجه
تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اتابکی.علی محمد
طراحی الگوی تدریس مبتنی بر توسعه تفکر انتقادی در دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
احمدبیگی. فاطمه
تاثیر بازیهای آموزشی در آموزش مجازی بر افزایش یادگیری الفبای فارسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
احمدزاده.سهراب
واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدوند.فاطمه
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
احمدی.عبداله
طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی.یعقوب
شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانشآموزان در دوران کرونا
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اخلاق نیک.یکتا
پیش بینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس توانمندسازی روانشناختی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اسدزاه.احمد
واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اسدیان.سیروس
بازاندیشی در محتوای آموزش مهارتهای زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسکندری نسب.فرزاد
تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسلمی.الهه
بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبتگرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزه پیشرفت با نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
افراسیابی.رؤیا
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
امیریان زاده.مژگان
ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امینی.نازنین
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اناری نژاد.عباس
بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اوجی نژاد.احمد رضا
تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر روحیه پژوهشگری و یادگیری خودراهبر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اوجی نژاد.احمد رضا
اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اوجی نژاد.احمد رضا
طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آ
آتش پور.حمید
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهنآگاهانه خود و رواندرمانی مثبتنگر بر استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر دارای افسردگی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ب
بابا احمدی مهدی پور.تینا
نقش میانجی تاب آوری سازمانی در رابطه سبک رفتارهای مدیران با عملکرد مثبت کادر آموزشی مدارس متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
باقری.عباس
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایتمندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
باقری.عباس
ارائه مُدل تحلیلی تجارت الکترونیک صنایع آموزشی ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
باقری.عباس
آسیبشناسی آموزشهای زیستمحیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
باقری.عباس
تحلیل و ارائه مُدل مفهومی مولفه های فرهنگ سازمانی در مدارس غیر دولتی کشور
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
باقری.فریبرز
تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بریمانی.ابوالقاسم
مدل ساختاری رابطه بین خودکارآمدی و عملکرد اجتماعی با نقش میانجی سازگاری دانشآموزان با مدرسه
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بغدادی.مرضیه
تاثیر بازیهای آموزشی در آموزش مجازی بر افزایش یادگیری الفبای فارسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بیات.احمد
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بیات.احمد
نقش میانجی ادراک تعامل اجتماعی در رابطهی بین رفتار اخلاقی و ابعاد هویت در میان دانشآموزان
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بیات.احمد
رابطهی بین رفتار و هویت اخلاقی: نقش میانجی سود روانشناختی و موقعیتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
پ
پاک روان.فرامرز
طراحی و تحلیل دیاگرام محورهای پداگوژی در زیستبوم مجازی(VE)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پناهی.سمانه
آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ت
ترابیان.انسیه
طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
تقوایی یزدی.مریم
تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
تقوایی یزدی.مریم
ارزیابی کمّی و کیفی پایاننامههای کارشناسی ارشد آموزش و پرورش استان مازندران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ج
جباری ظهیرابادی.علی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
جزایری.لیلا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
جزایری.لیلا
طراحی و تبیین مدل سنجش اثربخشی سیستم آموزشی بر مبنای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
جعفریان.فاطمه
تأثیر دست سازه های دانش آموزی بر ارتقاء یادگیری درس زیست شناسی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
جعفریان.فریبا
تأثیر دست سازه های دانش آموزی بر ارتقاء یادگیری درس زیست شناسی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
جلیلیان.رحمان
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
جوانمرد.فاطمه
بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق تربیتی در کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
جوجم.پگاه
تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودپنداره و اهمالکاری دانشآموزان مقطع متوسطه اول
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
جودی.گیو
مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطهای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
چ
چوبدار.ایرج
اثر یادگیری جاذبههای گردشگری از طریق بازیوار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ح
حاجی بابائی.فاطمه
نقش جنسیت در محتوای آموزش رسمی و عمومی براساس آموزههای قرآن و حدیث
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حاجی زاده.حجت الله
طراحی مدل فراترکیب تابآوری معلمان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حافظیان.مریم
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
حافظیان.مریم
دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغالتحصیلان دوره یک ساله مهارتآموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حافظیان.مریم
تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانشآموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حبیبی.فرهاد
بازاندیشی در محتوای آموزش مهارتهای زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسنوند.نادیا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسنی.حسین
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسنی.رفیق
تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حسین پناهی.ناهیده
شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانشآموزان در دوران کرونا
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسین پور.سهیلا
بررسی میزان برخورداری دانشآموزان ابتدایی از مهارتهای اجتماعی و اخلاقی شهروندی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حسین پور.سیروس
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حسینی.سیده بتول
طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حقیقت.سمیه
موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حیدری نقد علی.ژیلا
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خ
خالندپور.سیمین
ارزیابی عملکرد مدیریت دولتی و غیردولتی جهادی در اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خزاعی.محمد
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خسروی بابادی.علی اکبر
طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خسروی.عبدالرضا
آسیبشناسی آموزشهای زیستمحیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خمیس آبادی.محمد
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
خوش بیانی آرانی.فاطمه
طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
د
دانشور.زرین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
دانشور.زرین
مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطهای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
درتاج.فریبرز
تبیین شاخص های شایستگی معلمان متوسطه دور اول شهر کرج
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
دشتگری.بیتا
بررسی میزان برخورداری دانشآموزان ابتدایی از مهارتهای اجتماعی و اخلاقی شهروندی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
دلفان بیرانوندی.آرزو
ساخت، اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی مقیاس رفتاراخلاقی در میان نوجوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
دلفان بیرانوندی.آرزو
نقش میانجی ادراک تعامل اجتماعی در رابطهی بین رفتار اخلاقی و ابعاد هویت در میان دانشآموزان
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
دلفان بیرانوندی.آرزو
رابطهی بین رفتار و هویت اخلاقی: نقش میانجی سود روانشناختی و موقعیتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
دلگشایی.یلدا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
دوایی.مهدی
طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
دهقانی.عبداله
واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
دهقانیان.فرشته
اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ر
رادان.محمد مهدی
تاثیر بازیهای آموزشی در آموزش مجازی بر افزایش یادگیری الفبای فارسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ربی بی.معصومه
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایتمندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رجبی.لیلا
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رحمانی.جعفر
طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رحمتی.رباب
مطالعه اسنادی مقالات آیندهپژوهی در حوزه آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رحمن نژاد.ارسلان
تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
رحیمی.حسین
نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رستمی.افشین
ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رشید.خسرو
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رشید.خسرو
ساخت، اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی مقیاس رفتاراخلاقی در میان نوجوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رضایی.اعظم
نقش میانجی فرسودگی شغلی در رابطه بین احساسات معلم با رضایت شغلی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رفیق ایرانی.سودابه
طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ز
زادسیرجان.زهرا
تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارتهای اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
زارع.شکوفه
تاثیر روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
زارعی.رضا
ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
س
سادات اخوی.علی
ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سبحانی.پرویز
شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانشآموزان در دوران کرونا
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سرچهانی.زهرا
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سرچهانی.مجتبی
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سعدی.پری
بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سعیدی.علی
تبیین معیارها و مؤلفههای صلاحیت دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سلطانی.مریم
تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر روحیه پژوهشگری و یادگیری خودراهبر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سلیمی.سمانه
رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سلیمی.فاطمه
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سیاهی اتابکی.فاطمه
طراحی الگوی تدریس مبتنی بر توسعه تفکر انتقادی در دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سینا.حمید
تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارتهای اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ش
شاکری.ناصره
اثربخشی آموزش به روش چندرسانهای بر افزایش مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با اختلال روانشناختی بروننمود
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شجاع.طاهره
تأثیر خودکارآمدی و اشتیاق معلمان بر تغییرات در کیفیت تدریس ادراکشده توسط دانشآموزان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شریعتمداری.مهدی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
شریفانی.محمد
نقش جنسیت در محتوای آموزش رسمی و عمومی براساس آموزههای قرآن و حدیث
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شفیع پور.فرهاد
رابطه سبک های مدیریت تعارض مدیران مدارس با اخلاق و عدالت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه؛دبیران دوره دوم متوسطه شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
شفیع پور.فرهاد
هوش مصنوعی در آموزش و پرورش: چیستی، چرایی، و چگونگی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شفیع زاده.حمید
شناسایی مؤلفههای آموزش شایستگیمحور در هنرستانهای فنیحرفهای و کاردانش: مطالعه ترکیبی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شکری.اقدس
اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانهای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانشآموزان در درس علوم پایه پنجم
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شمشادی.سمیه
نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شمشادی.مرضیه
نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شهامت.نادر
طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شهیدی.نیما
آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شهیدی.نیما
رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
شیرمحمدی.یزدان
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامههای کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همهگیری کووید-19
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیرمحمدی.یزدان
اثر یادگیری جاذبههای گردشگری از طریق بازیوار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ص
صادقی.علیرضا
طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صادقیان.آزاده
تجربهزیسته دانشآموزان مدارس خاص از کمالگرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
صالحی فر.معصومه
مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانشآموزان پایه اول
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صالحی.مسلم
ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صدوقی.میترا
تأثیر خودکارآمدی و اشتیاق معلمان بر تغییرات در کیفیت تدریس ادراکشده توسط دانشآموزان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صفرپور دهکردی.سپیده
تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودپنداره و اهمالکاری دانشآموزان مقطع متوسطه اول
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صفرپور دهکردی.سپیده
اثربخشی طراحی آموزشی چندرسانهای مبتنی بر نظریه بار شناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانشآموزان در درس علوم پایه پنجم
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صفرپور دهکردی.سپیده
مقایسه اثربخشی یادگیری سنتی و یادگیری الکترونیکی بر نارسا نویسی دانشآموزان پایه اول
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صفری. امید
آزمون تبیین کننده رفتار سیاسی با رفتار منافقانه مبتنی بر معنویت و تفکر استراتژیک معلمان دوره متوسطه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صفری. امید
ارتباط بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حمایت سازمانی ادراک شده با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صفری. امید
رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
صفری. امید
ارائه الگوی حمایت سازمانی و اجتماعی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری با نقش تعدیلگر توانمندسازی روانشناختی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صمیمی.سمیه
پیش بینی عملکرد سازمانی براساس سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صیامی.ملیحه
رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ط
طهماسبی.نرگس
نقش میانجی خستگی عاطفی در رابطه بین مدیریت عملکرد با عملکرد معلمان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
طهماسبی.نرگس
طراحی مدل عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عباسی.عفت
بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
عبدالهی.افسانه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامههای کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همهگیری کووید-19
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عروجی.نسرین
تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
عزیزی.فرامرز
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
علوی.سید محمد جواد
مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علی محمدی.یاسمن
دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغالتحصیلان دوره یک ساله مهارتآموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
عمادروئیانی.مریم
رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزه پیشرفت با نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
عمادی.سمیه
تدوین چارچوب توسعه حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عنایتی.ترانه
تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
غ
غلامرضایی.داود
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تعالی عملکرد مدارس متوسطه اول (مطالعه موردی: شهر آبادان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
غلامی.سحر
نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
غلامی.عابد
تدوین چارچوب توسعه حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
غلامی.عبدالخالق
ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهرهور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمانهای آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غلیزاده.زلیخا
تدوین چارچوب توسعه حرفهای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ف
فاتح نزاد.کوروش
طراحی مدل توانمند سازی مدیران آموزشی در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فانی.حجت اله
نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فخرآبادی.مصطفی
طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فرخی.محمدجواد
اثربخشی آموزش شناختی رفتاری بر تابآوری تحصیلی و سلامت روان دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
فضل الهی قمشی.سیف اله
طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فعله گری.فاطمه
شناخت عوامل اثربخش آموزش مجازی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) بر عملکرد دانشآموزان در دوران کرونا
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
فلاح.محمد حسین
تجربهزیسته دانشآموزان مدارس خاص از کمالگرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
فیاض بخش.حسین
رابطه بین استرس شغلی و دلبستگی شغلی با تعهد سازمانی معلمان ابتدایی شهر یاسوج
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ق
قاسمی زاد.علیرضا
موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
قاسمیان اصل.حدیث
ارائه الگوی حمایت سازمانی و اجتماعی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری با نقش تعدیلگر توانمندسازی روانشناختی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
قاضی زاده.هادی
فراتحلیل مقایسه اثربخشی بازی های ذهنی و واقعی بر کارکردهای شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
قبادی.مجید
نقش میانجی تاب آوری سازمانی در رابطه سبک رفتارهای مدیران با عملکرد مثبت کادر آموزشی مدارس متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
قزاقی.لیلا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
قزاقی.لیلا
طراحی و تبیین مدل سنجش اثربخشی سیستم آموزشی بر مبنای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
قلتاش.عباس
بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق تربیتی در کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قلتاش.عباس
نقش میانجی تاب آوری سازمانی در رابطه سبک رفتارهای مدیران با عملکرد مثبت کادر آموزشی مدارس متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
قلتاش.عباس
اثربخشی روش تدریس حل مساله برتفکر نقادانه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم شهر بیرجند
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قویدل.میثم
آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگویذهنیتعالیفردی معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
قهرمانی.مسعود
ارزیابی عملکرد مدیریت دولتی و غیردولتی جهادی در اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ک
کارگر خرمی.صدیقه
بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کاظم پور.اسماعیل
نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کاظم پور.سمیه
نقش تبیین کنندگی سلامت انسانی و سلامت سازمانی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شرق گیلان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کاظمی.آذر
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهنآگاهانه خود و رواندرمانی مثبتنگر بر استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر دارای افسردگی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
کاویانی.الهام
طراحی و تبیین مدل سنجش اثربخشی سیستم آموزشی بر مبنای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
کردستانی.فرشته
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کرمی.سمانه
تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
کرمی.عشرت
ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهرهور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمانهای آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کریمی.امیر
مطالعه اسنادی مقالات آیندهپژوهی در حوزه آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کلهری.مرتضی
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کمالپورخوب.ناصر
طراحی و تحلیل دیاگرام محورهای پداگوژی در زیستبوم مجازی(VE)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
کمالی سروستانی.آمنه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از برنامههای کاربردی واقعیت افزوده در آموزش در چارچوب همهگیری کووید-19
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کمالی سروستانی.آمنه
اثر یادگیری جاذبههای گردشگری از طریق بازیوار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کوثری.مهدی
ارائه مدل مفهومی آموزش از راه دور مبتنی بر موک در هنرستان های فنی و کاردانش
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
گ
گل پرور.محسن
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهنآگاهانه خود و رواندرمانی مثبتنگر بر استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر دارای افسردگی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
گودرزی.پرستو
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایتمندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
گودرزی.پرستو
ارائه مُدل تحلیلی تجارت الکترونیک صنایع آموزشی ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
گودرزی.پرستو
آسیبشناسی آموزشهای زیستمحیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
گودرزی.پرستو
تحلیل و ارائه مُدل مفهومی مولفه های فرهنگ سازمانی در مدارس غیر دولتی کشور
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
م
مجلل.محمدعلی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محبی.سراج الدین
ارائه مدل ساختاری تفسیری سازمان بهرهور با رویکرد توانمندسازی کارکنان در سازمانهای آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش استان فارس)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محققی.حسین
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدی.رزگار
رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفهای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.رضا
رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفهای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.زهرا
نقش بهره وری تربیتی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه (مورد مطالعه:پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بوشهر)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.مریم
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمدی.یحیی
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمدیان.پریماه
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
مدنیان.لطیفه سادات
بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه با ذهنیسازی و تابآوری در آموزگاران ابتدایی خمینیشهر
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مصاحبی.محبوبه
طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مظفری.سامان
رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفهای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معتمد.حمیدرضا
موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معتمدی.مریم
مدل علی روابط ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی معلم بر کیفیت تدریس با نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و تعهد سازمانی در معلمان ابتدایی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
بازاندیشی در محتوای آموزش مهارتهای زندگی رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: متخصصین تعلیم و تربیت اسلامی)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ملکی آوارسین.صادق
مدل علی رابطه بین اخلاق کاری با وفاداری سازمانی و نقش واسطهای تعهد سازمانی مدیران مدارس میاندوآب
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
منتظرعطایی.محبوبه
آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگویذهنیتعالیفردی معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
منتظرعطایی.محبوبه
نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
منتظرعطایی.محبوبه
طراحی مدل تعلق خاطر کاری معلمان مدارس ابتدایی با رویکرد آمیخته
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
موسوی.فرانک
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
مولودی.سیامند
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مویدی.سیده زینب
اثربخشی آموزش به روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مهجور.راضیه
تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت، قدرت تحلیل و یادگیری دانشآموزان ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران:(مدل علّی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
میبودی.حامد
تبیین معیارها و مؤلفههای صلاحیت دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرزا بیگی.سیروس
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
میرسعیدی.حسین
تبیین معیارها و مؤلفههای صلاحیت دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرشفیعیان.سیداسماعیل
بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه با ذهنیسازی و تابآوری در آموزگاران ابتدایی خمینیشهر
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ن
نجفی.حبیبه
تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نجفی.حبیبه
بررسی رابطه رویکردهای سطحی و عمیق مطالعه با مهارت های یادگیری خود محور
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نخستین گلدوست.اصغر
طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
نریمانی.محمد
طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
نظرزاده.مسعود
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نکوئیان.طاهره
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نکوئیان.طاهره
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نیاز آذری.کیومرث
تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
نیازی.محسن
طراحی الگوی عوامل موثربرپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نیکوروش.اقدس
شناسایی مؤلفههای آموزش شایستگیمحور در هنرستانهای فنیحرفهای و کاردانش: مطالعه ترکیبی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نیکوکار.اعظم
نقش آموزش در حفاظت ازمحیط زیست
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
و
وزیری.سعید
تجربهزیسته دانشآموزان مدارس خاص از کمالگرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
وکیلی.جواد
تبیین معیارها و مؤلفههای صلاحیت دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ه
هارونی.اعظم
تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
هاشمی اردکانی.سید جواد
بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبتگرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
هاشمی.نرگش
نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ی
یاری حاج عطالو.جهانگیر
تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
یوسفی.مسلم
واکاوی نقش شوخ طبعی مثبت بر تحول سازمان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و حالت من کودکی شاد کارکنان (مورد مطالعه؛ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]