فهرس المقالات علیرضا عصاره المقاله 1 - تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر انضباط دانشآموزان دورة ابتدایی 10.30486/jsre.2018.545144 بهزاد نوروزی چگینی علی اکبر شیخی فینی اقبال زارعی علیرضا عصاره پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1397 المقاله 2 - تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانشآموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا هادی درزی رامندی علیرضا عصاره جمشید جراره پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1393 المقاله 3 - ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران زهره باقرزاده علیرضا عصاره پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1394 المقاله 4 - طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی) 10.30486/jsre.2020.1900348.1650 مریم هادی زاده علیاکبر خسروی بابادی علیرضا عصاره رضا نوروززاده پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1399 المقاله 5 - شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب 10.30486/jsre.2022.1945131.2038 حسین لطفی محمد رضا امام جمعه غلامعلی احمدی علیرضا عصاره جواد حاتمی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 1 , السنة 19 , بهار 1401 المقاله 6 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی 10.30486/jsre.2022.1942886.2014 سعید اسدپور علیرضا عصاره غلامعلی احمدی محمدرضا امام جمعه پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 5 , السنة 18 , زمستان 1400 المقاله 7 - واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران 10.30486/jsre.2023.1957684.2135 صیدکرم نوریان فر محمدرضا امام جمعه فریده حمیدی علیرضا عصاره پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 75 , السنة 19 , زمستان 1401 المقاله 8 - طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران 10.30486/jsre.2022.1919352.1812 صیدکرم نوریان فر محمدرضا امام جمعه علیرضا عصاره فریده حمیدی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 2 , السنة 19 , تابستان 1401 المقاله 9 - طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی 10.30486/jsre.2023.1950529.2078 پروین ترکاشوندی شهرام رنجدوست محمد عظیمی علیرضا عصاره پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 77 , السنة 20 , تابستان 1402 المقاله 10 - الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار 10.30486/jsre.2023.1981131.2306 زهرا کاظمی اسفه مصطفی قادری علیرضا عصاره پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 76 , السنة 20 , بهار 1402 المقاله 11 - سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران 10.30486/jsre.2023.1971452.2246 سمیه صائبی علیرضا عصاره نرگس کشتی آرای علیرضا صادقی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 77 , السنة 20 , تابستان 1402 المقاله 12 - رابطه سواد رایانه ای و سواد تحلیلی با خلاقیت در دانش آموزان : نقش تعدیل کننده جنسیت روزیتا دروی پور علیرضا عصاره صادق نصری محمد آرمند ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1401 المقاله 13 - تحلیل محتوای کتاب درسی علوم تجربی سال دوم راهنمایی بر اساس عوامل خلاقیت گیلفورد لیلا سلیمی علیرضا عصاره ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1392 المقاله 14 - تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی دوره راهنمایی با توجه به مراحل و اصول آموزش خلاقیت پلسک علیرضا عصاره غلامعلی احمدی سامیه شهمیر ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1392 المقاله 15 - Presenting Research-oriented Curriculum Model for Preschool Period (Case Study: Tehran) Parisa Arjomandi Hamidreza Rezazadeh Bahadoran Alireza Assareh Abbas Khorshidi Curriculum Research Journal , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 16 - Designing a model of health literacy curriculum in elementary school (grounded theory) Najmeh Jafari Rozbahani Alireza Araghieh Alireza Assareh Mahdi Davaee Hamid Moghaddasi Curriculum Research Journal , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 17 - Designing a model of health literacy curriculum in elementary school (grounded theory) Najmeh Jafari Rozbahani Alireza Araghieh Alireza Assareh Hamid Moghaddasi Curriculum Research Journal , العدد 12 , السنة 4 , تابستان 1402 المقاله 18 - اعتباریابی مدل برنامه درسی مسئلهمحور در درس ریاضی دوره ابتدایی فریدون رمضی الهه امینی فر کامران شیوندی چلیچه علیرضا عصاره مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1401 المقاله 19 - بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران 10.30495/mlseo.2021.683723 فردوس خجسته علیرضا عصاره ابراهیم حاجیانی علیرضا عراقیه مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1400 المقاله 20 - شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمالکاری و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا 10.30495/jcdepr.2023.708756 علی یگانه پیش کناری علیرضا عصاره مریم صفرنواده محمد آرمند پژوهشهای برنامهریزی درسی و آموزشی , العدد 1 , السنة 13 , پاییز 1402 المقاله 21 - تجربه زیسته دبیران زن دوره متوسطه اول از آموزش چندفرهنگی 10.30495/jcdepr.2023.709134 سمیه صائبی علیرضا عصاره نرگس کشتی آرای پژوهشهای برنامهریزی درسی و آموزشی , العدد 1 , السنة 13 , پاییز 1402 المقاله 22 - شناسایی ویژگیهای برنامه درسی مسألهمحور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی فریدون رمضی کامران شیوندی چلیچه الهه امینی فر علیرضا عصاره پژوهشهای برنامهریزی درسی و آموزشی , العدد 1 , السنة 12 , پاییز 1401 المقاله 23 - رابطه سواد برنامه درسی با عملکرد شغلی معلمان زن متوسطه اول با توجه به نقش واسطهای مسئولیت پذیری خدیجه قادری مهسا انتظامی علیرضا عصاره تعالی تعلیم و تربیت و آموزش , العدد 5 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 24 - طراحی الگوی برنامه درسی تربیت دانشجو معلم شایسته محور با تمرکز بر رویکرد حل مسئله 20.1001.1.2821059.1401.18.1.2.0 لیلا مویدعابدی علی اکبر خسروی بابادی حمیدرضا رضازاده بهادران علیرضا عصاره نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 5 , السنة 18 , زمستان 1401 المقاله 25 - نقش برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در اشتغال پذیری فارغالتحصیلان نظام های مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی) مریم هادی زاده علی اکبر خسروی علیرضا عصاره رضا نوروززاده تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1399