ک

  • کارشکی.حسین بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روان‌شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • کارشکی.حسین طراحی و اعتبار یابی آموزش تلفیقی مبتنی برشبکه های اجتماعی مجازی در آموزش دانشگاهی [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • کاشف.حسنا تحلیل نقش فن‌آورانه شفافیت سازمانی به‌منظور اعتماد سازمانی مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • کاظم پور.اسماعیل طراحی برنامه درسی فاوا و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • کاظم پور.اسماعیل شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌درسی مبتنی بر وب بر اساس دیدگاه دبیران و کارشناسان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • کاظمی بره بی چاست.حدیث تحلیل مسیر پذیرش و اعتماد بر قصد و رفتار استفاده از سامانه‌ی ثبت پروپوزال و امور پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • کاظمی قره چه.مهوش ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • کاظمی.سلیم شناسایی پیامدهای ارتقای سرمایه دیجیتال در نظام آموزش عالی کشور: تحلیل کیفی [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • کاظمی.سمیه رتبه‎بندی مؤلفه های طراحی ابزارهای آموزشی مبتنی بر شبکه اجتماعی در مدارس بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • کاظمی.سیده شهین تأثیر بازی‌های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • کاظمی.سیلم تاثیر اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با نقش واسطه‌ای احساس تنهایی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • کاظمیان.مهرانه رابطه بین فن‎آوری اطلاعات و ارتباطات و مؤلفه‎های مهندسی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • کاکایی.فهیمه ارزیابی کیفیت برنامه آموزش الکترونیکی دوره کارشناسی ارشد مهندسی فن‌آوری اطلاعات دانشگاه شیراز [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • کاکوان.فاطمه امکان‌سنجی استفاده از ایمیل در ارزش‌یابی تکوینی دانشجویان [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • کاکوان.مجید واکاوی رابطه بین مؤلفه‌های اضطراب اجتماعی و اشتیاق به رایانه دانشجویان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • کامکار.پیمان آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاه‌های مجری آموزش الکترونیک شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • کامکار.پیمان رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • کاویانی.حسن بازنمایی تجارب دانشجویان از یادگیری فعال در کلاس معکوس: پژوهشی پدیدارشناسانه [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • کرامتی.میسره رابطه رشد اخلاقی، اعتیاد به پیامک و افت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کردلو.محسن پدیدارشناسی تنگناهای اخلاقی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی مجازی ایران [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • کرمخانی.زینب بازنمایی آموزش الکترونیکی در استعاره‌های دانشجویان [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • کرمدوست.نوروزعلی بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • کرمی.زهرا تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • کرمی.زهره توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • کرمی.محمد جواد تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی بر مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • کرمی.مهدی توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • کریم زاده.منصوره بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری مهارت‌های پایه ریاضی در کودکان پیش از دبستان شهر کرمان [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • کریمی.لیلا رابطه عملکرد خانواده با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در نوجوانان [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • کریمی.محمدصادق تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراکات کاربران از سیستم اطلاعات دانش آموزی مدارس (مورد مطالعه: مدیران و معاونین اجرایی مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه) [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • کریمی.مهدی بررسی چالش های کاربست فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • کریمی.مهسا تجربه زیسته مادران از آموزش مجازی فرزندان در دوران قرنطینه کرونایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • کریمی.مینا تحلیل پدیدارشناسانه ی تجارب زیسته اساتید و دانشجویان از آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • کریمی.وجیهه شیوه‌های ارزشیابی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی و پیامد آن بر اهمال کاری تحصیلی [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • کریمیان پور.غفار بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • کشتی آرای.نرگس واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • کشتی آرای.نرگس شناسایی موانع و راهکارهای استفاده از قابلیت های بانک های اطلاعاتی الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1389]
  • کفاش.مهسا بررسی میزان سواد رایانه ای کارکنان بخش مدیریت اطلاعات سلامت در بیمارستان های بیرجند در سال 1397 [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • کمالی.نقی رابطه میزان استفاده از اینترنت و نحوه به کارگیری آن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • کوشکی.فتح اله بررسی وضعیت موجود برنامه درسی قصد شده آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر دانش فناوری (براساس الگوی TPACK) [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • کوهستانی.حسینعلی رابطه آشنایی با فن‌آوری اطلاعات و توانمند‌سازی دبیران متوسطه شهرستان بجنورد [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • کوهی اقدم.داود رابطه میزان استفاده از رسانه‌های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست‎محیطی معلمان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • کهرازهی.مجید آسیب‌شناسی شبکه شاد بر اساس میزان اثربخشی عناصر برنامه درسی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • کیارسی.آزاده بررسی تأثیر انیمیشن‌های داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کیارسی.زهرا بررسی تأثیر انیمیشن‌های داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کیارسی.سمیه بررسی تأثیر انیمیشن‌های داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کیان.مرجان بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی- بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • کیان.مرجان شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی کاربران از بخش خدمات اطلاع‎رسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • کیخا.احمد تبیین نرخ ماندگاری بر اساس انواع تعامل دانشجویان در بستر یادگیری الکترونیکی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]