ج

  • جامه بزرگ.زهرا تحلیل تماتیک : کارآزمایی بالینی فناوری های آموزش و یادگیری و قابلیت های تجربه شده آن در بهبود اختلالات عصبی _ تحولی : (با تاکید بر اختلال ویژه در یادگیری ، کم توانی ذهنی ، طیف اوتیسم ) [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • جامه بزرگ.زهرا مروری بر نقش متاورس در آموزش [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • جانی.ستاره اثربخشی درمان شناختی رفتاری از طریق اینترنت بر کاهش اضطراب کرونا در کارکنان مراقبتهای بهداشتی و درمانی شهرستان پارس آباد [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • جانی.نیلوفر اثربخشی درمان شناختی رفتاری از طریق اینترنت بر کاهش اضطراب کرونا در کارکنان مراقبتهای بهداشتی و درمانی شهرستان پارس آباد [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • جاویدپور.مرتضی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با نقش واسطه‌ای احساس تنهایی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • جاویدپور.مرتضی شناسایی پیامدهای ارتقای سرمایه دیجیتال در نظام آموزش عالی کشور: تحلیل کیفی [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • جاویدی.محمد رضا چالش‌ها و موانع آموزش در بسترهای مجازی: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [ دوره14, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • جاهد.عبدالرحیم تاثیر واقعیت افزوده بر خودکارآمدی و انگیزه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • جباری.کامران مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • جباری.نگین ارائه مدل هدایت تحصیلی کارآمد دانش آموزان؛ مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • جباری.نگین ارائه مدل آموزش الکترونیکی در ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • جباری.نگین طراحی مدل تبدیل دانش به ثروت در دانشگاه‌های استان گلستان و تاثیر فناوری اطلاعات بر آن [ دوره13, شماره 2 - زمستان سال 1401]
  • جدی زاهد.معصومه امکان سنجی پذیرش آموزش از طریق تلفن همراه در آموزش عالی از نظر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • جدیدیان.احمدعلی فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • جدیدیان.احمدعلی تأثیر بازی‌های رایانه ای خشن و راهبردی بر زمان واکنش انتخابی و پاسخ تکانشی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • جزینی.شادی تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • جعفرخانی.فاطمه مقایسه سطوح یادگیری به روش مشارکتی و انفرادی درکلاس معکوس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • جعفرکریمی.حسین بررسی عوامل موثر بر رفتارهای غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی بر مبنای مدل رفتار برنامه ریزی شده [ دوره14, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • جعفری ندوشن.سمیه بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • جعفری.اسماعیل اعتبارسنجی برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • جعفری.اسماعیل شناسایی جایگاه فناوری اطلاعات و نوآوری در برنامه درسی دوره کارشناسی رشته زیست‌شناسی دانشگاه تعلیم و تربیت کابل- افغانستان [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • جعفری.اسماعیل تبیین راهبردهای مواجهه با موک ها در برنامه درسی آموزش عالی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • جعفری.حسن رهیافتی پدیدارشناسانه به آموزش مجازی در نظام آموزش و ‏پرورش: فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • جعفری.سکینه نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش براساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • جلال رسولی.سید رابطه بین سواد اطلاعاتی و مهارت‎های زندگی معلمان مقطع ابتدایی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • جلالی.عاطفه ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت آموزش مجازی در پژوهشگاه صنعت نفت [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • جلالی.فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان از آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • جلیلیان.نوشین تأثیر بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • جمالدینی.محمد رابطه مدیریت مبتنی بروب با مدیریت زمان سازمانی با نقش میانجی روابط انسانی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • جمالی تازه کند.محمد عوامل مؤثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • جمشیدی کیا.سجاد رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • جمشیدی کیا.سجاد ارزیابی سیستم مدیریت یادگیری مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • جمشیدی‌اوانکی.مینا ارتباط بین‌ به‌کارگیری فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • جمهری.فرهاد رابطه سبک‎های دلبستگی و ترس از ارزیابی منفی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • جنگی.یاسر تاثیر آموزش مهارت‌های مدیریت کلاس بر عملکرد و رفتارهای سازمانی با میانجیگری امنیت سایبری معلمان مدارس ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • جوادی بورا.محمدعلی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش فن‌آوری آموزش از دور در بین دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1392]
  • جوانیان.مصطفی بررسی میزان توانایی و دانش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباط آن با عملکرد پژوهشی و نوآورانه‌ی اعضای هیئت علمی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل) [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • جوکار.علی رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • جهانیان.رمضان ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • جهانیان.رمضان تأثیر آموزش محاسبه ذهنی ـ چرتکه ای بر مهارت حل مسأله ریاضی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]