ا

  • ابراهیم پور کومله.سمیرا تاثیر استفاده از پادکست بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • ابراهیم پور.قدسیه پیش‌بینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • ابراهیم زاده.عیسی طراحی مدل ارزیابی اثربخشی نظام آموزش از راه دور در دانشگاه پیام نور [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • ابراهیمی قوام.صغری تأثیر مطالعه به کمک نقشه‌های مفهومی بر درک مطلب دانش‌آموزان سال سوم متوسطه [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • ابراهیمی.احمد بررسی میزان و نوع کاربرد تلفن همراه توسط دانش آموزان مدارس متوسطه نظری استان مازندران [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • ابراهیمی.زهرا آسیب‌های روانی ـ اجتماعی ناشی از به‌کارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • ابراهیمی.مارال تعلل‌ورزی تحصیلی و بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر براساس میزان اعتیاد اینترنتی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • ابراهیمی.مهدی نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش براساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • ابطحی.عطاء اله اولویت‌بندی و سنجش اهمیت متغیرهای تعیین کننده اثربخشی گیمیفیکیشن با کاربرد در آموزش آنلاین [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • ابطحی.عطاء اله ارائه مدلی جامع جهت ارزیابی اثربخشی طرح‌های بازی‌پردازی در محیط‌های آنلاین [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • ابطحی.معصومه السادات بررسی موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان نظامی به منظور [ دوره11, شماره 2 - زمستان سال 1399]
  • ابطحی.معصومه السادات بررسی موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان نظامی به منظور [ دوره11, شماره 2 - زمستان سال 1399]
  • ابوالحسن زاده زوارم.سمیه ارائه الگو جهت ارزیابی همراستایی و همگرایی معماری سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • ابیلی.خدایار عوامل مرتبط با دانش‌آفرینی در مؤسسات آموزش عالی برخط [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • ابیلی.خدایار شناسایی عوامل و معیارهای اعتباربخشی نهادهای آموزش عالی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • اتحادنژاد.شاپور طراحی الگوی ارتباطی فناوری اطلاعات و سیستم برنامه ریزی منابع سازمان در آموزش و پرورش [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • اتحادنژاد.شاپور تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • اتحادنژاد.طاهره تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • اجتهادی.مصطفی ساخت‎گرایی و ارتباط‌گرایی در آموزش‎ الکترونیکی [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • احقر.قدسی تببین الگوی استقرار محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی بر پایه پذیرش فناوری و سواد اطلاعاتی مدیران [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • احمدزاده پورناکی.رعنا مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • احمدی.امینه تببین الگوی استقرار محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی بر پایه پذیرش فناوری و سواد اطلاعاتی مدیران [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • احمدی.خالد عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه اعضای هیأت علمی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • احمدی.غلامعلی رضایت‌مندی دانش‌آموزان پایه دهم از آموزش به شیوه مشارکتی سنتی- ترکیبی بر پایه سه روش منتخب [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • احمدی.غلامعلی طراحی برنامه درسی مجازی در درس علوم اول متوسطه (پایه نهم) [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • احمدی.محسن نقش میانجی تصمیم‌گیری هوشمند در رابطه بین انعطاف‌پذیری فناوری و تیم پذیری [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • احمدی.مسعود مقایسه تأثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • احمدی.مسعود مقایسه تأثیر آموزش چندرسانه ای تعاملی با چندرسانه ای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]
  • احمدی.مسعود تأثیر آموزش فن‌آوری اطلاعات بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • احمدی.منیژه بررسی وضعیت مدارس ابتدایی هوشمند منطقه 15 شهر تهران بر اساس مدل مفهومی مدرسه هوشمند [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • احمدی.منیژه تاثیر آموزش از طریق واقعیت افزوده بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • اخبار.اسماعیل سازه‌های تبیین کننده نگرش هنرجویان کشاورزی نسبت به یادگیری الکترونیکی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • اخوان نوری.شبنم السادات بررسی وضعیت مدارس ابتدایی هوشمند منطقه 15 شهر تهران بر اساس مدل مفهومی مدرسه هوشمند [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • اخوان نوری.شقایق سادات بررسی وضعیت مدارس ابتدایی هوشمند منطقه 15 شهر تهران بر اساس مدل مفهومی مدرسه هوشمند [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • ارشاد.اسری تأثیر میزان استفاده ازبازی‌های دیجیتالی بر فعالیت‌های حرکتی و سبک زندگی دانش‌آموزان 13-16 سال [ دوره14, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • اژدری فام. ناصر مرور سیستماتیک پژوهش های رباتیک در حوزه آموزش: درس هایی از گذشته و مسیرهای آینده [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • استکی.مهناز مقایسه اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای با بازی‌های سنتی ایرانی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دارای ناتوانی ریاضی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • اسدالله زاده بالی.سیده سمیه شناسایی ابعاد رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت فرهنگی با رویکرد رقابتی در دانشگاه‌ها: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه صاحب‌نظران موضوعی [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • اسدزاده.حسن رابطه بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمال‌کاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • اسدزاده.حسن تأثیر مطالعه به کمک نقشه‌های مفهومی بر درک مطلب دانش‌آموزان سال سوم متوسطه [ دوره3, شماره 9 - پاییز سال 1391]
  • اسدزاده.سینا بررسی تأثیر سواد اطلاعاتی معلمان بر یادگیری مبتنی بر وب دانش آموزان ابتدایی شهرستان مراغه در سال ۱۳۹۶ [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • اسدیان عباس بلاغی.سیروس تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • اسگندری.کریم رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • اسلام پناه.مریم آموزش به ‌شیوه یادگیری سیار و تأثیر آن بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • اسلام پناه.مریم پادکست و تأثیر آن بر آگاهی‌های زیست‌محیطی دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • اسلام پناه.مریم آموزش به شیوه «حرف- هجا-کلمه» با کمک چندرسانه ای های دیجیتال و تأثیر آن در پیشرفت خواندن دانش آموزان پایه اول ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • اسلام پناه.مریم تأثیر نقشه های مفهومی طراحی شده به وسیله رایانه بر میزان یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • اسلامی.سکینه رابطه ی بین یادگیری الکترونیکی و پریشانی روانشناختی با میانجی گری ترس از دست دادن سال تحصیلی دانشجویان پرستاری آباده [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • اسلامیه.فاطمه رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرآیند یاددهی و یادگیری [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • اسلامیه.فاطمه ارزیابی استانداردهای سواد اطلاعاتی دانشجویان و رابطه آن با گرایش به یادگیری الکترونیکی [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ بررسی نقش فن آوری اطلاعات در توسعه آموزش های مهارت محور در سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • اسمعیل نیا.مژگان رابطه آشنایی با فن‌آوری اطلاعات و توانمند‌سازی دبیران متوسطه شهرستان بجنورد [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • اشتری.زهرا شناسایی و مدل‌سازی عوامل موثر بر کیفیت سامانه‌های جامع آموزشی مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • اشرف‌گنجویی.فریده اولویت‌بندی مؤلفه‎های کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • اشرفی سلیم کندی.فرشید بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فن‌آوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • اشرفی فشی.سکینه واکاوی آمادگی‌ فراگیران جهت شرکت در دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1400]
  • اصلان زاده.حسن تاثیر آموزش به شیوه وب کوئست بر انگیزه پیشرفت ،خودپنداره و یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [ دوره11, شماره 3 - بهار سال 1400]
  • اعتبار.شکوفه ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • اعتباریان.اکبر رابطه پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب‌آهن اصفهان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • اعتمادی‌نسب.طیبه مقایسه تأثیر نرم‌افزار چندرسانه‌ای با روش سنتی بر آموزش زبان و گفتار کودکان آسیب دیده شنوایی [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • اعلامی.فرنوش شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی) [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • اعیادی.نادر رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • افراشته.علی تشخیص عوامل سازنده گرایش به آموزش الکترونیکی در بین استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • افراشته.علی آسیب‌های روانی ـ اجتماعی ناشی از به‌کارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • افروز.غلامعلی مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • افضل خانی.مریم ارزیابی وضعیت استقرار مدارس متوسطه هوشمند در استان سمنان از دیدگاه مدیران و معلمان [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • افضل خانی.مریم اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر سواد رسانه ای بر میزان خلاقیت دانش آموزان [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • افغانپور.مژگان تاثیر حمایت مدیریت ارشد بر عملکرد شعب بانک ملی شهر تهران با نقش میانجی مهارت ‌های فناوری و ظرفیت جذب [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • افکاری.فرشته طراحی برنامه درسی مجازی در درس علوم اول متوسطه (پایه نهم) [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • افکاری.فرشته شناسایی مؤلفه‌های بکارگیری شایستگی‌های تربیتی‌ـ‌رسانه‌ای توسط معلمان در دوران پساکرونا [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • اقبال.محمدرضا عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • اکبرپور.مریم تبیین نقش واسطه ای اخلاق حرفه ای در رابطه سیستم اطلاعات مدیریت و جانشین پروری در سازمانها [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • اکبری.پیمان تحلیل تأثیر فن‏ آوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی [ دوره2, شماره 7 - بهار سال 1391]
  • البرزی.محبوبه نقش فضای مجازی در تربیت شهروندی دانش آموزان مقطع ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • الله کرمی.ازاد پیش‌بینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و مؤلفه‌های هوش‌هیجانی آنان [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • الله کرمی.ازاد مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • الهی.طاهره رابطه هیجان‌خواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • امامویردی.سجاد رابطه سیستم فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان آموزشی در مدارس [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • امامویردی.مریم رابطه سیستم فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان آموزشی در مدارس [ دوره3, شماره 12 - تابستان سال 1392]
  • امامی.مریم ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه خوارزمی با توجه به مقالات منتشر شده در پایگاه (Web of Science) از سال 2000 تا 2010 بر اساس معیارهای علم سنجی [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • امامی.مریم تحلیل هزینه‌ ـ سودمندی پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران و تأثیر استفاده از پایگاه ها در تولیدات علمی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • امان زاده.آمنه تأثیر آموزش مبتنی بر مبانی فن‎آوری‌های نوین آموزشی بر مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه‎های استان مازندران [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • امیدی.نوریه پادکست و تأثیر آن بر آگاهی‌های زیست‌محیطی دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • امیرتیموری.محمدحسن مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • امیری.زهرا نقش فضای مجازی در تربیت شهروندی دانش آموزان مقطع ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • امین خندقی.مقصود ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • امین یزدی.سید امیر طراحی و اعتبار یابی آموزش تلفیقی مبتنی برشبکه های اجتماعی مجازی در آموزش دانشگاهی [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • امینی اقبلاغی.زهرا اثربخشی محتوای الکترونیکی درس علوم تجربی بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان هفتم متوسطه بر پایه مدل اسکورم [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • امینی مصطفی آبادی.نسیم شیوه‌های ارزشیابی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی و پیامد آن بر اهمال کاری تحصیلی [ دوره12, شماره 47 - بهار سال 1401]
  • امینی.نرجس بررسی تأثیر انگیزش و نگرش در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر یزد [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • اناری نژاد.عباس آسیب‌شناسی شبکه شاد بر اساس میزان اثربخشی عناصر برنامه درسی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [ دوره14, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • انصاری.سعید چیستی، چرایی و چگونگی آموزش سواد رسانه‌ای در دوره‌ی ابتدایی [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • اوجاقی.مریم تاثیر واقعیت افزوده بر خودکارآمدی و انگیزه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • ایران نژاد.پریسا تأثیر آموزش محاسبه ذهنی ـ چرتکه ای بر مهارت حل مسأله ریاضی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • ایرانشاهی.مریم ارزیابی اثربخشی استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و شبکه های اجتماعی بر نگرش ریاضی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • ایمان زاده.علی مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]