زارعی.علی
اولویتبندی مؤلفههای کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران
[
دوره8,
شماره
29
- پاییزسال
1396]
زارعی.محمد حسین
بررسی عناصر برنامه درسی آموزش تکنولوژی به مربیان پیش دبستانی
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1397]
زاهد بابلان.عادل
عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه اعضای هیأت علمی
[
دوره8,
شماره
29
- پاییزسال
1396]
زختاره.حسن
مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیباشناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
زکی.محمدعلی
اینترنت و دینداری جوانان (مورد: دختران و پسران 19 تا 30 ساله شهر اصفهان)
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
زکی.محمدعلی
اعتباریابی پرسش نامه نگرش به اینترنت در نمونهای منتخب از دانشجویان
[
دوره3,
شماره
11
- بهارسال
1392]
زکی.محمدعلی
آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان
[
دوره2,
شماره
8
- تابستانسال
1391]
زمانی مقدم.افسانه
ارایه مدلی برای مدیریت شبکههای اجتماعی آموزشگاهی
[
دوره7,
شماره
27
- بهارسال
1396]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدلی جامع جهت ارزیابی اثربخشی طرحهای بازیپردازی در محیطهای آنلاین
[
دوره12,
شماره
46
- زمستانسال
1400]
زمانی مقدم.افسانه
اولویتبندی و سنجش اهمیت متغیرهای تعیین کننده اثربخشی گیمیفیکیشن با کاربرد در آموزش آنلاین
[
دوره13,
شماره
4
- تابستانسال
1402]
زمانی منش.حامد
عوامل مؤثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1390]
زمانی.بی بی عشرت
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
زمانی.بی بی عشرت
اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی
[
دوره2,
شماره
8
- تابستانسال
1391]
زمانی.بی بی عشرت
تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراکات کاربران از سیستم اطلاعات دانش آموزی مدارس (مورد مطالعه: مدیران و معاونین اجرایی مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه)
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1397]
زمانی.بی بی عشرت
تأثیر اثربخشی کاربست تختههای هوشمند بر عناصر برنامهدرسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری
[
دوره8,
شماره
30
- زمستانسال
1396]
زمانی.بی بی عشرت
بازنمایی تجارب دانشجویان از یادگیری فعال در کلاس معکوس: پژوهشی پدیدارشناسانه
[
دوره8,
شماره
32
- تابستانسال
1397]
زمانی.دکتر بی بی عشرت
بررسی تأثیر انگیزش و نگرش در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر یزد
[
دوره5,
شماره
20
- تابستانسال
1394]
زمانی.عباس
تأثیر به کارگیری فن آوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان مازندران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1389]
زمانی.عباس
نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار سیستم مدیریت دانش با رویکرد فراترکیب
[
دوره12,
شماره
48
- تابستانسال
1401]
زندوانیان.احمد
ارزیابی جامع مدارس هوشمند برای بهبود تصمیمسازی راهبردی با فرایند تحلیل شبکه فازی
[
دوره8,
شماره
29
- پاییزسال
1396]
زندوانیان.احمد
رابطهی بین سواد رسانهای و باورهای معرفت شناختی با پذیرش فناوری معلمان شهر یزد
[
دوره13,
شماره
3
- بهارسال
1402]
زندی.طالب
رابطه بین سبکهای یادگیری (فعال ـ تأملی، گام به گام ـ کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
زنگانه.محمدجواد
شناسایی موانع اصلی کاربرد فن آوری اطلاعات در مدارس دوره متوسطه شهرستان علی آبادکتول
[
دوره1,
شماره
4
- تابستانسال
1390]
زنگنه.حسین
مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیباشناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
زنگنه.حسین
بررسی عناصر تشکیلدهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
زینالی.فاطمه
ارزیابی رویکردها پارادایم کوانتومی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی
[
دوره13,
شماره
2
- زمستانسال
1401]