ی

  • یادگاری.سید رهام تاثیر بازی های آرکید مبتنی بر تلفن همراه بر هماهنگی چشم- دست دانش آموزان ابتدایی [ دوره13, شماره 2 - زمستان سال 1401]
  • یارایی.دانیال مقایسه تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای با روش سنتی بر آموزش زبان و گفتار کودکان آسیب دیده شنوایی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • یارمحمدزاده.پیمان تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • یارمحمدی.سمانه اولویت‌بندی مؤلفه‎های کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • یدالهی.سمانه رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسش‌نامه اضطراب رایانه دانش‌آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • یزدانی.فریدون طراحی ابزاری برای سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • یزدانی.فریدون سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمن خدمت فرهنگیان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • یزدچی.صفورا رابطه علّی توانمندسازی روان‌شناختی و قابلیت فن‌آوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجی‌گری خودکارآمدی عمومی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • یزدی زاده.علی تاثیر حمایت مدیریت ارشد بر عملکرد شعب بانک ملی شهر تهران با نقش میانجی مهارت ‌های فناوری و ظرفیت جذب [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • یزدی.اسما ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت پیاده سازی گیمیفیکیشن از دیدگاه معلمان با استفاده از مدل فعالیت مستدل( TRA) [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • یعقوبی.اکرمه السادات عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • یعقوبی.فاطمه مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیر‌تعاملی بر نوع سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • یکانی.مهتاب نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در رابطه بین فراشناخت و اضطراب کامپیوتر دانشجویان [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • یمین فیروز.موسی بررسی میزان توانایی و دانش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباط آن با عملکرد پژوهشی و نوآورانه‌ی اعضای هیئت علمی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل) [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • یوزباشی.علیرضا شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای اساتید در محیط‌های آموزش الکترونیک (تکنیک دلفی) [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • یوسف پور.نسرین اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • یوسف پور.نسرین اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • یوسف زاده.محمد رضا چیستی، چرایی و چگونگی آموزش سواد رسانه‌ای در دوره‌ی ابتدایی [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • یوسف زاده.مسعود بررسی روابط میان مولفه‌های ساختاری توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا رابطه شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه ای دانشجویان [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا مقایسه میزان آشنایی استادان و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران با مهارت های ICDL [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا تأثیر نرم افزارهای شبیه ساز آموزشی بر یادگیری و یادسپاری دانشجویان و مقایسه آن با روش سنتی تدریس [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • یوسفی طزرجان.مصطفی مدلی برای پیش‌بینی عملکرد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در آزمون متمرکز مبتنی بر داده‌کاوی [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • یوسفی.علیرضا شناسایی موانع و راهکارهای استفاده از قابلیت های بانک های اطلاعاتی الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1389]