ح

  • حاج خدادادی.داود رابطه عملکرد خانواده، هیجان خواهی و پرخاشگری با اعتیاد به بازی های ویدیویی در دانش آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • حاج نظری.یوسف رابطه میزان آشنایی و کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر هریس [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • حاجی خانیان.ثمانه رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حاجی زاد.محمد تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر سطوح شناختی بلوم در یادگیری و یادداری مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • حاجی زاد.محمد بررسی سواد عمومی کامپیوتری کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • حاجی زاد.محمد تأثیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر مهارت های کارآفرینی مربیان مراکز فنی و حرفه ای استان مازندران [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • حاجی.جمال بازنمایی مشکلات آموزش در فضای مجازی با استفاده از برنامه شاد در دوره پاندمی کرونا: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • حاجی‌خانیان.سارا رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حافظی.اکرم تبیین رابطۀ آزار و اذیت سایبری در رسانه های اجتماعی با سازگاری تحصیلی و تعامل دانش‌آموزان در بستر سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS). [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • حافظی.اکرم تاثیر آموزش از طریق فن‌آوری سیار بر یادگیری تأملی و شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • حافظیان.مریم نقش میانجی هوش سازمانی در رابطه بین کیفیت فن‌آوری اطلاعات و عملکرد شغلی کارکنان [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • حامی کارگر.فاطمه تجربه زیسته مادران از آموزش مجازی فرزندان در دوران قرنطینه کرونایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • حامی.محمد ارائه الگو جهت ارزیابی همراستایی و همگرایی معماری سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • حجازی.سمانه ارتباط اجتماع یادگیری با میزان تحقق دستاوردهای یادگیری دانشجویان در بستر الکترونیکی [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • حجتی.سید عبداله ارزیابی رویکردها پارادایم کوانتومی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی [ دوره13, شماره 2 - زمستان سال 1401]
  • حریری.نجلا بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسن پرداختچی.محمد ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]
  • حسن زاده.رمضان پیش‌بینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسن زاده.رمضان رابطه اعتیاد به فضای مجازی با قلدری سایبری و بی موبایل هراسی در دانشجویان [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • حسن زاده.رمضان رابطه اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی با چشم انداز زمانی و بهداشت روانی دانشجویان [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • حسن زاده.رمضان رابطه اعتیاد به اینترنت با پیشرفت تحصیلی و ویژگی‌های شخصیتی فراگیران [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • حسن زاده.رمضان آسیب شناسی ناشی از کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • حسن نژاد رودی.الهه شناسایی عوامل موثر بر سواد فناورانه معلمان در آموزش های مجازی در شبکه شاد(مورد مطالعه: معلمان زن مقطع ابتدایی شهرستان قائمشهر ) [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • حسن‌زاده.رمضان بررسی میزان و نوع کاربرد تلفن همراه توسط دانش آموزان مدارس متوسطه نظری استان مازندران [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • حسن‌زاده.محمد بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسنی جعفری.فتانه تأثیر استفاده از نرم‎افزار کیف‎الکترونیکی بر انگیزش‎تحصیلی دانش‎آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • حسنی.رفیق آموزش مهارت‌های اجتماعی بر مبنای استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی در کتب دوره متوسطه اول [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • حسنی.رفیق اثربخشی آموزش برنامه‌نویسی با استفاده از محیط مجازی (نرم افزار اسکرچ) در بهبود مهارت برنامه‌نویسی [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • حسنی.رفیق واکاوی تدریس آنلاین معلمان مقطع ابتدایی شهر سنندج در بستر شبکه شاد در دوران بحران کرونا: پژوهشی کیفی [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • حسنی.فرهاد تأثیر نرم‌افزار محتواساز بر یادگیری و یادداری [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • حسنی.محمد تجارب زیسته معلمان ایران از تدریس مجازی در اوایل دوران همه‌گیری ویروس کرونا [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • حسین پور.الهام رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • حسین پور.محمد رابطه بین کاربست فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد انطباقی کارکنان با نقش میانجی‎گری توانمندسازی روا‌ن‌شناختی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • حسین زاده.امید علی ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • حسین زاده.بابک مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیر‌تعاملی بر نوع سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسین زاده.بابک رابطه مدیریت مبتنی بروب با مدیریت زمان سازمانی با نقش میانجی روابط انسانی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • حسین زاده.بابک تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • حسین زاده.فاطمه تأثیر طراحی چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر نرم‌افزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر نرم افزار آموزشی «ویکی و نیکی» بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر استفاده از بازی‎های رایانه‎ای بر ابعاد رفتاری دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار سیستم مدیریت دانش با رویکرد فراترکیب [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • حسین‌تبار.مهرداد رابطه بین سواد اطلاعاتی و سرمایه اجتماعی با رضایت تحصیلی دانشجویان [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • حسینی درونکلا.سیده زهرا رابطه فن‎آوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • حسینی درونکلا.سیده زهرا تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر افزایش یادگیری دروس ریاضی و زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهر بابل [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • حسینی روکش.سیدعلی تأثیر کاربرد نرم افزارهای آموزشی در ارتقاء یادگیری مهارت‌های اساسی درس هنر [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • حسینی شیروانی.میر سعید رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا رابطه بین یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان با نقش میانجی سواد اطلاعاتی [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا رابطه بین احساس تنهایی و علائم افسردگی با نوموفوبیا (بی موبایل هراسی) در دانشجویان [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا تأثیر به کارگیری فن آوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان مازندران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • حسینی طبقدهی.لیلا نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار سیستم مدیریت دانش با رویکرد فراترکیب [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • حسینی نژاد.حسین فرصت ها و تهدیدهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • حسینی.سید سعید تأثیر‎ بازی‌ها‌‌‎ی رایانه‌ای خشن بر پرخاشگری دانش‌آموزان [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • حسینی.شهلا بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • حسینی.محبوبه رابطه راهبردهای جست‌وجوی اطلاعات در اینترنت با مهارت خواندن زبان انگلیسی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • حسینی‌اشلقی.سید‌محمود مقایسه تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای با روش سنتی بر آموزش زبان و گفتار کودکان آسیب دیده شنوایی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • حسینیان.بنت الهدی تأثیر مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • حشمتی فر.لیلا تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • حق شناس کاشانی.فریده ارتباط بین‌ به‌کارگیری فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • حقیقی.فهیمه السادات طراحی الگوی مفهومی برای سنجش تحصیلی دانشگاه باز و از دور [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حکیم زاده.رضوان ارزیابی کیفیت برنامه آموزش الکترونیکی دوره کارشناسی ارشد مهندسی فن‌آوری اطلاعات دانشگاه شیراز [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • حکیم زاده.رضوان بررسی وضعیت دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (مطالعه موردی: فرهنگیان منطقه دهلران) [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • حمزه ئی.افسانه تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • حمیدی.فریده رابطه ویژگی‌های شخصیتی و راهبرد‌های فراشناختی با خودکارآمدی رایانه‌ای در دانشجو ـ معلمان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • حمیدی.فریده رابطه هوش فرهنگی و سواد کامپیوتری معلمان با سبک مدیریت کلاسی آنان [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • حیدرنژاد.فرومن واکاوی آمادگی‌ فراگیران جهت شرکت در دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.زهرا طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • حیدری.شعبان مقایسه مهارت های خودتنظیمی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول هوشمند و سنتی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • حیدری.مریم بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • حیدری.مژگان تاثیر آموزش از طریق واقعیت افزوده بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • حیدری.مژگان بررسی وضعیت مدارس ابتدایی هوشمند منطقه 15 شهر تهران بر اساس مدل مفهومی مدرسه هوشمند [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]