فهرس المقالات علی اکبر خسروی بابادی المقاله 1 - بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران 10.30486/jsre.2018.542526 فاطمه دانشی لیسار علی اکبر خسروی بابادی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1397 المقاله 2 - بررسی نقش عناصر برنامه درسی کلاین در افت تحصیلی درس ریاضی سال اول دوره متوسطه از دیدگاه شرکای برنامه درسی کیمیا ابراهیم کافوری حسن ملکی علی اکبر خسروی بابادی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1394 المقاله 3 - تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی 10.30486/jsre.2021.1915737.1786 شهناز کرمی کوروش فتحی واجارگاه علی اکبر خسروی بابادی منوچهر فرج زاده اصل پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 5 , السنة 17 , زمستان 1399 المقاله 4 - طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان 10.30495/ee.2023.1976820.1148 10.30495/ee.2023.1976820.1148 سیده بتول حسینی علیرضا صادقی علی اکبر خسروی بابادی مهدی دوایی آموزش و پرورش متعالی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 5 - شناسایی مولفه های تفکر فلسفی از نظر فرانکل و راسل و ارائه الگوی آموزش تفکر فلسفی برای دبیران دوره متوسطه شهرستان خوی 10.30495/jss.2020.1908981.1233 حمیدرضا رضازاده بهادران اعظم فرهادی علی اکبر خسروبابادی مطالعات جامعه شناسی , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1399 المقاله 6 - رتبه بندی عوامل تعیین کننده ضرورت تربیت شهروند الکترونیک در برنامه درسی دوره متوسطه اول مریم فتوحی نیا کامبیز پوشنه علی اکبر خسروی بابادی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1400 المقاله 7 - ارائه الگوی مفهومی توسعه فرهنگ عمومی در نظام آموزشی دوره ابتدایی( مبتنی بر نظریه برخاسته از داده ها) 10.30495/mlseo.2023.705405 سمیرا مستعلی علی اکبر خسروی بابادی کامبیز پوشنه مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 8 - بررسی جایگاه مؤلفههای چند فرهنگی در برنامههای درسی رسمی(موردمطالعه: کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه ایران) 10.30495/mlseo.2022.698239 فرزانه پاکدامن مهدی دوایی علی اکبر خسروی بابادی حمیدرضا رضازاده مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 9 - طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد 20.1001.1.20081138.1400.16.3.3.0 زهرا وحیدی کامبیز پوشنه علی اکبر خسروی بابادی مهشید ایزدی نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 10 - طراحی الگوی برنامه درسی تربیت دانشجو معلم شایسته محور با تمرکز بر رویکرد حل مسئله 20.1001.1.2821059.1401.18.1.2.0 لیلا مویدعابدی علی اکبر خسروی بابادی حمیدرضا رضازاده بهادران علیرضا عصاره نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 5 , السنة 18 , زمستان 1401 المقاله 11 - بررسی تناسب مؤلفههای برنامه درسی مدارس با آموزش چند فرهنگی از دیدگاه مدیران و معلمان دوره راهنمایی و متوسطه 20.1001.1.20081138.1397.13.3.5.1 علی اکبر خسروی بابادی عادل حلاج دهقانی بهاره بابایی نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1397 المقاله 12 - نقش برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در اشتغال پذیری فارغالتحصیلان نظام های مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی) مریم هادی زاده علی اکبر خسروی علیرضا عصاره رضا نوروززاده تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1399 المقاله 13 - مکانیابی شعب جدید بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای فازی(Fuzzy ANP) 20.1001.1.22285229.1390.2.7.1.9 غــــدیر عشــــورنژاد حسنعلی فرجی سـبکبار ســیدکاظم علــوی پنــاه محمدحســـن نـــامی پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 7 , السنة 2 , زمستان 1390