ا

  • ابطحی.معصومه السادات ارائه مدلی جهت عملیاتی ‌سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • ابویسانی.حسین طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • احمدی.مجید شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • افضلی.اکرم نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • افکانه.صغری ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • اقبالی.صادق فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی الگوی تکامل هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

آ

  • آراسته.حمیدرضا طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • آرمون.سعید الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • آزاده دل.محمدرضا بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • آسایش.فرزاد شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • آفرین آباده.شبنم بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]

ب

  • باقرزاده.محمدرضا شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • باقرسلیمی.سعید بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • برکت.غلامحسین طراحی مدل پارادایمی آسیب‌‌شناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • برنجی.الهام طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • بوالی.فاطمه پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]

پ

  • پسندیده فرد.کبری اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

ت

  • توکلی فرد.نگاه طراحی مدل پارادایمی آسیب‌‌شناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]

چ

  • چناری.علیرضا ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

ح

  • حاتمی.جواد شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • حبیبی بنافتی.علیرضا شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده.بابک معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • حسینقلی زاده.رضوان واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • حسینی درونکلایی.سیده زهرا معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.سید سعید تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمان‌های آموزشی) [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • حمیدی فر.فاطمه ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]

خ

  • خطیر پاشا.کیومرث شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • خلیلی.عبدالجواد تأثیر خرد‌سازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]

د

  • دیره.عزت پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رجبی.سوران پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمی نژاد.مهدی تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • رحیمی نژاد.مهدی مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • رشیدپور.علی اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • رضایی کلیدبری.حمیدرضا بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رنجبر.مختار طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روستا.علیرضا شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

س

  • ستاری.رضا مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • سعیدی.علی شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • سلاجقه.سنجر فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • سلطانقلی.فرزانه نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]

ش

  • شورمیج.قاسم الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

ص

  • صابر کرگانی.افسانه شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صادقی.آرزو ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • صالحی.کیوان شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

ض

  • ضرغامی.سعید تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمان‌های آموزشی) [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]

ط

  • طلایی.ابراهیم شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

ع

  • عبدلی.لیلی الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عزتی.میترا شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • عزتی.میترا شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عشاقی.امید شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • عظیمی.محمد تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • عمادی.سمیه ارائه الگوی حرفه‌گرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]

ف

  • فرحبد.فرزین بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فقیه آرام.بتول تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • فقیه آرام.بتول مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

ق

  • قاسمی.حمید طراحی الگوی تکامل هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • قدیانی.مهدی شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قنبری.سیروس نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • قنبری.سیروس نقش رهبری هوشمند در تاب‌آوری سازمانی با میانجی‌‌گری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]

ک

  • کاویانی.الهام طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کیخسروانی.مولود پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کیومرثی.فیروز تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • کیومرثی.فیروز مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]

گ

  • گوهری.ظهراب ارائه الگوی حرفه‌گرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • محمدی نایینی.مژگان ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • مرادی.سعید تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • مرادی.سعید مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • مشايخ.پري مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • ملکی آوارسین.صادق مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • ملکی.محمد حسن شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • منوچهری دزکی.فاطمه فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی.فرانک طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرآور گیگلو.شهرام تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • مهرمحمدی.محمود شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • میبودی.حامد شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]

ن

  • نجفی.حبیبه فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نصیری ولیک بنی.فخرالسادات نقش رهبری هوشمند در تاب‌آوری سازمانی با میانجی‌‌گری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • نوبخت.محسن تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • نوذری.ولی طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • نوروزی.رقیه مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نیک پور.امین طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نیک پور.امین فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]