ش

  • شاه بهرامی.نوشین شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌درسی مبتنی بر وب بر اساس دیدگاه دبیران و کارشناسان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • شاه حسینی.محمد علی شناسایی عوامل و معیارهای اعتباربخشی نهادهای آموزش عالی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • شاه حسینی.محمد علی مرور نظام‌مند پژوهش‌های مرتبط با رویکرد یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاه‌های ایران [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری رابطه مهارت‌ها و صلاحیت‌های به‌کارگیری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • شاه طالبی.بدری رابطه پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب‌آهن اصفهان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • شاه طالبی.بدری تأثیر آموزش‌های شهروندی بر افزایش آگاهی شهروندی کودکان هشت‌ساله شهر اصفهان (با تأکید بر نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای) [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1392]
  • شاه محمدی.نیره سنتزپژوهی مولفه های تاثیرگذار بر پذیرش رایانش ابری در آموزش عالی : ارائه یک الگو [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • شاهی.سکینه بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • شائمی برزکی.علی تحلیل تأثیر فن‏ آوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمان [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • شبیری.سید محمد رابطه میزان استفاده از رسانه‌های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست‎محیطی معلمان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • شجاعی.علی اصغر رابطه مدیریت مبتنی بروب با مدیریت زمان سازمانی با نقش میانجی روابط انسانی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شجاعی.علی اصغر شناسایی ابعاد رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت فرهنگی با رویکرد رقابتی در دانشگاه‌ها: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه صاحب‌نظران موضوعی [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • شجاعی.وحید ارائه الگو جهت ارزیابی همراستایی و همگرایی معماری سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [ دوره9, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • شرف زاده.سهیلا تأثیر به‌کارگیری نرم‌افزار آموزشی بر یادگیری فعال دانش‌آموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختن‌گرایی) [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • شریعات.حسن مقایسه تاثیر یادگیری الکترونیکی برگرایش تفکر انتقادی , خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه در رشته علوم تجربی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شریعتمداری.مهدی آسیب شناسی موانع به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • شریعتمداری.مهدی رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • شریعتی منش.کبری ارزیابی مدل سیستم های اطلاعات مدیریت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • شریعتی.الهام بررسی عناصر برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان) [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • شریف.مصطفی بررسی چالش های کاربست فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • شریفی درامدی.پرویز تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • شریفی درآمدی.پرویز تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش‌آموزان دختر کم شنوا [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • شریفی رهنمو.مجید مقایسه تنظیم شناختی هیجان، شایستگی اجتماعی و پرخاشگری در بین نوجوانان عادی و دارای اعتیاد به اینترنت(موردمطالعه: دانش آموزان 15-18 ساله شهر تبریز) [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • شریفی.اصغر ارزیابی استانداردهای سواد اطلاعاتی دانشجویان و رابطه آن با گرایش به یادگیری الکترونیکی [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1390]
  • شریفی.اصغر رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرآیند یاددهی و یادگیری [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • شریفی.بهمن ارائه مدل هدایت تحصیلی کارآمد دانش آموزان؛ مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • شریفی.مهدی بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با دانش آفرینی سازمانی دانشجویان تحصیلات تکمیلی ‏ [ دوره9, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • شریفی.ندا نقش رسانه ملی در مدیریت بحران و حفظ آرامش شهروندان (مورد مطالعه: شهروندان منطقه 22 تهران) [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • شعبانی.فاطمه نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • شعبانی.مریم بررسی میزان سواد رایانه ای کارکنان بخش مدیریت اطلاعات سلامت در بیمارستان های بیرجند در سال 1397 [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شعله کار.شیما بررسی نقش فن آوری اطلاعات در توسعه آموزش های مهارت محور در سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان [ دوره3, شماره 10 - زمستان سال 1391]
  • شفیع پور.فرهاد رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • شفیع پور.فرهاد تعیین رابطه درک حکمت آموزش الکترونیکی با درگیری ، محتوا و ارزش گذاری محتوای درسی [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • شفیعا.محمد علی شناسایی ساز و کارهای بومی سازی فن‌آوری در ایران ـ رویکرد مطالعه چند موردی [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • شفیعی سروستانی.مریم ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت پیاده سازی گیمیفیکیشن از دیدگاه معلمان با استفاده از مدل فعالیت مستدل( TRA) [ دوره10, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • شفیعی سروستانی.مریم بررسی رابطه مدیریت سواد رسانه ای با هیجان تحصیلی و خلاقیت شناختی دانشجویان در فضای مجازی [ دوره11, شماره 2 - زمستان سال 1399]
  • شفیعی سروستانی.مریم بررسی تاثیر دوره های میان رشته ای در نظام آموزش مجازی بر تولید دانش در فضای سایبری در بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • شفیعی سروستانی.مریم فرصت ها و تهدیدهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • شفیعی.حسین بررسی عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان از آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا [ دوره13, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • شکاری.عباس تأثیر مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • شکیبایی.زهره فراتحلیل اثر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد حرفه ای معلمان [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • شکیبایی.زهره بررسی عوامل مؤثر بر تمایلات رفتاری نسبت به استفاده از فناوری اطلاعات در کارکنان مدارس الکترونیکی [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • شمالی احمدآبادی.مهدی واکاوی تقلب در بین دانش‌آموزان و دانشجویان در امتحانات مجازی پاندمی کووید 19 [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • شمالی احمدآبادی.مهدی اثربخشی آموزش‌های مجازی شادکامی با رویکرد تئوری انتخاب بر امید و اضطراب کووید-19 معلمان زن در همه‌گیری ویروس کرونا [ دوره11, شماره 4 - تابستان سال 1400]
  • شمس.علی سازه‌های تبیین کننده نگرش هنرجویان کشاورزی نسبت به یادگیری الکترونیکی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • شمسایی زفرقندی.طیبه تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربرۀ آنلاین بر حافظه فعال و عملکرد نوآورانۀ دانش آموزان نارساخوان [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • شمشیرگران.سیده فاطمه شناسایی مؤلفه‌های بکارگیری شایستگی‌های تربیتی‌ـ‌رسانه‌ای توسط معلمان در دوران پساکرونا [ دوره14, شماره 3 - بهار سال 1403]
  • شمشیرگران.سیده فاطمه طراحی برنامه درسی مجازی در درس علوم اول متوسطه (پایه نهم) [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • شهامت.نادر تبیین نقش واسطه ای اخلاق حرفه ای در رابطه سیستم اطلاعات مدیریت و جانشین پروری در سازمانها [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • شهامت.نادر ارزیابی مدل سیستم های اطلاعات مدیریت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • شیرازی.محمود مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • شیرزاد اسکی.مهین رابطه ویژگی‌های شخصیتی و راهبرد‌های فراشناختی با خودکارآمدی رایانه‌ای در دانشجو ـ معلمان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • شیرزاد.بهارک شناسایی مولفه‌های دانشگاه هوشمند:براساس تکنیک تحلیل مضمون [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • شیرزادکناری.سمیه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی) [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]