آرمون.سعید
الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
آزاده دل.محمدرضا
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آسایش.فرزاد
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
آفرین آباده.شبنم
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ب
باقرزاده.محمدرضا
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
باقرسلیمی.سعید
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
برکت.غلامحسین
طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
برنجی.الهام
طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
بوالی.فاطمه
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پ
پسندیده فرد.کبری
اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ت
توکلی فرد.نگاه
طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
چ
چناری.علیرضا
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ح
حاتمی.جواد
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
حبیبی بنافتی.علیرضا
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
حسین زاده.بابک
معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
حسینقلی زاده.رضوان
واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
حسینی درونکلایی.سیده زهرا
معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
حسینی.سید سعید
تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
حمیدی فر.فاطمه
ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
خ
خطیر پاشا.کیومرث
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
خلیلی.عبدالجواد
تأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
د
دیره.عزت
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رجبی.سوران
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رحیمی نژاد.مهدی
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
رحیمی نژاد.مهدی
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
رشیدپور.علی
اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
رضایی کلیدبری.حمیدرضا
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رنجبر.مختار
طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روستا.علیرضا
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
س
ستاری.رضا
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
سعیدی.علی
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
سلاجقه.سنجر
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
سلطانقلی.فرزانه
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
ش
شورمیج.قاسم
الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ص
صابر کرگانی.افسانه
شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صادقی.آرزو
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ض
ضرغامی.سعید
تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ط
طلایی.ابراهیم
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ع
عبدلی.لیلی
الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عزتی.میترا
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
عشاقی.امید
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
عظیمی.محمد
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
عمادی.سمیه
ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فرحبد.فرزین
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فقیه آرام.بتول
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
فقیه آرام.بتول
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ق
قاسمی.حمید
طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
قدیانی.مهدی
شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قنبری.سیروس
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
قنبری.سیروس
نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ک
کاویانی.الهام
طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیخسروانی.مولود
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیومرثی.فیروز
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
کیومرثی.فیروز
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
گ
گوهری.ظهراب
ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
محمدی نایینی.مژگان
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مرادی.سعید
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
مرادی.سعید
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مشايخ.پري
مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته)
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ملکی آوارسین.صادق
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ملکی.محمد حسن
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
منوچهری دزکی.فاطمه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.فرانک
طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرآور گیگلو.شهرام
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
مهرمحمدی.محمود
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
میبودی.حامد
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
ن
نجفی.حبیبه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نصیری ولیک بنی.فخرالسادات
نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
نوبخت.محسن
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
نوذری.ولی
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
نوروزی.رقیه
مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نیک پور.امین
طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نیک پور.امین
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]