غ

  • غریب زاده.رامین نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش براساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • غفاری مجلج.محمد تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فن‌آوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • غفاری مجلج.محمد مقایسه دیدگاه معلمان و دانشجو معلمان در ارزیابی برنامه درسی تربیت معلم عصر فاوا براساس مبانی فلسفی و اجتماعی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • غفاری.خلیل معرفت‌شناسی سواد رسانه ای در نظام های آموزشی کانادا و ژاپن به‌منظور الگوی بومی‌سازی سواد رسانه‌ای در ایران [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • غفاری.خلیل تأثیر‎ بازی‌ها‌‌‎ی رایانه‌ای خشن بر پرخاشگری دانش‌آموزان [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • غفاری.خلیل طراحی برنامه درسی فاوا و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • غفرانی.عاطفه مرور نظام‌مند پژوهش‌های مرتبط با رویکرد یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاه‌های ایران [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • غفوری.خالد تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراکات کاربران از سیستم اطلاعات دانش آموزی مدارس (مورد مطالعه: مدیران و معاونین اجرایی مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه) [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • غفوری.نجمه رابطه عملکرد خانواده با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در نوجوانان [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • غفوریان.هما شناسایی عوامل تاثیرگذار بر یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند شهر بهارستان [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • غلام آزاد.سهیلا تجارب زیسته معلمان ایران از تدریس مجازی در اوایل دوران همه‌گیری ویروس کرونا [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • غلامرضایی.سعید بررسی عوامل موثر بر رضامندی دانشجویان از دوره‌های آموزش مجازی در دوران شیوع بیماری کوید_ 19 [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • غلامرضائی.فاطمه نقش بازی رایانه‌ای دایمنشن بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ریاضی با توجه به پیش‌دانسته‌های زبان و ریاضی دانش‌آموزان [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1392]
  • غلامی پور.نیلو فر تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربرۀ آنلاین بر حافظه فعال و عملکرد نوآورانۀ دانش آموزان نارساخوان [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • غلامی.عبدالخالق طراحی الگوی ارتباطی فناوری اطلاعات و سیستم برنامه ریزی منابع سازمان در آموزش و پرورش [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • غلامی.عبدالخالق تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • غلامی.کلثوم تاثیر آموزش مبتنی بر موک و معکوس بر سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]