احمدزاده.علی
تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
احمدی.مجید
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
افضلی.اکرم
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
افکانه.صغری
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
اقبالی.صادق
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
امیرحسینی.سید احسان
طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
آ
آبادیخواه.مطهره
واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
آراسته.حمید رضا
تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
آرمون.سعید
الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
آزاده دل.محمدرضا
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آسایش.فرزاد
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
آفرین آباده.شبنم
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ب
باقرزاده.محمدرضا
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
باقرسلیمی.سعید
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری کراچی.امین
تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
برکت.غلامحسین
طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
برنجی.الهام
طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
بوالی.فاطمه
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پ
پسندیده فرد.کبری
اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
پورحسینی.ابراهیم
طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
ت
تاری.غفار
طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
توکلی فرد.نگاه
طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
ج
جعفری روزبهانی.نجمه
واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
جعفری.اسماعیل
رهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
جعفری.نسیم
تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
چ
چناری.علیرضا
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ح
حاتمی.جواد
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
حبیبی بنافتی.علیرضا
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
حسین زاده.امید علی
طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
حسین زاده.بابک
معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
حسینقلی زاده.رضوان
واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
حسینی درونکلایی.سیده زهرا
معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
حسینی.سید سعید
تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
حمیدی فر.فاطمه
ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
خ
خطیر پاشا.کیومرث
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
خلیلی.عبدالجواد
تأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
خوشبخت.فریبا
نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
د
دیره.عزت
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رجبی.سوران
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رحیمی نژاد.مهدی
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
رحیمی نژاد.مهدی
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
رشیدپور.علی
اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
رضایی کلیدبری.حمیدرضا
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی.غلامرضا
بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
رنجبر.مختار
طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روستا.علیرضا
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ز
زارع.اکبر
طراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
س
سامری.مریم
مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
سایه وند.زهرا
درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
ستاری.رضا
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
سعیدی.علی
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
سلاجقه.سنجر
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
سلطانقلی.فرزانه
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
سلیمانپور.جواد
بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
ش
شورمیج.قاسم
الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ص
صابر کرگانی.افسانه
شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صادقی.آرزو
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
صالحی.مسلم
طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
ض
ضرغامی.سعید
تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ط
طلایی.ابراهیم
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ع
عبدلی.لیلی
الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عراقیه.علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
عراقیه.علیرضا
واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
عزتی.میترا
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
عسکری.زهرا
طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
عشاقی.امید
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
عصاره.علیرضا
واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
عظیمی.محمد
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
عمادی.سمیه
ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فرحبد.فرزین
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فقیه آرام.بتول
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
فقیه آرام.بتول
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
فولادوند.خدیجه
مدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
ق
قاسمی زاد.علیرضا
طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
قاسمی زاد.علیرضا
تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
قاسمی.حمید
طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
قدیانی.مهدی
شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قنبری.سیروس
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
قنبری.سیروس
نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ک
کاویانی.الهام
طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کرامتی.محمدرضا
طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
کوثری.مهدی
طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
کیخسروانی.مولود
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیومرثی.فیروز
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
کیومرثی.فیروز
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
کیهان.جواد
مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
گ
گوهری.ظهراب
ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
محمدی نایینی.مژگان
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
محمودی.سید نورالدین
بهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
مرادی.سعید
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
مرادی.سعید
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مشایخ.پری
تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
مشايخ.پري
طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
مشايخ.پري
مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته)
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
معتمد.حمیدرضا
طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
ملکی آوارسین.صادق
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
منوچهری دزکی.فاطمه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.فرانک
طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهدیزاده.امیرحسین
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج)
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
مهرآور گیگلو.شهرام
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
مهرمحمدی.محمود
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
میبودی.حامد
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
ن
نجفی.حبیبه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نصیری ولیک بنی.فخرالسادات
نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
نوبخت.محسن
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
نوذری.ولی
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
نوروزی.رقیه
مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نیک پور.امین
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
نیک پور.امین
طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]