ش

  • شریف زاده.فتاح تحلیل تاثیر مولفه‌های مسئولیت اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات عمومی (مطالعه موردی شهرداری شهر اشتهارد) [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • شفیع زاده.حمید رابطه فرهنگ سازمانی و بهبود نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر در شهرک صنعتی آمل [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • شفیع زاده.حمید رابطه کاربرد مدیریت دانش و جو سازمانی با رضایت مشتریان در شعب منطقه شرق بانک سپه تهران از دیدگاه کارکنان [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • شیخ بکلو.سارا رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و رضایت دانشجویان (مورد مطالعه منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره3, شماره 6 - تابستان سال 1391]