شریف زاده.فتاح
تحلیل تاثیر مولفههای مسئولیت اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات عمومی (مطالعه موردی شهرداری شهر اشتهارد)
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
شفیع زاده.حمید
رابطه فرهنگ سازمانی و بهبود نگهداری و تعمیرات بهرهور فراگیر در شهرک صنعتی آمل
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
شفیع زاده.حمید
رابطه کاربرد مدیریت دانش و جو سازمانی با رضایت مشتریان در شعب منطقه شرق بانک سپه تهران از دیدگاه کارکنان
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
شیخ بکلو.سارا
رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و رضایت دانشجویان (مورد مطالعه منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره3,
شماره
6
- تابستانسال
1391]