خ

  • خادم نیا.روح اله رابطه‌ی بین سواد رسانه‌ای و باورهای معرفت‌ شناختی با پذیرش فناوری معلمان شهر یزد [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • خادمی.نیما تاثیر آموزش از طریق فن‌آوری سیار بر یادگیری تأملی و شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • خادمی.یوسف ارزیابی و اولویت‌بندی انواع تعامل و مشارکت در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • خاطری.الهه تاثیر فناوری واقعیت افزوده در یادگیری دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • خاکزادیان.مهدی تأثیر زیر ساخت های دانش بر عملکرد نواورانه سازمان های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • خالقی رستمی.نسترن تعیین رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان با نقش میانجی میزان استفاده از فناوری اطلاعات اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • خام فروش.کیهان اثربخشی آموزش برنامه‌نویسی با استفاده از محیط مجازی (نرم افزار اسکرچ) در بهبود مهارت برنامه‌نویسی [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • خان محمدی اطاقسرا.ارسلان نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در رابطه بین فراشناخت و اضطراب کامپیوتر دانشجویان [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • خاوری.سید عبداله تأثیر سواد اطلاعاتی اعضای هیأت علمی بر چابکی سازمانی دانشگاهی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • خاوری.سید عبداله تاثیر فن آوری اطلاعات بر قابلیت های چابکی دانشگاهی مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • خباره.کبری ارائه مدل مفهومی یادگیری دیجیتالی در نظام آموزش عالی: پژوهش کیفی [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • خجسته.سعیده تاثیر استفاده از فناوری تلفن همراه بر یادگیری سازمانی [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • خدابنده لو.روح الله مروری بر سه دهه پژوهش در حوزه آموزش شهروندی: یک تحلیل شبکه های اجتماعی [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • خراسانی.اباصلت عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌سازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • خراسانی.اباصلت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی) [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • خراسانی.اباصلت بررسی قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در توسعه منابع انسانی آموزش عالی ایران: یک مطالعه کیفی [ دوره11, شماره 2 - زمستان سال 1399]
  • خراسانی.اباصلت ارزیابی میزان رضایت و اهمیت عوامل مؤثر بر اثربخشی آموزش های الکترونیکی از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]
  • خزایی.کامیان امکان‌سنجی استفاده از ایمیل در ارزش‌یابی تکوینی دانشجویان [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • خزایی.کامیان تأثیر بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • خزایی.کامیان رابطه مهارت های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با مؤلفه‌های خودراهبری در یادگیری دانشجویان [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • خزایی.کامیان میزان به کارگیری مؤلفه های معیارهای تدوین دروس الکترونیکی در محتوای آموزشی دانشگاه های دولتی مجازی ایران [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • خزائی.آذر تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش‌آموزان دختر کم شنوا [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • خسروی بابادی.علی اکبر رتبه بندی عوامل تعیین کننده ضرورت تربیت شهروند الکترونیک در برنامه درسی دوره متوسطه اول [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • خسروی.محبوبه بررسی وضعیت موجود برنامه درسی قصد شده آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر دانش فناوری (براساس الگوی TPACK) [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • خطیب زنجانی.نازیلا بررسی اثربخشی تلفیق ویدیوکست با آموزش مجازی بر یادگیری دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • خطیرپاشا.کیومرث رابطه بین سرمایه اجتماعی با رفتار کاری ابتکاری با نقش میانجی رفتار شهروندی سایبری اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره11, شماره 2 - زمستان سال 1399]
  • خلخالی.علی فراتحلیل اثر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد حرفه ای معلمان [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • خلخالی.علی تأثیر روش تدریس مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ایجاد یادگیری پایدار درس علوم تجربی سال سوم راهنمایی [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1389]
  • خلعتبری.جواد تأثیر به کارگیری فن آوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان مازندران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • خواجه.محدثه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر مهارت‌های فناورانه‌ی معلمین ابتدایی با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) : (مطالعه‌ی موردی - شهر گرگان) [ دوره11, شماره 1 - پاییز سال 1399]
  • خوارزمی.اکرم بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روان‌شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • خورشیدی.عباس شناسایی مؤلفه‌های سازنده آموزش‌های مجازی در دوره‌ متوسطه‌ شهرستان‌های استان تهران [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • خوش لهجه صدق.انیس مقایسه تنظیم شناختی هیجان، شایستگی اجتماعی و پرخاشگری در بین نوجوانان عادی و دارای اعتیاد به اینترنت(موردمطالعه: دانش آموزان 15-18 ساله شهر تبریز) [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • خوش لهجه صدق.انیس تعلل‌ورزی تحصیلی و بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر براساس میزان اعتیاد اینترنتی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • خوش لهجه صدق.انیس اثربخشی محتوای الکترونیکی درس علوم تجربی بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان هفتم متوسطه بر پایه مدل اسکورم [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • خوش نشین.زهره ارزیابی سیستم مدیریت یادگیری مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • خوشبخت.فریبا نقش فضای مجازی در تربیت شهروندی دانش آموزان مقطع ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • خوشدل لنگرودی.مسعود تبیین میزان گرایش به کاربرد فناوری های ارتباطی اداری بر اساس مؤلفه های شخصیت و خودکارآمدی رایانه [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • خوشگفتار مقدم.علی اکبر تبیین عوامل کلیدی توفیقِ تضمین کیفیت یادگیری الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • خوشی.رقیه مقایسه سرمایه فکری معلمان مدارس هوشمند و عادی مقطع ابتدایی شهرستان ساری [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]