A

  • Abdollahi.Zahra تجربه استفاده از بستر "ادوبی کانکت " در بین مدرسان زبان انگلیسی و انگلیسی آموزان ایرانی در سیرجان [ Vol.11, Issue 47 , 4 - Winter Year 2023]
  • Abdollahpour.Zeinab Fostering Academic Vocabulary Learning: Opportunities for Explicit Learning through a Mobile-Assisted App in the Field of Applied Linguistics [ Vol.11, Issue 44 - Spring Year 2023]
  • Abkhoo.Fereshteh Iranian Students' Emotional Perceptions of the Effects of Interactive Tasks on Self-Monitoring, Self-Regulation, and Willingness to Communicate [ Vol.11, Issue 45 - Summer Year 2023]
  • Ahanghari.Saeideh نقش زمان بندی مستقیم فرازبانی و بازخورد غیرمستقیم در افزای ش تمای ل به برقراری ارتباط (WTC (زبان آموزان ای رانی زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 47 , 4 - Winter Year 2023]
  • Ahmadi.Hossein تاثیر خود تنظیمی و بار عاطفی معلمان ایرانی در کلاس های آنلاین انگلیسی به عنوان زبان دوم بر عملکرد انعکاسیشان [ Vol.11, Issue 46 - Autumn Year 2023]
  • Ahmadi-Azad.Shima بررسی سودمندی دستورالعمل استراتژی فراشناختی برای بهبود استقلال زبان آموزان [ Vol.11, Issue 46 - Autumn Year 2023]
  • Akbari.Javad Effect of Synchronous Virtual Learning Environment on Reading Comprehension of Undergraduate EFL Students [ Vol.11, Issue 45 - Summer Year 2023]
  • Akbarpour.Leila خصوصیات روانسنجی مقیاس از پیش ساخته شده استعداد آموزش زبان برای معلمان ایرانی زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [ Vol.11, Issue 47 , 4 - Winter Year 2023]
  • Alavinia.Parviz Iranian and Turkish EFL Professors’ Perceptions of the (De)merits of Virtual Learning Platforms: Issues Related to Instruction, Assessment, and Resources [ Vol.11, Issue 45 - Summer Year 2023]
  • Asalrasouli.Mortaza Developing Highschool EFL Learners' Autonomy Through Web-based Dynamic Assessment in Iran [ Vol.11, Issue 45 - Summer Year 2023]
  • assadi.nader سطوح بازتاب در میان معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی: تأثیرات متقابل جنسیت، مدرک تحصیلی و تجربه معلمان [ Vol.11, Issue 47 , 4 - Winter Year 2023]
  • Azizifar.Akbar هوش بدنی –جنبشی دانشجویان دختر و پسر ایرانی مقطع کارشناسی زبان انگلیسی و رابطه آن با دانش دستور زبان [ Vol.11, Issue 47 , 4 - Winter Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh طبیعت بازمانده: مطالعه اکوفمینیستی درباره همه اسب های زیبای کورمک مک کارتی [ Vol.11, Issue 46 - Autumn Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh Becoming an Identity Change in ‘No Longer at Ease’ Based on Deleuze’s Theory [ Vol.11, Issue 45 - Summer Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh Alienation and The Comfort of Strangers [ Vol.11, Issue 44 - Spring Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh مروری بر بیگانگی در آثار ایان مک ایوان در زمانهای کودکی در زمان و باغ سیمانی بر اساس نظریه ملوین سیمن [ Vol.11, Issue 47 , 4 - Winter Year 2023]