ز

  • زارع.محمد مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل تأثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبایی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی بر مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل بررسی جایگاه شهروند الکترونیک در کتاب کار و فن‌آوری پایه ششم ابتدایی [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1392]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل تاثیر فناوری واقعیت افزوده در یادگیری دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [ دوره10, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • زارعی.علی اولویت‌بندی مؤلفه‎های کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • زارعی.علی چالش‌های یادگیری الکترونیک: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی [ دوره9, شماره 33 - پاییز سال 1397]
  • زارعی.محمد حسین بررسی عناصر برنامه درسی آموزش تکنولوژی به مربیان پیش دبستانی [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • زاهد بابلان.عادل عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه اعضای هیأت علمی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • زختاره.حسن مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیبا‌شناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • زکی.محمدعلی اینترنت و دین‌داری جوانان (مورد: دختران و پسران 19 تا 30 ساله شهر اصفهان) [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • زکی.محمدعلی اعتباریابی پرسش نامه نگرش به اینترنت در نمونه‌ای منتخب از دانشجویان [ دوره3, شماره 11 - بهار سال 1392]
  • زکی.محمدعلی آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • زمانی مقدم.افسانه ارایه مدلی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی آموزشگاهی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مدلی جامع جهت ارزیابی اثربخشی طرح‌های بازی‌پردازی در محیط‌های آنلاین [ دوره12, شماره 46 - زمستان سال 1400]
  • زمانی مقدم.افسانه اولویت‌بندی و سنجش اهمیت متغیرهای تعیین کننده اثربخشی گیمیفیکیشن با کاربرد در آموزش آنلاین [ دوره13, شماره 4 - تابستان سال 1402]
  • زمانی منش.حامد عوامل مؤثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [ دوره2, شماره 5 - پاییز سال 1390]
  • زمانی.بی بی عشرت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زمانی.بی بی عشرت اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی [ دوره2, شماره 8 - تابستان سال 1391]
  • زمانی.بی بی عشرت تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراکات کاربران از سیستم اطلاعات دانش آموزی مدارس (مورد مطالعه: مدیران و معاونین اجرایی مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه) [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • زمانی.بی بی عشرت تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • زمانی.بی بی عشرت بازنمایی تجارب دانشجویان از یادگیری فعال در کلاس معکوس: پژوهشی پدیدارشناسانه [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • زمانی.دکتر بی بی عشرت بررسی تأثیر انگیزش و نگرش در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر یزد [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • زمانی.عباس تأثیر به کارگیری فن آوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان مازندران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1389]
  • زمانی.عباس نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار سیستم مدیریت دانش با رویکرد فراترکیب [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1401]
  • زندوانیان.احمد ارزیابی جامع مدارس هوشمند برای بهبود تصمیم‌سازی راهبردی با فرایند تحلیل شبکه فازی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • زندوانیان.احمد رابطه‌ی بین سواد رسانه‌ای و باورهای معرفت‌ شناختی با پذیرش فناوری معلمان شهر یزد [ دوره13, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • زندی.طالب رابطه بین سبک‌های یادگیری (فعال ـ تأملی، گام به گام ـ کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • زنگانه.محمدجواد شناسایی موانع اصلی کاربرد فن آوری اطلاعات در مدارس دوره متوسطه شهرستان علی آبادکتول [ دوره1, شماره 4 - تابستان سال 1390]
  • زنگنه.حسین مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیبا‌شناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • زنگنه.حسین بررسی عناصر تشکیل‌دهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • زینالی.فاطمه ارزیابی رویکردها پارادایم کوانتومی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی [ دوره13, شماره 2 - زمستان سال 1401]