ش

  • شادنوش.نصرت اله تعیین عوامل سازنده و ارائه مدل سازمان جانشین پرور (مورد مطالعه : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران) [ دوره7, شماره 24 - زمستان سال 1395]
  • شاکری خوبی.احسان نظام سیاست‌گذاری ادغام بانک‌ها در ایران با تاکید بر سیاست‌گذاری شبکه‌ای [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شاه محمدی.زهره شناسایی و اولویت بندی مولفه های نیازسنجی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان؛ مورد مطالعه شهرداری مشهد [ دوره11, شماره 37 - تابستان سال 1399]
  • شاهمرادی.مسعود ارایه مدل ساختاری تفسیری خطی مشی گذاری مسئولیت اجتماعی اسلامی در نظام سلامت [ دوره11, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • شاهمنصوری.اشرف راهبرد طراحی مدل فرایندی چابک‌سازی چرخه توسعه محصولات جدید با سیاست تولید در کلاس جهانی در شرکت ایران خودرو (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شاهنوشی.مجتبی ارائه الگوی بومی اجرای خط مشی های قضائی: با استفاده از کاربست تحلیل مضمون و رویکرد دلفی فازی [ دوره12, شماره 42 - تابستان سال 1400]
  • شاهین.آرش مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • شجاعی.سامره شناسایی ابعاد و سطح‌بندی عوامل مؤثر بر جو اخلاقی در ادارات آموزش و پرورش استان‌های شمالی کشور [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شجاعی.سامره ارائه الگوی عوامل تاثیر گذار بانکداری کارآفرینانه بر اساس نظام خط مشی گذاری [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • شرافتی.نرجس تأثیر خط مشی های منابع انسانی بر کیفیت سرمایه انسانی با نقش تعدیل‌گر تغییر نسل در شرکت های خانوادگی [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • شریف زاده.فتاح الگوی سیاست گذاری جذب دانشجویان بین المللی در ایران [ دوره10, شماره 33 - بهار سال 1398]
  • شریف زاده.فتاح عوامل اثرگذار بر اجرای خط‌مشی خصوصی‌سازی صنعت خودرو (موردمطالعه: ایران خودرو) [ دوره13, شماره 45 - بهار سال 1401]
  • شریف زاده.فتاح نقش واسط فناوری اطلاعات در محتوای خط‌مشی گذاری عمومی [ دوره4, شماره 10 - تابستان سال 1392]
  • شریف زاده.فتاح تحلیل تاثیر مولفه‌های مسئولیت اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات عمومی (مطالعه موردی شهرداری شهر اشتهارد) [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • شریف زاده.فتاح تحلیل آثار کاربرد فناوری اطلاعات در ارتقاء کیفی تصمیمات یک بانک دولتی مورد مطالعه : بانک سپه [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • شفیع زاده.حمید رابطه کاربرد مدیریت دانش و جو سازمانی با رضایت مشتریان در شعب منطقه شرق بانک سپه تهران از دیدگاه کارکنان [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • شفیع زاده.حمید رابطه فرهنگ سازمانی و بهبود نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر در شهرک صنعتی آمل [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • شفیع زاده.رضا مدل ارتقاء شایستگی‌های مدیران نظام بانکی در اجرای خط مشی‌های بانک مرکزی (مورد مطالعه: بانک انصار) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شفیعی.مسعود تأثیر سیاست‌های آموزش عالی بر شاخص‌های توسعه سیاسی در ایران [ دوره13, شماره 45 - بهار سال 1401]
  • شفیعی.هادی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استرس شغلی در کارکنان با تکنیک AHP [ دوره7, شماره 23 - زمستان سال 1395]
  • شکاری.غلامعباس سنجش کیفیت عملکرد اداره کل پست استان خراسان رضوی درمسیربهبود و تعالی (بارویکرد مدل خود ارزیابیCAF 2006) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • شکاری.غلامعباس عوامل موثر بر بی‌تفاوتی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه‌ای خراسان) [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1395]
  • شکوری.ندا رابطه توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه‌ای خراسان) [ دوره6, شماره 20 - زمستان سال 1394]
  • شکوری.ندا شناخت وضعیت موجود منابع انسانی با تأکید بر الزامات توانمندسازی روانشناختی و شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی روانشناختی (مطالعه موردی:کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خراسان) [ دوره6, شماره 18 - زمستان سال 1394]
  • شمس.مرضیه بررسی تاثیر رفتار سیاسی بر آوای کارکنان [ دوره8, شماره 25 - بهار سال 1396]
  • شهابی نیا.سعید ارزیابی سلامت سازمانی مراکز و واحدهای تابعه دانشگاه پیام نور استان همدان [ دوره9, شماره 31 - پاییز سال 1397]
  • شهسواری گوغری.احسان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل شکست اجرای خط مشی های بهداشت و ایمنی بر اساس تکنیک واکاوی حالات نقص و اثرات آن و با بکارگیری روش AHP و TOPSIS فازی (مورد مطالعه: صنایع و معادن استان کرمان) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شهسواری گوغری.احسان مدلی برای ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشی های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنایع و معادن(مورد مطالعه: معادن و صنایع استان کرمان) [ دوره14, شماره 49 - بهار سال 1402]
  • شهمرادی.غلامعلی ارائه مدل عوامل مؤثر بر سطح پیچیدگی تکنولوژیک فعالیتهای تحقیق و توسعه در شرکتهای دانش بنیان [ دوره14, شماره 51 - پاییز سال 1402]
  • شیبت الحمدی.سید احمد بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد چرخش شغلی با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری فاخته [ دوره4, شماره 10 - تابستان سال 1392]
  • شیخ بکلو.سارا رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و رضایت دانشجویان (مورد مطالعه منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره3, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • شیخ بکلو.سارا موانع و چالش‌های پیاده‌سازی شهرداری الکترونیک (موردمطالعه: شهرداری آبیک قزوین) [ دوره9, شماره 30 - تابستان سال 1397]
  • شیخ بکلو.سارا پیش زمینه های شکل گیری خط مشی های نظام سلامت اداری بر عملکرد بین سازمانی با میانجی شفاف سازی در استانداری کرمانشاه [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شیخ بگلو.زین العابدین تدوین و اعتباریابی مدل مشارکت ذی‌نفعان در خط‌مشی گذاری عمومی در سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شیخ پور.مهدیه وضعیت مسئله یابی رسمی و میزان اجرای خط مشی های عمومی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 27 - پاییز سال 1396]
  • شیخ ربیعی.عباس عوامل اثرگذار بر اجرای خط‌مشی خصوصی‌سازی صنعت خودرو (موردمطالعه: ایران خودرو) [ دوره13, شماره 45 - بهار سال 1401]
  • شیخکانلوی میلان.امین بررسی تاثیر ادراک سرپرستان از ‌عدالت تعاملی بر بروز سرپرستی توهین‌آمیز: تببین نقش تعدیلگر سبک رهبری خودکامه (مورد مطالعه: بانک سپه) [ دوره7, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • شیخکانلوی میلان.امین تأثیر رهبری قلدرمآبانه در بروز رفتارهای منافقانه: تبیین نقش میانجی‌گر سکوت سازمانی [ دوره8, شماره 0 - تابستان سال 1396]
  • شیخکانلوی میلان.امین کاربرد روش آمیخته (کمی و کیفی) درآسیب‌شناسی فرهنگ سازمانی یک موسسه تحقیقاتی [ دوره8, شماره 0 - تابستان سال 1396]
  • شیخی.ایوب بررسی ارتباط بین نقش بازیگران تدوین خط مشی عمومی با اجرای خط مشی های سلامت نظام اداری(مورد مطالعه:سازمان های اجرایی استان خوزستان) [ دوره10, شماره 35 - پاییز سال 1398]
  • شیخی.ایوب شاخص های مدیریت جهادی [ دوره10, شماره 34 - تابستان سال 1398]
  • شیرپور.محسن مدل بازاریابی شخصی اعضای هیات علمی (موردمطالعه:دانشگاههای استان اردبیل) [ دوره13, شماره 46 - تابستان سال 1401]
  • شیرزادی.محمدرضا الگو شایسته‌سالاری مدیران؛ ابزاری کارآمد در خط‌مشی گذاری مراکز آموزش علمی کاربردی و مهارتی [ دوره10, شماره 34 - تابستان سال 1398]
  • شیروانی جوزدانی.علیرضا اولویت‌بندی مولفه‌های وصول مطالبات معوق در سیاست‌گذاری نظام مالی بانک سپه [ دوره13, شماره 46 - تابستان سال 1401]
  • شیروانی.دکتر علیرضا طراحی و آزمون الگوی بدبینی سازمانی با رویکرد قوم نگاری (مورد مطالعه شرکت های توزیع برق در سطح استان اصفهان) [ دوره11, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • شیروانی.علیرضا مقایسه عملکرد شورای اسلامی شهرستان‌های بروجرد و دورود [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • شیروانی.علیرضا تحلیل نارسایی‌های نظام بروکراتیک مدرن در ایران با رویکرد تطبیقی ادواری و طراحی الگوی جامع رهبری بروکراتیک [ دوره14, شماره 50 - تابستان سال 1402]