پ

  • پاپ‌زن.عبدالحمید عوامل مؤثر بر کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت‌های کوچک و متوسط [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • پارسا معین.کوروش ارائه مدل علی روابط چابکی سازمانی دانشگاهی، فن آوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی مورد مطالعه: واحدهای دانشگاهی مازندران [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • پاشاشریفی.حسن تأثیر بازی‌های رایانه ای خشن و راهبردی بر زمان واکنش انتخابی و پاسخ تکانشی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • پاشاشریفی.حسن فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • پاکدامن.مجید تأثیر نرم افزار آموزشی «ویکی و نیکی» بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • پاکدامن.مجید تأثیر نرم‌افزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • پژوهش.سحر پیش‌بینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روان‌شناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • پژوهی.سکینه شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای اساتید در محیط‌های آموزش الکترونیک (تکنیک دلفی) [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • پور روستایی اردکانی.سعید تاثیر چندرسانه ای آموزش محیط زیست بر میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس سبز شهر تهران [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • پور روستائی اردکانی.سعید بررسی اثربخشی بازی رایانه‌ای آموزشی تولید شده بر خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • پور روستائی اردکانی.سعید تاثیر فناوری واقعیت افزوده در یادگیری دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی میزان تأثیر محیط چند‌رسانه ای و شبیه‌سازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • پورجعفریان.زهرا مروری بر سه دهه پژوهش در حوزه آموزش شهروندی: یک تحلیل شبکه های اجتماعی [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • پورجمشیدی.مریم بررسی عناصر تشکیل‌دهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • پورسجادی.فاطمه اثربخشی آموزش فلسفه توسط رسانه کمیک استریپ بر کیفیت ذهن آگاهی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره14, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • پورشهریار.حسین رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • پورقاز.شیرین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر مهارت‌های فناورانه‌ی معلمین ابتدایی با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) : (مطالعه‌ی موردی - شهر گرگان) [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • پورقاز.شیرین تاثیر آموزش مبتنی بر موک و معکوس بر سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • پورکریمی.جواد الگوی شایستگی‌های مدرسان آموزش مجازی در ایجاد یادگیری خودراهبر فراگیران [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • پورکریمی.جواد ارائه الگوی فراترکیب شایستگی های مدرسان دوره های یادگیری الکترونیکی [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • پورکریمی.جواد عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط های یادگیری الکترونیک (مطالعه ای فراترکیب) [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • پوشنه.کامبیز رتبه بندی عوامل تعیین کننده ضرورت تربیت شهروند الکترونیک در برنامه درسی دوره متوسطه اول [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • پوشنه.کامبیز تأثیر کلاس معکوس بر مهارتهای فراشناختی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان هنرستان [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • پویا.علیرضا معرفت‌شناسی سواد رسانه ای در نظام های آموزشی کانادا و ژاپن به‌منظور الگوی بومی‌سازی سواد رسانه‌ای در ایران [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • پیرانی.آرش رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • پیرانی.ذبیح رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • پیرزاد.علی تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • پیوسته گر.مهرانگیز مقایسه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‎آموزان کاربر اینترنت و غیرکاربر اینترنت [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]